Предлагайте ваучери чрез имейли, за да увеличите продажбите и ангажирате клиентите. Използвайте готови шаблони за промоции и намаления, достъпни директно в LiveAgent.

Има ли нещо по-убедително от това да предложите на клиент ваучер за намаление? Чувството да могат да получат нещо, което желаят, на по-ниска цена, дава на клиентите ви последното побутване, от което се нуждаят, за да купят продукт или услуга, на които са хвърлили око.
Все повече бизнеси местят продажбите си онлайн и се включват в света на електронната търговия. Затова, колкото повече маркетингови стратегии използвате в електронния си магазин, толкова по-голям шанс имате да изпъкнете сред конкурентите си. Ваучерите за намаление за отличен пример за техника, която привлича какво съществуващите, така и потенциалните клиенти. Всъщност, според скорошно проучване, 77% от клиентите харчат между $10 и $50 повече, отколкото са възнамерявали, когато използват ваучер и 68% от тях смятат, че ваучерите повишават клиентската лоялност (източник).
Ваучерите са маркетингова стратегия, която цели да генерира продажби и да привлече повече клиенти чрез използването на ваучери за намаление. Ваучерите за намаление винаги са съществували. Традиционно, ваучерите са били (и в някои случаи все още са) изрязвани от брошури и списания и използвани в магазина. С напредването на технологиите ваучерите все по-често се използват като кодове, които се въвеждат по време на завършване на поръчката в онлайн платформите (или магазините).
Обикновено, въвеждането на маркетингови кампании, които използват ваучери, е много просто. Разнообразни CMS системи предлагат плъгини, които генерират кодове, които потребителите могат да използват при завършване на поръчката.
Има много начини да предложите ваучери на клиентите си. Един от най-популярните методи е чрез имейл маркетинг, който доставя ваучерите директно във входящата кутия на клиента ви.
Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.
Follow this link to use your coupon now [link]
We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.
If it’s the price, then…
GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!
Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:
[code]
Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!
Button: SHOP NOW
Thank you for placing an order with [name of the store].
We hope that [product/service] will make your life easier.
We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.
Just use the code [code] at checkout*.
*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.
[Name], [#] days have passed since your last order.
We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:
[code]
It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!
Go to our store to redeem the coupon: [link].
Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.
This means that you get a [X]% discount on your next purchase!
Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.
Button: Go to the store
Честотата на кампаниите с ваучери зависи от много аспекти и трябва да бъде планирана внимателно от всяка компания. Ако сте нови в тези кампании, е най-добре да предлагате ваучери за специални случаи, като пускането на нов продукт. Не предлагайте намаления прекалено често, защото това може да има негативен ефект върху финансовия резултата на компанията ви или може да стане нормално за клиентите ви и те няма да желаят да платят пълната цена за никой продукт или услуга.
Можете да започнете с предлагането на ваучери за специални случаи, като Коледа, Черния петък или януарските разпродажби. Хората така или иначе са по-склонни да харчат пари в тези периоди, така че е по-вероятно кампаниите ви да са успешни. Можете да обмислите също така да давате ваучери на клиентите си на рождените им дни или за местни празници.
Ако търсите показатели за сравнение, със сигурност трябва да анализирате стратегията за ваучери на Амазон. Banana Republic и H&M също са добре известни със сезонните си разпродажби, подкрепени с ваучери. Кампаниите с купони на Shopify също се справят успешно с намаляването на дела на изоставените пазарски колички.
Ready to put our coupon email templates to the test?
Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.
Безплатни имейл шаблони за дайджести от LiveAgent ще ви помогнат да изградите информираност и доверие у клиентите си. Открийте как да създадете балансирани имейли с графика и текст, които да поддържат ангажираността и лоялността на вашите абонати. Изберете подходящия шаблон и започнете безплатно още днес!
Открийте ефективни шаблони за имейли за раздяла, които ще увеличат процента на отговор и ще върнат студените перспективи обратно в цикъла ви на продажби. Персонализирайте съобщенията си с нашите примерни шаблони и се възползвайте от безплатен период за опробване на платформата на LiveAgent. Надградете вашите имейл кампании и затворете повече сделки с увереност.
Влезте във Вашия LiveAgent профил
Влезте във Вашия LiveAgent профил и управлявайте клиентското си обслужване ефективно! Не разполагате с профил? Създайте го сега и започнете безплатния си тестов период без ангажименти. LiveAgent предлага иновативни решения за по-бърз растеж и подобрена обратна връзка от клиентите.
Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си
Открийте безплатни имейл шаблони от LiveAgent, които ще ви помогнат да спечелите обратно клиентите си с персонализирани съобщения и отстъпки. Идеални за онлайн бизнеси и маркетингови кампании. Спестете време и усилия, използвайки нашите готови решения за повторно ангажиране.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.