#1 софтуер за телефония

Открийте колко лесно може да бъде осигуряването на професионална телефонна поддръжка.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Нуждаете се от надежден софтуер за телефония?

Уморени сте от провалени обаждания, дълги опашки и разочаровани клиенти? Подобрете качеството на услугите си днес, като внедрите софтуер за телефония!

Телефонният софтуер гарантира, че всички входящи и изходящи повиквания се регистрират, записват и пренасочват към подходящи агенти от екипа Ви за поддръжка на клиенти.

Заинтригувани ли сте? Трябва да сте! Забравете кол центровете, софтуерът за телефония е бъдещето.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Какво е софтуер за телефония?

Софтуерът за телефония, известен също като Протокол за глас през интернет (VoIP), използва устройства с интернет, за да осъществява и приема телефонни обаждания.

Терминът софтуер за телефония често се използва взаимозаменяемо с софтуер за кол център, тъй като и двете решения работят с помощта на една и съща VoIP технология, която улеснява разговорите чрез преобразуване на гласове в цифрови сигнали, които се компресират и изпращат по интернет.

Като цяло фирмите използват софтуер за телефония, защото им позволява да осъществяват регионални и международни разговори, без да плащат цяло състояние на корпоративни телекомуникационни компании. Заинтригувани сте? Вижте нашите VoIP партньори.

Защо бизнесите използват софтуер за телефония?

По-евтин

Осъществявайте и получавайте както международни, така и регионални телефонни обаждания, без да плащате цяло състояние. Всичко, което трябва да направите, е да платите месечна абонаментна такса на местна цена. Без допълнителни такси за минута, без скрити такси. 

Идеален за отдалечена работа

Тъй като агентите могат да използват софтуера на телефона на почти всяко устройство с интернет връзка, софтуерът е идеален за отдалечени екипи или агенти, които работят от вкъщи.

По-надежден

Софтуерът за телефония може да ви помогне да осигурите по-добро обслужване на вашите клиенти благодарение на разширени функции като запис на обаждания, опции за обратно обаждане, регистриране на обажданията и други.

Функциите на софтуера за телефония на LiveAgent

Разширените функции на LiveAgent и ефективното управление на обажданията правят LiveAgent Множеството полезни функции го правят едно от най-добрите решения за телефония, налични днес.
Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Интелигентно маршрутизиране на разговори

LiveAgent маршрутизира входящи повиквания до подходящи отдели и агенти чрез случайно или приоритетно задаване.

Обажданията се насочват само към агенти, които в момента са онлайн и са достъпни за приемане на обаждания.

Интерактивен гласов отговор & опции за обратно обаждане

LiveAgent ви дава възможност да създадете персонализирано IVR меню , което включва опция за обратно обаждане.

Можете или да записвате свои собствени IVR съобщения директно в LiveAgent, или да качвате общи предварително готови IVR поздрави и съобщения от менюто.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M217SYoutube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Вътрешни разговори между колеги

LiveAgent поддържа безплатни вътрешни обаждания (и чатове!) между всички ваши агенти. Всички обаждания са в браузъра и се извършват в приложението. Няма нужда да изтегляте външен софтуер или приложения на трети страни. 

Персонализирано обслужване с видео разговори

Трябва да говорите с клиент един по един, но те са твърде далеч? Започнете видеообаждане! LiveAgent ви дава възможност да прехвърлите всички разговори, инициирани от браузъра, във видео разговори.

LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Проследяване на обаждания, дневници и отчети

Наблюдавайте броя на входящите и изходящите повиквания, вижте кой агент отговаря на повечето обаждания, колко време отнема всяко обаждане и много други показатели, които ще ви помогне да разберете как се справяте и как можете да подобрите обслужването на клиентите си.

Неограничени записи на разговори

Софтуерът за телефония на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Всяко входящо и изходящо обаждане, което направите, ще бъде записано и съхранено в LiveAgent.

Ако някога ви се наложи да получите достъп до записите за осигуряване на качеството, обучение на агенти, предаване на билети или правни цели, можете да го направите с едно щракване.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket

Поддържа множество устройства за повикване

Софтуерът за телефония на LiveAgent поддържа множество устройства за повикване, включително:

  1. Слушалки
  2. Браузъри
  3. Мобилни приложения
  4. Хардуерни телефони
  5. Софтфони

Мобилното приложение на LiveAgent

Създадохме собствено приложение за Android и iOS, което се интегрира безпроблемно с вашия уеб браузър.

Започнете да предоставяте обслужване на клиенти в движение с вашия преносим софтуер за телефон.

LiveAgent logo on phone screen

Защо софтуерът за телефония на LiveAgent е правилният избор за вас?

Лесна за използване облачна технология

LiveAgent е базиран на облачна технология и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център за минути, без да включвате вашия ИТ персонал.

"Всичко в едно" многоканална платформа

Софтфон софтуерът е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети , имейли, чатове, обаждания и съобщения в социалните медии.

Довериха ни се над 21 000 фирми

LiveAgent помага на бизнеса да предостави възможно най-доброто обслужване на клиентите от 2004 г. Присъединете се към семейството на LiveAgent и разберете защо сме оценен като #1 софтуер за информационно бюро за малкия и среден бизнес.

Multilingual support in LiveAgent

Напълно многоезичен софтуер

Нашият софтуер се използва в цял свят и се предлага с пълна до частична многоезична поддръжка. Той предлага над 40 езика на приложението и ви позволява напълно да персонализирате всяка специална буква или буквен акцент в приложението.

Уморихте ли се от превключване между телефони, чатове, имейли и други комуникационни инструменти?

Няма да е нужно! LiveAgent е уникален софтуер, интегриращ множество комуникационни канали на едно място с достъпни и прозрачни цени. Не плащайте допълнителни такси само за използване на кол център. Сравнете нашето многоканално решение с останалите доставчици на пазара.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта

Unhappy man-illustration

Преминете към софтуера за телефония на LiveAgent днес

Какво казват нашите клиенти за нас?

Related Articles to Софтуер за телефония
Разгледайте сравнението на най-добрите телефонни централи за 2024 на база на цена, функционалност и отзиви от клиенти от Captterra, G2 и други!

Варианти за телефонна централа за продажби и обслужване

Сравнете най-добрите софтуери за телефонна централа за 2024 с LiveAgent – без такса за включване, без кредитна карта и с клиентско обслужване 24/7. Започнете безплатен тестов период и открийте богат набор от интеграции и функции, които ще ви помогнат да спестите пари и да подобрите бизнес процесите си. Изберете най-доброто решение за вашия бизнес!

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!

Софтуерът за обаждания от изходящ център на LiveAgent ви позволява да правите изходящи обаждания към потенциални клиенти за продажби, потенциални клиенти или настоящи клиенти. Изпробвайте безплатната пробна версия за 30 дни и повишете бизнеса си на нови нива.

Ефективен софтуер за обаждания от изходящ център

Повишете продажбите си с LiveAgent, най-добрият софтуер за изходящи обаждания за 2023 година. Интегриран с вашата CRM система, той предлага 24/7 клиентско обслужване и безплатен 30-дневен тестов период без нужда от кредитна карта. Присъединете се към водещи компании като Airbus и Forbes и оптимизирайте комуникацията си с клиенти още днес!

LiveAgent е чудесна алтернатива за HubSpot's Service Hub. Открийте нашият многофункционален канал с универсавен капацитет и най-бързият инструмент за чат на пазара.

Търсите Service Hub алтернатива?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на HubSpot Service Hub с 24/7 обслужване на клиенти, без такси за настройка и без необходимост от кредитна карта. Спестете и повишете продуктивността на вашия екип с безплатен 14-дневен тестов период. Присъединете се към 150+ милиона доволни потребители по света!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start a Free Trial x