Уморени сте от провалени обаждания, дълги опашки и разочаровани клиенти? Подобрете качеството на услугите си днес, като внедрите софтуер за телефония!
Телефонният софтуер гарантира, че всички входящи и изходящи повиквания се регистрират, записват и пренасочват към подходящи агенти от екипа Ви за поддръжка на клиенти.
Заинтригувани ли сте? Трябва да сте! Забравете кол центровете, софтуерът за телефония е бъдещето.
Софтуерът за телефония, известен също като Протокол за глас през интернет (VoIP), използва устройства с интернет, за да осъществява и приема телефонни обаждания.
Терминът софтуер за телефония често се използва взаимозаменяемо с софтуер за кол център, тъй като и двете решения работят с помощта на една и съща VoIP технология, която улеснява разговорите чрез преобразуване на гласове в цифрови сигнали, които се компресират и изпращат по интернет.
Като цяло фирмите използват софтуер за телефония, защото им позволява да осъществяват регионални и международни разговори, без да плащат цяло състояние на корпоративни телекомуникационни компании. Заинтригувани сте? Вижте нашите VoIP партньори.
Осъществявайте и получавайте както международни, така и регионални телефонни обаждания, без да плащате цяло състояние. Всичко, което трябва да направите, е да платите месечна абонаментна такса на местна цена. Без допълнителни такси за минута, без скрити такси.
Тъй като агентите могат да използват софтуера на телефона на почти всяко устройство с интернет връзка, софтуерът е идеален за отдалечени екипи или агенти, които работят от вкъщи.
Софтуерът за телефония може да ви помогне да осигурите по-добро обслужване на вашите клиенти благодарение на разширени функции като запис на обаждания, опции за обратно обаждане, регистриране на обажданията и други.
LiveAgent маршрутизира входящи повиквания до подходящи отдели и агенти чрез случайно или приоритетно задаване.
Обажданията се насочват само към агенти, които в момента са онлайн и са достъпни за приемане на обаждания.
LiveAgent ви дава възможност да създадете персонализирано IVR меню , което включва опция за обратно обаждане.
Можете или да записвате свои собствени IVR съобщения директно в LiveAgent, или да качвате общи предварително готови IVR поздрави и съобщения от менюто.
LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между всички ваши агенти. Всички обаждания са в браузъра и се извършват в приложението. Няма нужда да изтегляте външен софтуер или приложения на трети страни.
Трябва да говорите с клиент един по един, но те са твърде далеч? Започнете видеообаждане! LiveAgent ви дава възможност да прехвърлите всички разговори, инициирани от браузъра, във видео разговори.
Наблюдавайте броя на входящите и изходящите повиквания, вижте кой агент отговаря на повечето обаждания, колко време отнема всяко обаждане и много други показатели, които ще ви помогне да разберете как се справяте и как можете да подобрите обслужването на клиентите си.
Софтуерът за телефония на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Всяко входящо и изходящо обаждане, което направите, ще бъде записано и съхранено в LiveAgent.
Ако някога ви се наложи да получите достъп до записите за осигуряване на качеството, обучение на агенти, предаване на билети или правни цели, можете да го направите с едно щракване.
Софтуерът за телефония на LiveAgent поддържа множество устройства за повикване, включително:
LiveAgent е базиран на облачна технология и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център за минути, без да включвате вашия ИТ персонал.
Софтфон софтуерът е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети , имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.
LiveAgent помага на бизнеса да предостави възможно най-доброто обслужване на клиентите от 2004 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме оценен като #1 софтуер за информационно бюро за малкия и среден бизнес.
Нашият софтуер се използва в цял свят и се предлага с пълна до частична многоезична поддръжка. Той предлага над 40 езика на приложението и ви позволява напълно да персонализирате всяка специална буква или буквен акцент в приложението.
Няма да е нужно! LiveAgent е уникален софтуер, интегриращ множество комуникационни канали на едно място с достъпни и прозрачни цени. Не плащайте допълнителни такси само за използване на кол център. Сравнете нашето многоканално решение с останалите доставчици на пазара.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.