Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за отговор на въпроси за събития в социалните медии

Шаблони за отговор на въпроси за събития в социалните медии

Когато планирате събитие, без значение дали е онлайн конференция или нетуъркинг среща, успехът, който ще постигнете, зависи изключително от това колко е ефективна рекламната ви кампания.

Събитията могат да изпълнят целта си само ако успеят да привлекат поренциалните посетители, към които са насочени. За това обаче е нужно повече от това просто да създадете събитието в социалните медии, да добавите описаниа и да поканите потребители.

Трябва да рекламирате събитието активно, да комуникирате с потенциалните участници чрез редовни обновления и да отговаряте на въпроси за събитието както на лични съобщения, така и в публични коментари.

Шаблони за отговор на въпроси за събития в социалните медии
Отговаряйте на споменавания в Instagram и коментари директно чрез LiveAgent

Какво е събитие в социална медия?

Събитието в социална медия е полезна маркетинг опция, предлагана от платформи като Facebook и LinkedIn. Използва се, за да разпространите информация за предстоящо събитие, като панаир, празненство, курс или всякакъв друг тип събитие. Събитията в социалнтие медии се радват на високо уважение, защото информират публиката ви за предстоящо събитие по ненатрапчив начин. Целевата ви публика може да разгледа страницата на събитието, да научи повече за това какво организирате и да реши дали е нещо, в което би участвала.

Идеи за шаблони за отговор на въпроси за събития в социалните медии

Шаблон за отговор на въпроси за събития в социалните медии 1

Шаблон за отговор на въпроси за събития в социалните медии 2

Шаблон за отговор на въпроси за събития в социалните медии 3

Шаблон за отговор на въпроси за събития в социалните медии 4

Шаблон за отговор на въпроси за събития в социалните медии – отговор на въпрос от потенциален лектор 1

Шаблон за отговор на въпроси за събития в социалните медии – отговор на въпрос от потенциален лектор 2

Шаблон за отговор на въпроси за събития в социалните медии – отговор на въпрос от потенциален лектор 3

Общи аспекти при организирането на събития в социалните медии

  1. Изберете социалната медия, в която искате да рекламирате събитието. Не всички платформи изпълняват една и съща цел и не всички аудитории са активни в една и съща социална медия.
  2. Инвестирайте в реклами в социалните медии. Рекламирайте събитието си и увеличете обхвата му. Рекламата в соцуалните медии ще ви даде възможност да достигнете до повече хора чрез реклама на профила ви, страницата на събитието или чрез таргетиране на публиката, до която бихте искали да достигнете чрез сегментция. Можете да изберете между много опции, за да постигнете най-добър резултат.
  3. Оптимизирайте профила си. Използвайте наличните ресурти, включително профилите си в социалните медии. Променете заглавията и публикувайте линк към събитието в бизнес профила си. Не забравяйте да го закачите! Като направите това, информацията за събитието ще е първото нещо, което потребителите виждат когато посетят профила ви и ще можете да представите детайлите за събитието на по-широка аудитория.

Шаблони за отговор на въпроси за събития в социалните медии – често задавани въпроси

Обмяна на имейли

Краткият отговор е да. Хората по принцип не четат внимателно в интернет. Обикновено само преглеждат набързо съдържанието, което виждат, и често пропускат много важна информация. Повторението ще намали вероятността хората да изпуснат важна информация за събитието. Включването на часа, датата и линк към събитието обаче няма да гарантира, че няма да получавате съобщения, питащи къде и кога ще се състои определено събитие, така че бъдете търпеливи!

Време за отговор

На всички въпроси, идващи от клиенти, трябва да се отговаря много бързо. Скоростта е от съществено значение когато се отнася до въпроси, свързани със събития, тъй като те имат фиксирана начална дата. Например, не можете да отложите отговор на въпрос за събитие, което ще се състои на следващия ден. Затова трябва да се уверите, че сътрудниците обслужване на клиенти, които обработват въпросите от социалните медии, знаят отговорите на най-често задаваните въпроси, за да могат да отговарят на личните съобщения в рамките на минути.

Мога ли да поканя посетители на събитието да последват профила на бизнеса ми в социалните медии?

Икона с вдигнат палец в балонче за чат

Не препоръчваме да каните посетителите на събитие във Facebook/LinkedIn да харесват или следват страницата на бизнеса ви преди да се присъединят към конференция, концерт, нетуъркинг среща и т.н. Можете да го направите по време на или след събитието, но не го правете докато все още обменяте съобщения, свързани със събитието. Помислете така: ако някой е достатъчно заинтригуван от събитието ви, за да ви изпрати съобщение с допълнителни въпроси, не превръщайте това взаимодействие в опит да рекламирате профилите си в социалните медии. Просто отговорете бързо, помогнете му и се опитайте да се уверите, че ще присъства на събитието. Ако изиграете картите си правилно, той ще “хареса” профила ви без да го молите.

Ready to try our social media event templates?

Try our free 14-day trial today and put our templates to the test with our Instagram, Facebook, and Twitter integrations. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да включа линк към събитието, час и дата във всеки отговор? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Краткият отговор е да. Хората по принцип не четат внимателно в интернет. Обикновено само преглеждат набързо съдържанието, което виждат, и често пропускат много важна информация. Повторението ще намали вероятността хората да изпуснат важна информация за събитието.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко бързо трябва да отговарям на въпроси, свързани със събития в социалните медии?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “На всички въпроси, идващи от клиенти, трябва да се отговаря много бързо. Скоростта е от съществено значение когато се отнася до въпроси, свързани със събития, тъй като те имат фиксирана начална дата.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Мога ли да поканя посетители на събитието да последват профила на бизнеса ми в социалните медии?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Не препоръчваме да каните посетителите на събитие във Facebook/LinkedIn да харесват или следват страницата на бизнеса ви преди да се присъединят към конференция, концерт, нетуъркинг среща и т.н. Можете да го направите по време на или след събитието, но не го правете докато все още обменяте съобщения, свързани със събитието.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо