Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си

Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си

Клиентите са най-ангажирани в момента, в който правят първата си покупка или се регистрират за абонамент за бюлетин. Независимо колко завладяваща е гамата от продукти или колко е добър клиентският опит, който предоставяте , както клиентите, така и абонатите в крайна сметка ще могат да спрат да се занимават с Вашия бизнес.

Това не е непременно резултат от нещо, което не е наред с Вашата маркетингова стратегия – това е просто естествен процес на отдалечаване.

И така, означава ли това, че трябва просто да оставите Вашите лоялни клиенти или последователи да продължат напред, може би към конкурентите, без да се опитвате да се борите за тяхното внимание? Разбира се, че не! Като се има предвид, че задържането на съществуващ клиент е около пет пъти по-евтино, отколкото придобиването на нов ( source), имейлите за спечелване на изгубените трябва да бъдат съществена част от всяка ефективна маркетингова стратегия .

Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си
Запазете нашите темплейти като шаблонни отговори

Какво точно се има предвид под имейл за връщане на клиента обратно?

Имейл за връщане на клиента е съобщение или поредица от съобщения, които се изпращат до клиентите с надеждата да ги убедят да се върнат във Вашия онлайн магазин, за да направят покупка или да ги ангажирате отново с кампаниите си. За да си дадете най-добрия шанс за успех в спечелването на такива клиенти, е от решаващо значение да им предложите някаква специална отстъпка или добавена стойност, която да ги направи по-заинтересовани.

Завръщането на клиента няма да бъде постигнато чрез изпращане само на един имейл. Независимо от това колко страхотна е офертата Ви, получателят може просто да използва отстъпката, за да си спечели страхотна оферта за еднократна покупка, преди да се откаже отново. Вместо това се препоръчва да изпращате няколко имейла, за да завършите процеса на повторно ангажиране . Първият имейл трябва да съдържа споменатата преди това отстъпка или добавена стойност, последван от друго съобщение, което напомня на клиента за всички големи предимства или функции, които бизнесът Ви може да им предложи.

Имейл за завръщане от Sephora
Имейл за завръщане от Sephora

И накрая, ако клиентът все още не се ангажира повторно с Вашата марка, вероятно е време да го пуснете и да почисти база си данни. Поради това трябва да да им изпратите последно съобщение , за да ги уведомите, че ги премахвате от списъка си с имейли, като същевременно им предоставите още един шанс да се включат.

Основни тематични линии на имейла, с които да спечелите обратно клиентите си 

  • Мина доста време! Пазарувайте отново при нас с отстъпка от [X]% на всичко
  • Къде беше? Липсваш ни! Върни се, имаме страхотна оферта за теб
  • Ето [X] причини, поради които трябва да продължите да пазарувате от нас
  • Липсваш на всички в [компания] ! Ето основните [X] причини да останеш в нашия имейл списък
  • Уведомете ни, ако все пак искате да разберете нещо от нас отново
  • Раздялата е трудна, но все още не е късно да се оправим нещата!

Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си

Имейл за завръщане 1 – предлагане на отстъпка

Имейл за завръщане 2 – информирани за причините, поради които си струва да остане

Имейл за завръщане 3 – премахване от списъка за имейл бюлетина

Имейл шаблони, с които да спечелите обратно клиентите си – Често задавани въпроси

Трябва ли задължително да включвам отстъпка в такива имейли?

подарък с панделка

Цялостната причина за изпращане на такъв имейл е да предоставите някаква оферта или добавена стойност, която да насърчи лоялни и заинтересовани клиенти или абонати да се ангажират отново с предложенията или съдържанието на Вашата марка. Един от най-добрите начини да направите това е просто да им предложите голяма и уникална отстъпка.

Не спирайте до тук – важно е също така да им напомните за всички причини, поради които трябва да продължават да се връщат във Вашия магазин, а тези имейли също трябва да предлагат отстъпка, за да увеличат максимално въздействието си. И накрая, последният шанс за за завръщане с опция за отмяна на абонамент може отново да съдържа отстъпка, която може би ще изкуши клиентите да пазаруват отново във Вашия магазин при последната дадена им възможност.

Колко такива имейла трябва да изпратя?

Тикетинг система с отворен код

Трябва да изпратите един имейл, предлагащ отстъпка, за да насърчите клиента да се върне във Вашия магазин. Дори да използват този ваучер, за да направят покупка, все пак е препоръчително да изпратите друго съобщение, което подчертава най-добрите причини да си лоялен клиент на компанията, за да намалите вероятността те отново да си тръгнат или просто да се възползват от отстъпката, за да направят еднократна покупка. И накрая, ако получателят не се върне във Вашия магазин или не отвори предишните Ви имейли, тогава трябва да изпратите едно последно съобщение с въпроса дали биха предпочели да бъдат премахнати от списъка с контакти. Това ще Ви помогне да консолидирате Вашата база данни с абонати и ще ви позволи да се концентрирате върху по-добри възможности.

Какво става, ако някой не отговори на последния ми имейл?

Икона с бутон за отговор

Можете да изпратите още един имейл след около седмица, допускайки възможността, че последното Ви съобщение се изгубило във входящата им поща. Всички допълнителни съобщения, които изпращате след имейл за премахване от базата данни, трябва да подчертават стойността на Вашия продукт. Ако все още не получите отговор, вероятно е най-добре да забравите за този клиент и да продължите напред.

Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!

Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.

Free trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо