Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейл последен шанс

Шаблони за имейл последен шанс

FOMO е едно от най-силните движения, което мотивира хората да направят покупка. Това е особено вярно за поколението, което е в 20-те и 30-те си години, но се отнася и за тези, които са извън тази възрастова група.

Социалният натиск генерира напрежение, което може да се използва като начин за раздвижване на продажбите. Заради това, искаме да ви запознаем с термина FOMO и да ви покажем как да го използвате, за да направите повече продажби онлайн.

Какво е FOMO?

Терминът е съкращение от “Fear Of Missing Out” (страх да не изтървеш нещо). Този страх може да бъде свързан с участие в събитие или дейност, но може и да е риска да изпуснете възможността да купите продукт, да се възползвате от промоция или дори да не пропуснете последното меме, което всички споделят в социалните медии.

В човешката ни природа е да се стремим да се интегрираме, да сме в час и да сме една стъпка пред останалите.

В златнара ера на социалните медии, всички са свързани и могат да споделят живота си с другите, което кара повечето от нас да чувстваме напрежение да не изтървем важни новини или възможности.

Как можете да използвате FOMO, за да продавате повече?

Невромаркетингът е новия стимул зад всички стратегии за маркетинг, базиран на страх. Тези маркетингови тактики са познати още като маркетинг на дефицита.

Този тип маркетинг усилия се фокусират върху прилагането на механизми, които генерират спешност под формата на страх да не бъдете социално изключени или да не “изтървете купона”

Нека погледнем тези примери, които използват FOMO в комуникацията.

№1 “Останалите клиенти се интересуват от…”

Това съобщение е много мощен инструмент, който може да мотивира потенциалните клиенти да направят покупка. То предоставя социално доказателство, но също така показва, че продуктът може да бъде разпродаден скоро, защото много клиенти се интересуват от покупката му. Спешността също така създава опделено количество стрес.

Не че искаме да причиним неудобство на клиента. По-скоро целим да го разубедим да отлага решението за покупка като го накараме да действа по-импулсивно без да прекарва много време да анализира решението си.

Имейл последен шанс от Shoptagr
Shoptagr използва “Опаа- продукт, който сте запазили, скоро ще бъде разпродаде!” като тема на имейла си

№2 “Офертта изтича след 3 часа.”

Този тип съобщения затвърждават страха да не изпуснете възможност. Една от причините защо офертите, лимитирани във времето, работят толкова добре е защото тревожността подтиква импулсивни действия.

Ако ще провеждате кратки кампании, винаги е добра идея да използвате обратно броене, за да напомните на потребителите колко време остава, зада се възползват от офертата.

Това е моментът да използвате добра маркетингова стратегия с имейл за последен шанс или реклама в интернет търсачки с ретаргетинг, който да достига до потребителите и да им напомня за офертата. Не забравяйте да показвате останалите количества, особено когато остават само няколко бройки.

последен шанс fabletics
Fabletics използва тема на имейла “Побързайте, 70% НАМАЛЕНИЕ НА ЦЕЛИЯ САЙТ приключва утре”

№3 “[Продукт] вече е изчерпан”

Когато клиенти изтърве възможност за покупка, не се колебайте да му кажете, че е изтървал шанса си да се възползва от нея. Това е нещо, което туристическите агенции правят често и може лесно да се използва и за електронна търговия.

Последен шанс от LazyOaf
Lazy Oaf използват тема на имейл “Онзи черен плетен пуловер, който беше разпродаден, се завърна”

Прост банер, който казва, че определен продукт вече не е наличен на намалена цена, перфектно обобщава какво означава FOMO. Страхът да не изтървеш може да се използва за да се мотивират потенциалните клиенти да купят като им покажете какво вече са изтървали, за да се уверите, че следващия път няма да се колебаят да натиснат бутона КУПИ СЕГА преди офертата да свърши.

Както вече споменахме, можете да използвате силата на FOMO, за да изпратите имейли тип “последен шанс”. Нека разгледаме някои примери, които можете да използвате за бъдещи маркетингови кампании.

Относно на имейли за последен шанс

  • Времето изтича…
  • Това е последният ви шанс да вземете [продукт].
  • Остават само [Х] часа!
  • Почти свършиха!
  • Купете сега или ще ги изтървете
  • Вземете ги преди да са свършили
  • Продуктът от присъка ви с желания почти се изчерпа
  • [Х% намаление] – ограничена оферта
  • Разпродажбата ни свършва днес. Това е последният ви шанс!

Шаблони за имейл последен шанс

Шаблон за имейл последен шанс 1

Шаблон за имейл последен шанс 2

Шаблон за имейл последен шанс 3

Шаблон за имейл последен шанс 4

Шаблон за имейл последен шанс 5

Шаблон за имейл последен шанс 6

Шаблони за имейли за последен шанс – често задавани въпроси

Кога най-рано мога да кажа, че това е “последният шанс” на клиента?

Няма точно правила – може да решите да започнете да изпращате имейли за последен шанс два дни преди да приключи разпродажбата или само два часа по-рано. Вие най-добре познавате клиентите си, така че преценете кога е правилния момент да използвате силата на спешността на база на тази инфирмация.

Колко имейла за последен шанс да изпратя?

Обикновено компаниите или изпращат един имейл за последен шанс в последния ден на офертата, или организират обратно бровене и изпращат още три имейла – един сутринта, един следобяд и последен имейл час преди да приключи промоцията. От вас зависи коя стратегия да изберете, но внимавайте съобщенията ви да не се превърнат в спам.

На всичките си контакти ли да изпратя имейл за последен шанс?

В повечето случаи бихте искали да информирате възможно най-много хора за оферта, която е на път да приключи. Това е особено вярно ако също така планирате да публикувате информация за разпродажбата в социалните медии или да я рекламирате с платени обяви. Уверете се обаче, че базата ви данни е правилно сегментирана и че изпращате подходящи и персонализирани съобюения на всичките си клиентски групи на база на предишните им покупки и интереси.

Ready to use some scarcity marketing?

Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кога най-рано мога да изпратя имейл за последен шанс на клиента?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Няма точно правила – може да решите да започнете да изпращате имейли за последен шанс два дни преди да приключи разпродажбата или само два часа по-рано. Вие най-добре познавате клиентите си, така че преценете кога е правилния момент да използвате силата на спешността на база на тази инфирмация.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко имейла за последен шанс да изпратя? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Обикновено компаниите или изпращат един имейл за последен шанс в последния ден на офертата, или организират обратно бровене и изпращат още три имейла – един сутринта, един следобяд и последен имейл час преди да приключи промоцията.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “На всичките си контакти ли да изпратя имейл за последен шанс?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “В повечето случаи бихте искали да информирате възможно най-много хора за оферта, която е на път да приключи. Това е особено вярно ако също така планирате да публикувате информация за разпродажбата в социалните медии или да я рекламирате с платени обяви.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо