Система за управление на тикети за поддръжка

Впечатлете клиентите си и повишете удовлетвореността им
  • ✓ Без такса за включване   
  • ✓ Клиентско облужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Анимация на горния колонтитул
Help desk софтуер

Системата за тикети за поддръжка обединява цялата Ви комуникация

> Независимо от индустрията, в която се намира Вашия бизнес,това клиентите да срещат проблеми с вашите продукти или услуги от време на време, е неизбежно. Тъй като жалбите на клиентите често могат да доведат до тяхната загуба (ако се подходи негативно) е много важно да се справите с тях по начин, от който ясно личи страхотното обслужване. Тук е мястото, където системите за управление на тикети са изключително полезни. Те помагат на екипите Ви да управляват големи обеми от запитвания през множество канали и и им дава възможност да отговарят бързо и компетентно.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Create-Ticket

Какво е система за управление на тикети?

В днешно време, когато клиентите имат множество възможности да се свържат с Вас системата за управление на тикети е задължителен инструмент за всеки екип за обслужване на клиенти, ориентиран към бъдещето. Софтуерът за управление на тикети е разработен така, че да позволи на бизнеса лесно да организира и управлява своите заявки, идващи от множество канали на едно място. От имейли и обаждания, до чатове и съобщения в социалните мрежи – той събира всичките Ви разговори в единна,споделена пощенска кутия , където получавате цялата информация, която Ви трябва да осигурите безпроблемно обслужване.

Започнете безплатна пробна версия

Кой се нуждае от система за управление на тикети?

Вашият бизнес все още не използва тикетинг система? Въпрос на време е да започне, ако:

Email icon

Броят на заявките към отдела Ви за поддръжка бързо нараства, но искате да сте сигурни, че нито една няма да остане неотговорена

Tachometer icon

Искате да създадете по-малко стресираща работна среда за Вашия екип

Flower money icon

Искате да осигурите най-доброто обслужване на клиентите си, като увеличите експедитивността при отговор на въпросите им и разрешаването на проблемите

Как бизнесите се възползват от система за управление на тикети за поддръжка


email ticketing

Опростете обслужването през много канали за комуникация

Чрез правилната тикетинг система можете лесно да управлявате всяко взаимодействие с Вашите клиенти от един екран, независимо от кой канал е изпратено съобщението.


have all the context you need

Цялата информация е винаги на Ваше разположение

Прилежно съхранявайте взаимодействията и историята на клиентите си на едно място, като по този начин предоставяте на служителите цялата информация, която им е необходима, за да осигурят ефективно и персонализирано обслужване.


high security standards

Поддържайте високи стандарти за обслужване

Интелигентното маршрутизиране и приоритизиране на тикети въз основа на споразуменията на ниво услуга помага на служителите Ви да поддържат високи стандарти за обслужване, дори когато има голям обем заявки от клиенти.


enable efficient team collaboration

Активирайте ефективното сътрудничество

Редица функции за сътрудничество насърчават екипната работа между служителите и им позволяват да обменят важна информация и да работят върху едни и същи тикети, за да осигурят по-бързо решение на проблема.

Приспособление за управление на тикети всичко в едно от LiveAgent

Системата за управление на тикети на LiveAgent предлага всичко, от което се нуждаете, за да подобрите поддръжката и да осигурите на клиентите си безупречно обслужване чрез многоканалните услуги.

Универсална пощенска кутия с интуитивен потребителски интерфейс

Тикетинг софтуера на LiveAgent комбинира всички канали на комуникация в универсална пощенска кутия. Имейлите, чата, обажданията и съобщенията от социални мрежи са лесно достъпни от един единствен екран за по-добра организация и по-ефективно управление. Потребителският софтуер е интуитивен, опростен и се адаптира лесно към Вашите изисквания.

undraw emails 6uqr
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Хибридна тикетинг система

Без значение къде започва комуникацията, тикетите винаги изглеждат еднакво. Започнете разговора с клиент в чат, продължеъте по имейл и го завършете с обаждане – цялата комуникация остава в рамките на един и същ хибриден тикет под един и същ идентификационен номер, с цялата необходима информация за клиента и неговия проблем.

Започнете безплатна пробна версия

Интелигентно разпределение на заявките

Автоматизираното разпространение на билети е уникална функция на LiveAgent. Тя гарантира, че Вашите служители винаги са с оптималното работно натоварване, тъй като Ви позволява да обръщате телефонния режим, да задавате време за пауза и служителите да могат да почиват, когато имат нужда от това. Можете да зададете и свои собствени правила за разпространение на тикета, базирани на неговите параметри или на хронологични събития или условия.

undraw app installation mbdv
undraw to do list a49b

Лесно управление на отговорностите

Със системата за управление на тикети на LiveAgent можете лесно да настройвате отговорностите за заявките и да прехвърляте тикети на различни отдели или агенти. Винаги знайте кой е отговорен за решаването на всеки случай и никога повече няма да чуете „Не знаех, че това е моя отговорност“.

Научете повече

Изчерпателна информация за клиентите

LiveAgent Ви позволява да добавяте полета към визитка, за да имате на разположение ценни данни за Вашите клиенти. Лесно добавяйте бележки, влезте в историята на тикетите или свържете някоя от наличните приставки, за да можете да изградите пълен потребителски профил.

undraw profile 6l1l
undraw book lover mkck

Мощни приспособления за самообслужване

Позволете на клиентите да решават проблемите си сам 24/7, като предоставяте решения дори когато служителите Ви са офлайн. В допълнение към функцията за управление на тикети, LiveAgent предлага много възможности за самообслужване. Това включва напълно персонализиран портал за клиенти с база знания , често задавани въпроси и форум.

Научете повече

Не сме единствените развълнувани от LiveAgent

Union icon

Най-коментиран

LiveAgent е най-коментираният Help desk софтуер и е класиран на първо място, като решение за малък и среден бизнес за 2019 и 2020.

Smiley face icon

Повече от 21,000

На нашата тикетинг система са се доверили повече от 21,000 бизнеса от целия свят и от всякакви сфери.

dollar ticket

Изпробвайте нашата безплатна версия

На софтуерът за управление на тикети на LiveAgent му отнема само няколко минути, за да стартира и да започне работа – а имаме и напълно безплатна версия.

Прозрачни и справедливи ценови условия

Без договори, без скрити такси, плащане месец за месец. LiveAgent предлага най-добрата стойност за парите и напълно прозрачни условия , плащате само за реално използване всеки месец. Изберете правилния план, който най-добре пасва на нуждите на Вашата организация и започнете да подобрявате удовлетвореността на клиентите си днес.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Какво е тикет за поддръжка?

Тикетите са клиентските запитвания. Това може да е имейл, обаждане или чат. Всички тези запитвания на клиенти се трансформират в тикети и се появяват във Вашата универсална пощенска кутия.

Как да управлявате тикетите в help desk софтуера?

Първата и най-очевидна стъпка е да започнете да използвате функции като SLA, правила за времето или автоматизирано разпространение на тикети. Като зададете тези функции, можете да автоматизирате много задачи. В резултат на това Вашите служители могат лесно да управляват клиентските заявки в универсалната пощенска кутия.

Какво е система за управление на тикети?

Системата за управление на тикети е централизиран софтуер, който обслужва ежедневните задачи от Вашите клиенти. Освен това той автоматизира и анализира ефективността на обслужването.

Управлявайте ефективно голям обем от имейли чрез софтуер за имейл мениджмънт. Научете повече за предимствата, функциите и други на системата за управление на имейл.

Софтуер за управление на имейл

Софтуерът за управление на имейли е инструмент, предназначен за управление на големи обеми входящи съобщения в бизнес среда. Той управлява пощата чрез тикетинг система, като всяко писмо се разпределя до определен сътрудник или отдел на база автоматични правила за работните процеси. Това е различна опция от уебмейл и имейл доставчиците, които са по-малко напреднали и предлагат по-малко ключови функции за лична употреба. Софтуерът за управление на имейли предоставя много възможности за автоматизация, различни филтри, шаблонни отговори, обединяване/разделяне на имейли и много други възможности, които бизнеси и организации могат да използват за ефективно управление на имейли и сътрудничество.

Насочвайте своите потенциални клиенти към Вашия магазин за електронна търговия, като използвате софтуер за live чат от LiveAgent.

Чат за електронна търговия и услуги

Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.

Безплатната система за управление на тикети за клиентска поддръжка е масово използван инструмент, улесняващ комуникацията и взаимодействията между компаниите и клиентите.

Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка

В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

LiveAgent предлага многоканална поддръжка на клиенти за улеснение на обслужването. Интелигентното разпределяне на тикети, управлението на SLA, готовите отговори и други функции гарантират ефективно решаване на проблемите. Клиентският портал осигурява управление на собствените тикети и могат да се събират изявления и предложения. LiveAgent предлага гласови и видео разговори, за да се удовлетворят клиентските нужди.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо