> Независимо от индустрията, в която се намира Вашия бизнес,това клиентите да срещат проблеми с вашите продукти или услуги от време на време, е неизбежно. Тъй като жалбите на клиентите често могат да доведат до тяхната загуба (ако се подходи негативно) е много важно да се справите с тях по начин, от който ясно личи страхотното обслужване. Тук е мястото, където системите за управление на тикети са изключително полезни. Те помагат на екипите Ви да управляват големи обеми от запитвания през множество канали и и им дава възможност да отговарят бързо и компетентно.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
В днешно време, когато клиентите имат множество възможности да се свържат с Вас системата за управление на тикети е задължителен инструмент за всеки екип за обслужване на клиенти, ориентиран към бъдещето. Софтуерът за управление на тикети е разработен така, че да позволи на бизнеса лесно да организира и управлява своите заявки, идващи от множество канали на едно място. От имейли и обаждания, до чатове и съобщения в социалните мрежи – той събира всичките Ви разговори в единна,споделена пощенска кутия , където получавате цялата информация, която Ви трябва да осигурите безпроблемно обслужване.
Започнете безплатна пробна версия
Вашият бизнес все още не използва тикетинг система? Въпрос на време е да започне, ако:
Броят на заявките към отдела Ви за поддръжка бързо нараства, но искате да сте сигурни, че нито една няма да остане неотговорена
Искате да създадете по-малко стресираща работна среда за Вашия екип
Искате да осигурите най-доброто обслужване на клиентите си, като увеличите експедитивността при отговор на въпросите им и разрешаването на проблемите
Чрез правилната тикетинг система можете лесно да управлявате всяко взаимодействие с Вашите клиенти от един екран, независимо от кой канал е изпратено съобщението.
Прилежно съхранявайте взаимодействията и историята на клиентите си на едно място, като по този начин предоставяте на служителите цялата информация, която им е необходима, за да осигурят ефективно и персонализирано обслужване.
Интелигентното маршрутизиране и приоритизиране на тикети въз основа на споразуменията на ниво услуга помага на служителите Ви да поддържат високи стандарти за обслужване, дори когато има голям обем заявки от клиенти.
Редица функции за сътрудничество насърчават екипната работа между служителите и им позволяват да обменят важна информация и да работят върху едни и същи тикети, за да осигурят по-бързо решение на проблема.
Системата за управление на тикети на LiveAgent предлага всичко, от което се нуждаете, за да подобрите поддръжката и да осигурите на клиентите си безупречно обслужване чрез многоканалните услуги.
Тикетинг софтуера на LiveAgent комбинира всички канали на комуникация в универсална пощенска кутия. Имейлите, чата, обажданията и съобщенията от социални мрежи са лесно достъпни от един единствен екран за по-добра организация и по-ефективно управление. Потребителският софтуер е интуитивен, опростен и се адаптира лесно към Вашите изисквания.
Без значение къде започва комуникацията, тикетите винаги изглеждат еднакво. Започнете разговора с клиент в чат, продължеъте по имейл и го завършете с обаждане – цялата комуникация остава в рамките на един и същ хибриден тикет под един и същ идентификационен номер, с цялата необходима информация за клиента и неговия проблем.
Започнете безплатна пробна версия
Автоматизираното разпространение на билети е уникална функция на LiveAgent. Тя гарантира, че Вашите служители винаги са с оптималното работно натоварване, тъй като Ви позволява да обръщате телефонния режим, да задавате време за пауза и служителите да могат да почиват, когато имат нужда от това. Можете да зададете и свои собствени правила за разпространение на тикета, базирани на неговите параметри или на хронологични събития или условия.
Със системата за управление на тикети на LiveAgent можете лесно да настройвате отговорностите за заявките и да прехвърляте тикети на различни отдели или агенти. Винаги знайте кой е отговорен за решаването на всеки случай и никога повече няма да чуете „Не знаех, че това е моя отговорност“.
LiveAgent Ви позволява да добавяте полета към визитка, за да имате на разположение ценни данни за Вашите клиенти. Лесно добавяйте бележки, влезте в историята на тикетите или свържете някоя от наличните приставки, за да можете да изградите пълен потребителски профил.
Позволете на клиентите да решават проблемите си сам 24/7, като предоставяте решения дори когато служителите Ви са офлайн. В допълнение към функцията за управление на тикети, LiveAgent предлага много възможности за самообслужване. Това включва напълно персонализиран портал за клиенти с база знания , често задавани въпроси и форум.
LiveAgent е най-коментираният Help desk софтуер и е класиран на първо място, като решение за малък и среден бизнес за 2019 и 2020.
На нашата тикетинг система са се доверили повече от 21,000 бизнеса от целия свят и от всякакви сфери.
На софтуерът за управление на тикети на LiveAgent му отнема само няколко минути, за да стартира и да започне работа – а имаме и напълно безплатна версия.
Без договори, без скрити такси, плащане месец за месец. LiveAgent предлага най-добрата стойност за парите и напълно прозрачни условия , плащате само за реално използване всеки месец. Изберете правилния план, който най-добре пасва на нуждите на Вашата организация и започнете да подобрявате удовлетвореността на клиентите си днес.
Тикетите са клиентските запитвания. Това може да е имейл, обаждане или чат. Всички тези запитвания на клиенти се трансформират в тикети и се появяват във Вашата универсална пощенска кутия.
Първата и най-очевидна стъпка е да започнете да използвате функции като SLA, правила за времето или автоматизирано разпространение на тикети. Като зададете тези функции, можете да автоматизирате много задачи. В резултат на това Вашите служители могат лесно да управляват клиентските заявки в универсалната пощенска кутия.
Системата за управление на тикети е централизиран софтуер, който обслужва ежедневните задачи от Вашите клиенти. Освен това той автоматизира и анализира ефективността на обслужването.
Софтуер за управление на имейл
Софтуерът за управление на имейли е инструмент, предназначен за управление на големи обеми входящи съобщения в бизнес среда. Той управлява пощата чрез тикетинг система, като всяко писмо се разпределя до определен сътрудник или отдел на база автоматични правила за работните процеси. Това е различна опция от уебмейл и имейл доставчиците, които са по-малко напреднали и предлагат по-малко ключови функции за лична употреба. Софтуерът за управление на имейли предоставя много възможности за автоматизация, различни филтри, шаблонни отговори, обединяване/разделяне на имейли и много други възможности, които бизнеси и организации могат да използват за ефективно управление на имейли и сътрудничество.
Чат за електронна търговия и услуги
Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.
LiveAgent предлага многоканална поддръжка на клиенти за улеснение на обслужването. Интелигентното разпределяне на тикети, управлението на SLA, готовите отговори и други функции гарантират ефективно решаване на проблемите. Клиентският портал осигурява управление на собствените тикети и могат да се събират изявления и предложения. LiveAgent предлага гласови и видео разговори, за да се удовлетворят клиентските нужди.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни