• Шаблони
  • Шаблони за имейл за попълване

Шаблони за имейл за попълване

Използването на шаблони за имейли за попълване за продажба на съществуващи клиенти е един от най-ефективните и лесни начини за увеличаване на приходите и рентабилността на бизнеса в B2C. Защо? Защото е по-вероятно да продавате с 60-70% на клиент, в сравнение с вероятността от 5-20% от продажбата на нова перспектива. Като такива, използването на шаблони за имейли за попълване е чудесно допълнение към вашата стратегия за продажби. Тези имейли са навременни, изключително подходящи, изключително ефективни – и все пак, един от най-често пренебрегваните инструменти, които собствениците на магазина за eлектронна търговия могат да използват, за да стимулират повторни покупки и да подобрят продажбите.

Какво е имейл за попълване?

Имейлът за попълване е имейл , изпратен на клиентите, за да им напомните да заредите нов продукт, когато той е на път да свърши. Това е техника за имейл маркетинг, използвана най-вече от фирми, които продават консумативи, които могат да бъдат попълнени (като лични грижи и козметични продукти, храни и напитки, витамини и добавки, рецепти, доставки за почистване на дома, храна за домашни любимци и др.).

Имейлите за попълване се задействат и изпращат автоматично, когато е време да се прекупуват артикули, които клиентите са закупили преди това (въз основа на наука за предсказване на данни). Тези видове имейли могат да бъдат използвани успешно и от марки, продаващи непотребни продукти, които в крайна сметка могат да се износят (като облекло и обувки), както и от базирани на абонамент SaaS фирми.

Шаблон за имейл за попълване на Sephora
Шаблон за имейл за попълване на Sephora

Защо да изпращате имейли за попълване?

Listrack study установи, че кампаниите за попълване имат най-висока честота на кликване до отваряне (53,6%) от всеки тип имейл маркетинг за жизнения цикъл. В допълнение към това, според Ometria, имейлите за попълване имат среден отворен процент от 50-60%, среден процент на кликване от 40-50% и среден процент на реализация от 10-15%. Това означава, че имейлите за попълване са златна възможност за марките да генерират повтарящи се приходи чрез насочване на клиенти, които са най-вероятно да прекупува своите продукти.

Как да извлечете максимума от кампаниите за попълване на имейли

  • Определете точния момент за кампаниите си за попълване на имейли, като вземате предвид критични фактори, като например кой използва продукта, колко често го използва, колко време преди да изтече обикновено, навиците за купуване на клиента и др. Обмислете проучването на клиентите си, за да получите възможно най-много информация, за да сте сигурни, че получавате правилния момент
  • Препоръчително е да изпратите поне два имейла за попълване. Първото напомняне трябва да пристигне около 10 дни преди продуктът да се изчерпи, а вторият трябва да бъде изпратен в деня преди или в деня, в който смятате, че продуктът действително се изчерпва. Клиентите, които не попълват, могат да бъдат ангажирани допълнително с кампании за обратна електронна поща.
  • Направете процеса на попълване възможно най-лесно и безпроблемно. Свържете директно с пазарската кошница на клиента с вече добавения продукт и предлагайте автоматично попълване, ако е налично. По-малкото кликвания, които клиентът трябва да направи, за да пренаредите поръчката, по-добре. 
  • Ако има някакви подходящи възможности за продажба или продажба на кръстосани продажби, обмислете включването на персонализирани препоръки за продукти, които съответстват на интересите или нуждите на клиентите Ви, въз основа на данните от предишни покупки. Това може да подобри опит като клиент, като същевременно увеличи стойността на поръчката.
Шаблони за имейл за попълване
Имейл шаблон за попълване на Clinique призовава клиентите да купят две бутилки крем за бръснене

Редове за тема на имейл за попълване

  • Време до Повторно зареждане/ Повторна поръчка
  • Време ли е да се заредите?
  • Време ли е да се запасите с [продукти]?
  • Време е за попълване!
  • Имате нужда от презареждане?
  • Хей, [име] ! Ние мислим, че може да се наложи да презаредите
  • Готови ли сте да заредите, [име]?
  • До последната ти капка?
  • Пренареждане [product] преди да изчертате
  • Запасите O’clock – Време е да пренаредите вашия [продукт]
  • [Име], Изчерпване на вашия [продукт]?
  • Никога не се избягвайте от вашите любими отново
  • Да не си се натвърнила? Пренареждане на вашите предпочитани преди да се изчертаете
  • Нищо не трае вечно
  • Вашата доставка е почти вън
  • Почти нямате продукти
  • Свърши ли с доставките?
  • Достигане до края на вашата доставка? Пренареждане на [Марка]
  • Пренареждане сега за безплатна доставка / 15% Отстъпка / бонус подарък
  • Получете безплатна доставка / 10% Изключване Ако се заредите сега

7 шаблони за попълване на имейл

Шаблон за автоматично попълване на програма


[Name],

Your life just got easier with Auto-Replenishment!

You’ve got a lot of things on your mind, but remembering to re-order your [products] shouldn’t be one of them.

We’re excited to introduce our Auto-Replenishment program – the easier, automatic way to reorder your [products], inspired by your feedback. Once you enroll in Auto-Replenishment, we’ll automatically deliver a new supply of [products] straight to your door before you’re scheduled to run out, at no extra charge.

AUTO-REPLENISH NOW

You’ll never have to manually reorder [products] after enrolling, and you can update your preferences at any time. We’re hoping that this service is just another way we’re making your experience with [Brand name] more convenient and personalized for you.

If you have any questions, please contact our live chat support or check out our FAQ page.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Шаблон за попълване на имейл за продукти за лична грижа


Nothing Lasts Forever.
(Fortunately, it’s easy to re-order).

Hi [Name], we’re just checking in to make sure you don’t run out of the products you love. It may be just about time to stock up.

Last time you ordered:

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]

REORDER NOW

You might want to grab our other best selling products as well!

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]

Need help? Just contact us at [email], [live chat] or [number].
[YOUR SIGNATURE]

За красота и грим продукти попълване имейл шаблон


Restock Your Stash!

[Name],

The secret to a successful beauty routine: never run out. If you’ve been taking your daily dose of [product], your one-month supply should be running dangerously low! Freshen up your beauty bag with a brand new [product]. Simply click, stock up, and keep glowing!

RESTOCK NOW

Never run out of your favorites again. Auto-replenish is a quick and easy way of receiving your favorite [Brand] products regularly, without having to go online or re-enter your order. You can easily opt-in to Auto-replenish via your [Brand] account.

Шаблон за попълване на имейла за хранителни запаси


Hello [Name],

We hope you enjoyed your last order at [website.com]. Here are some items that you have purchased that other customers have bought repeatedly. We thought that you might be interested in buying them again.

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
[Product 4]

GET SHOPPING

Here at [Brand name], we’re always on the lookout for the tastiest [products]. You might also enjoy these new arrivals:

[New product 1]
[New product 2]
[New product 3]
[New product 4]

Шаблон за попълване на имейли за напитки


Hi [Name],

If your drinks cabinet is starting to look a bit bare, we’ve got one of your recent orders lined up for you to top up easily. Add something new to your order, or stick to your favorites.

[Product 1] – Buy now
[Product 2] – Buy now
[Product 3] – Buy now

Want the whole order again? Save yourself a few steps by logging in to your [Brand] account and heading straight to My Purchases. Select the past order you want and click Reorder. You can easily remove any unwanted items from your cart before you checkout.

Go to my account

Need help? Get in touch by email at [email address] or by phone on [phone number] (Monday – Friday **am – **pm.)

Добавки за попълване на имейл шаблон


Hi [Name],

Running low? Keep it up! Consistency is the key to good health!

We wanted to get in touch with you to make sure you have plenty of time to order [Product name] before your last bottle is empty.

[Product name] helps recharge and rebuild your body’s natural energy source. Reorder today and save 10% when you enter [discount code] at the checkout.

REORDER NOW

Let us know if you have any questions, we’re here to help.
[YOUR SIGNATURE]

Шаблон за попълване на имейл за продукти за домашни любимци


Subject: Is [Pet name]’s bag almost empty?

Hey [Name],

Is [Pet name] enjoying the personalized blend you’ve created? We hope so! In fact, it may be time to place your next order, so [Pet name] continues to enjoy the blend that meets your [pet’s] nutritional needs.

[Number] days until the bowl is empty. Don’t let [Pet name] go hungry!

REORDER [PET NAME]’ SPECIAL FOOD BLEND

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

[YOUR SIGNATURE]

Имейли за попълване – Често задавани въпроси

Колко дълго трябва да бъде имейл за попълване?

Имейлите за попълване трябва да са кратки и до точката. Първото впечатление е важно. Затова е от съществено значение да се направи имейл предмет линия за затвърди и кратко, за да привлече вниманието на клиента.

Какви са ползите от изпращането на имейли за попълване на клиентите?

Изпращането на имейли за попълване е ефективен начин да информирате клиентите за останалите продукти. Това помага за увеличаване на трафика на уебсайта, задържането на клиентите и информираността за марката.

Кога трябва да изпратя имейли за попълване?

Времето може да бъде различно за всеки продукт/услуга, както и за човек. Въпреки това, можете грубо да определите това въз основа на предишните покупки или продукта. Освен това, уверете се, че сте изпратили имейла в определено време на деня. Нашата препоръка е да изпратим имейли за попълване в средата на седмицата, особено по обед. Навсякъде от 10 до 15 часа е за предпочитане.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълго трябва да бъде имейл за попълване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпращането на имейли за попълване е ефективен начин да информирате клиентите за останалите продукти. Това помага за увеличаване на трафика на уебсайта, задържането на клиентите и информираността за марката.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви са ползите от изпращането на имейли за попълване на клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпращането на имейли за попълване е ефективен начин да информирате клиентите за останалите продукти. Това помага за изграждане на задържане на клиентите, увеличава трафика на уебсайта и в крайна сметка продажбите.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кога трябва да изпратя имейли за попълване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: Времето е различно за всеки продукт, както и за човек. Въпреки това, можете грубо да определите това въз основа на предишните покупки или продукта. Освен това, уверете се, че сте изпратили имейла в определено време на деня. Нашата препоръка е да изпратим имейли за попълване в средата на седмицата, особено по обед. Навсякъде от 10 до 15 часа е за предпочитане. } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо