Научете как да използвате имейл шаблони, за да привлечете обратно клиентите си. Отстъпки, персонализирани съобщения и полезни съвети за повторно ангажиране на клиентите. Идеално за онлайн бизнеси и маркетингови кампании.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Клиентите са най-ангажирани в момента, в който правят първата си покупка или се регистрират за абонамент за бюлетин. Независимо колко завладяваща е гамата от продукти или колко е добър клиентският опит, който предоставяте , както клиентите, така и абонатите в крайна сметка ще могат да спрат да се занимават с Вашия бизнес.
Това не е непременно резултат от нещо, което не е наред с Вашата маркетингова стратегия – това е просто естествен процес на отдалечаване.
И така, означава ли това, че трябва просто да оставите Вашите лоялни клиенти или последователи да продължат напред, може би към конкурентите, без да се опитвате да се борите за тяхното внимание? Разбира се, че не! Като се има предвид, че задържането на съществуващ клиент е около пет пъти по-евтино, отколкото придобиването на нов ( source), имейлите за спечелване на изгубените трябва да бъдат съществена част от всяка ефективна маркетингова стратегия .
Имейл за връщане на клиента е съобщение или поредица от съобщения, които се изпращат до клиентите с надеждата да ги убедят да се върнат във Вашия онлайн магазин, за да направят покупка или да ги ангажирате отново с кампаниите си. За да си дадете най-добрия шанс за успех в спечелването на такива клиенти, е от решаващо значение да им предложите някаква специална отстъпка или добавена стойност, която да ги направи по-заинтересовани.
Завръщането на клиента няма да бъде постигнато чрез изпращане само на един имейл. Независимо от това колко страхотна е офертата Ви, получателят може просто да използва отстъпката, за да си спечели страхотна оферта за еднократна покупка, преди да се откаже отново. Вместо това се препоръчва да изпращате няколко имейла, за да завършите процеса на повторно ангажиране . Първият имейл трябва да съдържа споменатата преди това отстъпка или добавена стойност, последван от друго съобщение, което напомня на клиента за всички големи предимства или функции, които бизнесът Ви може да им предложи.
И накрая, ако клиентът все още не се ангажира повторно с Вашата марка, вероятно е време да го пуснете и да почисти база си данни. Поради това трябва да да им изпратите последно съобщение , за да ги уведомите, че ги премахвате от списъка си с имейли, като същевременно им предоставите още един шанс да се включат.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Цялостната причина за изпращане на такъв имейл е да предоставите някаква оферта или добавена стойност, която да насърчи лоялни и заинтересовани клиенти или абонати да се ангажират отново с предложенията или съдържанието на Вашата марка. Един от най-добрите начини да направите това е просто да им предложите голяма и уникална отстъпка.
Не спирайте до тук – важно е също така да им напомните за всички причини, поради които трябва да продължават да се връщат във Вашия магазин, а тези имейли също трябва да предлагат отстъпка, за да увеличат максимално въздействието си. И накрая, последният шанс за за завръщане с опция за отмяна на абонамент може отново да съдържа отстъпка, която може би ще изкуши клиентите да пазаруват отново във Вашия магазин при последната дадена им възможност.
Трябва да изпратите един имейл, предлагащ отстъпка, за да насърчите клиента да се върне във Вашия магазин. Дори да използват този ваучер, за да направят покупка, все пак е препоръчително да изпратите друго съобщение, което подчертава най-добрите причини да си лоялен клиент на компанията, за да намалите вероятността те отново да си тръгнат или просто да се възползват от отстъпката, за да направят еднократна покупка. И накрая, ако получателят не се върне във Вашия магазин или не отвори предишните Ви имейли, тогава трябва да изпратите едно последно съобщение с въпроса дали биха предпочели да бъдат премахнати от списъка с контакти. Това ще Ви помогне да консолидирате Вашата база данни с абонати и ще ви позволи да се концентрирате върху по-добри възможности.
Можете да изпратите още един имейл след около седмица, допускайки възможността, че последното Ви съобщение се изгубило във входящата им поща. Всички допълнителни съобщения, които изпращате след имейл за премахване от базата данни, трябва да подчертават стойността на Вашия продукт. Ако все още не получите отговор, вероятно е най-добре да забравите за този клиент и да продължите напред.
Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
В застой ли сте? Увеличете продажбите си с LiveAgent!
B2B индустрията включва реферален маркетинг и онлайн чат. Нужна е съвместимост и безопасност за кол центрове. Има алтернативи като LiveAgent.
Как да използваме стимулите за клиентите
Наблюдавайте клиентите си, използвайте многоканални решения и предлагайте стимули за програми за лоялност, за да подобрите маркетинга и поддържате клиентите.
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Оптимизирайте клиентското обслужване с помощта на решение за омниканал, включващо реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. LiveAgent е софтуер, който подобрява преживяването на клиентите чрез жив чат и CRM управление.
Kustomer алтернатива - LiveAgent
Различни стратегии за подобряване на B2B клиентско обслужване включват реферален маркетинг и онлайн чат, без използване на социални медии. Безопасността и съвместимостта са също важни.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни