• Шаблони
  • Имейл шаблони за затворено съдържание

Имейл шаблони за затворено съдържание

Създаването на ценно съдържание, което привлича потребители към компанията и ги насърчава да предприемат желани действия, като да направят покупка или да се абонират за услуга, е форма на входяща маркетингова дейност. В някои случаи, може да е от полза да органичите достъпа до определени типове съдържание на сайта си с надеждата да съберете нови данни за контакт или допълнителни данни. Този тип съдържание се нарича затворено или премиум съдържание.

Затворен доклад от Exponea
Затворен доклад от Exponea

Какво е затворено съдържание?

Няма универсално определение за затворено съдържание, но ще дефинираме накратко основните му характеристики. Всяко съдържание, което може да бъде достъпено само след като дадете нещо в замяна, като имейл адрес, се счита за затворено съдържание. Най-често информацията, която се изисква от хората, които искат да видят съдържанието, е имейл адресът им, въпреки че някои стратегии включват да се поиска и телефонен номер, харесване или следете на страница в социална медия или споделянето на постове в различни платформи в социалните медии.

Целта на затвореното съдържание е да привлече нови потенциални клиенти чрез събирането на контактите им. Потенциалните клиенти са хора, които са посетили сайта ви след като са потърсили в Google или са намерили компанията ви чрез външни сайтове, като социални медии и други.

Пример за затворено съдържание е публикация в блог, който е свободно достъпен и дава ценна информация. Ако обаче читателят иска да прочете още от статиите ви или да достъпи допълнително съдържание (например контролен списък), трябва да даде имейла си, за да го получи. По тои начин затвореното съдържание може да ви помогне да съберете контактите на подходящи потенциални клиенти, тъй като потребителите, чиято информация събирате, вече се интересуват от бизнеса ви и това, което предлагате.

Какво е затворено съдържание? - App - Uploads - 2020 - 12 - Screenshot 2020 12 09 At 10.22.03.png
The Economist моли читателите си да платят за абонамент или да си регистрират безплатен профил, за да продължат да четат статията.

Относно за имейли за затворено съдържание

  • Ето [книгата/отчетът], които пожелахте!
  • Вътре ви чака отлично съдържание, както обещахме
  • Вижте видеото ни със съвети за справяне с [предизвикателство]
  • Домакини сме на предаване на живо и ви каним да гледате
  • Добре дошли в курса за [тема] от [име на компанията]
  • Благодарим ви, че се абонирахте да получавате [дневни/седмични/месечни] имейли за [тема]

Имейл шаблони за затворено съдържание

Имейл шаблон за затворено съдържание 1 – сваляте на съдържание


Hi [name],

Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.

We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.

Please find the attached documents at the bottom of this email.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…

Имейл шаблон за затворено съдържание 2 – линк към видео


Hello [name],

You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.

The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].

Check out our website for more videos related to the subject of [topic].

[More videos]

Thanks for watching!
[Company]

Имейл шаблон за затворено съдържание 3 – поредица имейли


Dear [name],

Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].

We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].

You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:

Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…

We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.

Best,
The [company] team

Често задавани въпроси

Каква част от съдържанието ми трябва да е затворено?

Зависи от целите на маркетинговата ви стратегия, но не се препоръчва да направите цялото си съдържание затворено. Това е понеже трябва първо да предложите достатъчно, за да заинтригувате потенциалните си клиенти, за да са склонни да дадат имейл адресите си. Но колко съдържание точно трябва да е свободно достъпно зависи от това дали целите ви са фокусирани повече върху събиране на контакти на потенциални клиенти или познаваемост на бранда и оптимизация за интернет търсачки.

Кои са някои примери за затворено съръжание?

Шаблоните по-горе вече покриха поредица имейли, електронни книги и доклади, както и различно видео съдържание като уебинари и документални филми. Освен тези, някои други предложения за затворено съдържание, които може да решите да предложите, са:

  • Надстойка на съдържанието – достъп до допълнителни материали
  • Демонстрации/тестови периоди – период за безплатно тестване на продукта или услугата
  • Примери за таблици – спестете време на потребителите си като им предоставите празен формуляр, който да попълнят
  • Документация на процеси или папка с идеи – например шабони за документация за първоначално обучение

Мога ли да начислявам такси за затворено съдържание?

По дефиниция, затвореното съдържание не е нещо, което изисква плащане. По-скоро е нещи, което предлагате в замяна на изпълняването на желано действие, например предоставянето на имейл адрес, за да се получи достъп до материалите. Можете да начислявате такси за достъп до съдържанието, но това означава, че то е платено съдържание, което е друг тип входящ маркетинг и е напълно различен от затвореното съдържание.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Каква част от съдържанието ми трябва да е затворено?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Зависи от целите на маркетинговата ви стратегия, но не се препоръчва да направите цялото си съдържание затворено. Това е понеже трябва първо да предложите достатъчно, за да заинтригувате потенциалните си клиенти, за да са склонни да дадат имейл адресите си.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кои са някои примери за затворено съръжание?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Добри примери за затворено съдържание, което можете да предложите, са електронни книги, доклади, уебинари, имейл поредици, демонстрации, тестови периоди или надграждане на съдържанието. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Мога ли да начислявам такси за затворено съдържание?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “По дефиниция, затвореното съдържание не е нещо, което изисква плащане. По-скоро е нещи, което предлагате в замяна на изпълняването на желано действие, например предоставянето на имейл адрес, за да се получи достъп до материалите.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо