Шаблони за имейл последен шанс за мотивиране на клиентите да извършат покупка с помощта на FOMO и социално доказателство. Научете как да използвате шаблоните за имейл бюлетини и персонализацията в маркетинга за подобряване на взаимодействието с клиентите. Основни правила и трикове за успешен маркетинг.
FOMO е едно от най-силните движения, което мотивира хората да направят покупка. Това е особено вярно за поколението, което е в 20-те и 30-те си години, но се отнася и за тези, които са извън тази възрастова група.
Социалният натиск генерира напрежение, което може да се използва като начин за раздвижване на продажбите. Заради това, искаме да ви запознаем с термина FOMO и да ви покажем как да го използвате, за да направите повече продажби онлайн.
Терминът е съкращение от “Fear Of Missing Out” (страх да не изтървеш нещо). Този страх може да бъде свързан с участие в събитие или дейност, но може и да е риска да изпуснете възможността да купите продукт, да се възползвате от промоция или дори да не пропуснете последното меме, което всички споделят в социалните медии.
В човешката ни природа е да се стремим да се интегрираме, да сме в час и да сме една стъпка пред останалите.
В златната ера на социалните медии, всички са свързани и могат да споделят живота си с другите, което кара повечето от нас да чувстваме напрежение да не изтървем важни новини или възможности.
Невромаркетингът е новия стимул зад всички стратегии за маркетинг, базиран на страх. Тези маркетингови тактики са познати още като маркетинг на дефицита.
Този тип маркетинг усилия се фокусират върху прилагането на механизми, които генерират спешност под формата на страх да не бъдете социално изключени или да не “изтървете купона”
Нека погледнем тези примери, които използват FOMO в комуникацията.
Това съобщение е много мощен инструмент, който може да мотивира потенциалните клиенти да направят покупка. То предоставя социално доказателство, но също така показва, че продуктът може да бъде разпродаден скоро, защото много клиенти се интересуват от покупката му. Спешността също така създава определено количество стрес.
Не че искаме да причиним неудобство на клиента. По-скоро целим да го разубедим да отлага решението за покупка като го накараме да действа по-импулсивно без да прекарва много време да анализира решението си.
Този тип съобщения затвърждават страха да не изпуснете възможност. Една от причините защо офертите, лимитирани във времето, работят толкова добре е защото тревожността подтиква импулсивни действия.
Ако ще провеждате кратки кампании, винаги е добра идея да използвате обратно броене, за да напомните на потребителите колко време остава, зада се възползват от офертата.
Това е моментът да използвате добра маркетингова стратегия с имейл за последен шанс или реклама в интернет търсачки с ретаргетинг, който да достига до потребителите и да им напомня за офертата. Не забравяйте да показвате останалите количества, особено когато остават само няколко бройки.
Когато клиент пропусне възможност за покупка, не се колебайте да му кажете, че е изтървал шанса си да се възползва от нея. Това е нещо, което туристическите агенции правят често и може лесно да се използва и за електронна търговия.
Прост банер, който казва, че определен продукт вече не е наличен на намалена цена, перфектно обобщава какво означава FOMO. Страхът да не изтървеш може да се използва за да се мотивират потенциалните клиенти да купят като им покажете какво вече са изтървали, за да се уверите, че следващия път няма да се колебаят да натиснат бутона КУПИ СЕГА преди офертата да свърши.
Както вече споменахме, можете да използвате силата на FOMO, за да изпратите имейли тип “последен шанс”. Нека разгледаме някои примери, които можете да използвате за бъдещи маркетингови кампании.
Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.
[Button] SHOP NOW
*Online only
Tik, Tok…
Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.
Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.
Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!
There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.
[Button] SHOP THE SALE
Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.
Use the discount [code] at checkout.
[button] SHOP
Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!
Use the code [code] at checkout.*
[Button] BUY NOW
* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.
Hello [name],
We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.
Our annual sales campaign ends today at [time].
I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.
Follow this link to check out what’s left. [link]
Ready to use some scarcity marketing?
Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!
Няма точно правило – може да решите да започнете да изпращате имейли за последен шанс два дни преди да приключи разпродажбата или само два часа по-рано. Вие най-добре познавате клиентите си, така че преценете кога е правилния момент да използвате силата на спешността на база на тази инфирмация.
Обикновено компаниите или изпращат един имейл за последен шанс в последния ден на офертата, или организират обратно бровене и изпращат още три имейла – един сутринта, един следобяд и последен имейл час преди да приключи промоцията. От вас зависи коя стратегия да изберете, но внимавайте съобщенията ви да не се превърнат в спам.
В повечето случаи бихте искали да информирате възможно най-много хора за оферта, която е на път да приключи. Това важи с особена сила ако също така планирате да публикувате информация за разпродажбата в социалните медии или да я рекламирате с платени обяви. Уверете се обаче, че базата ви данни е правилно сегментирана и че изпращате подходящи и персонализирани съобщения на всичките си клиентски групи на база на предишните им покупки и интереси.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.
Инструменти за съвместна работа
LiveAgent предлага инструменти за съвместна работа и интеграции с различни приложения за подобрено комуникационно изживяване и уеднаквяване на работните процеси. Възможност за безплатна миграция на данни и 14-дневен безплатен пробен период.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team