Наблюдавайте клиентите си през цялото време

Искате ли да знаете какво правят и казват Вашите клиенти онлайн? Искате ли да проследявате всичките им заявки с един инструмент?

Софтуерът за проследяване на клиенти LiveAgent е точно за Вас! Подобрете удовлетвореността на клиентите и Вашите

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Проследявайте, организирайте, научете се и спечелете

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Повече информация, повече продажби

Проследявайте всички движения на клиентите си с едно единствено приспособление.

Вижте кой сайт ги е насочил, от колко време разглеждат сайта Ви, от кои продукти се интересуват в каква часова зона са или от коя държава са.

LiveAgent failed payment message

Проследете всички точки на контакт

Ние предлагаме многоканален софтуер за проследяване на клиенти, който се свързва с Twitter, Instagram, Facebook и Viber .

Може да се интегрира и с неограничен брой имейл адреси и телефонни номера , както и с чат и клиентски портал , за да гарантира, че всички заявки са отчетени и обединени на едно място. 

Включете се в разговора

Нашият софтуер на клиенти ви позволява да проследявате уникални ключови думи в Twitter.

Отговаряйте на въпроси или притеснения на клиентите с лекота, дори ако не сте изрично отбелязани в туитове.

Започнете безплатна пробна версия днес Безплатна 14-дневна пробна версия Без изискване за кредитна карта

Научете всичко, което трябва да се знае

Осигурете по-добро обслужване на Вашите клиенти, като записвате всички данни за тях във Вашия вграден CRM .

Създайте персонализирани полета, за да записвате всякаква информация, която е от значение за бизнеса и се радвайте на по-високите нива на удовлетвореност на клиентите.

Спестете време с кратки отговори

Възползвайте се от усъвършенстваните функции на софтуера за проследяване на клиенти като предварително зададени отговори и шаблонни отговори и дчесто задавани въпроси.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Времето е пари, спестете си го

Свържете нашия софтуер за проследяване на клиенти с над 130 интеграции , за да направите Вашият работен процес е по-ефективен.

Подобрете неимоверно Вашето представяне

Разберете колко време Ви отнема да отговаряте на запитвания на клиенти, кои комуникационни канали са най-използвани и кои са най-ефективните при осъществяването на продажби.

Събирайте полезна информация от рейтингите на служителите и подобрете обслужването със софтуер за проследяване на клиенти днес.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Сегментирайте и подобрете продажбите

Софтуерът за проследяване Ви помага да сегментирате клиентите в групи според техните интереси и произход.

Възползвайте се от тази функция и подобрете маркетинговите съобщения , удовлетвореността на клиентите, задържането им и приходите си.

Подсигурете клиентската си база

С помощта на софтуер за проследяване можете да изградите клиентски портал, чрез който Вашите клиенти да могат да проследяват напредъка при разрешаването на техните тикети.

Нашите клиенти го казват най-добре

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Уморени сте от постоянното превключване между телефони, чатове, имейли и други ?

Няма и да Ви се налага! LiveAgent е уникален софтуер, обединяващ множество комуникационни канали на едно място, предлагащ достъпни цени и прозрачни условия.

Не плащайте допълнителни такси за инструменти за проследяване на клиенти. LiveAgent е всичко, от което се нуждаете.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ревюта

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключително обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo

Софтуер за проследяване на клиенти и още

Доволни клиенти? Безценно

Забелязали ли сте, че нашият софтуер за проследяване на клиенти е най – евтината и едновременно най – напредналата опция на пазара?

Точно така. Вижте всичко, което можем да предложим на нашата страница за ценообразуване.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form
Related Articles to Софтуер за проследяване на клиенти
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x