Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейл за попълване

Шаблони за имейл за попълване

Използването на шаблони за имейли за попълване за продажба на съществуващи клиенти е един от най-ефективните и лесни начини за увеличаване на приходите и рентабилността на бизнеса в B2C. Защо? Защото е по-вероятно да продавате с 60-70% на клиент, в сравнение с вероятността от 5-20% от продажбата на нова перспектива. Като такива, използването на шаблони за имейли за попълване е чудесно допълнение към вашата стратегия за продажби. Тези имейли са навременни, изключително подходящи, изключително ефективни – и все пак, един от най-често пренебрегваните инструменти, които собствениците на магазина за eлектронна търговия могат да използват, за да стимулират повторни покупки и да подобрят продажбите.

Какво е имейл за попълване?

Имейлът за попълване е имейл , изпратен на клиентите, за да им напомните да заредите нов продукт, когато той е на път да свърши. Това е техника за имейл маркетинг, използвана най-вече от фирми, които продават консумативи, които могат да бъдат попълнени (като лични грижи и козметични продукти, храни и напитки, витамини и добавки, рецепти, доставки за почистване на дома, храна за домашни любимци и др.).

Имейлите за попълване се задействат и изпращат автоматично, когато е време да се прекупуват артикули, които клиентите са закупили преди това (въз основа на наука за предсказване на данни). Тези видове имейли могат да бъдат използвани успешно и от марки, продаващи непотребни продукти, които в крайна сметка могат да се износят (като облекло и обувки), както и от базирани на абонамент SaaS фирми.

Шаблон за имейл за попълване на Sephora
Шаблон за имейл за попълване на Sephora

Защо да изпращате имейли за попълване?

Listrack study установи, че кампаниите за попълване имат най-висока честота на кликване до отваряне (53,6%) от всеки тип имейл маркетинг за жизнения цикъл. В допълнение към това, според Ometria, имейлите за попълване имат среден отворен процент от 50-60%, среден процент на кликване от 40-50% и среден процент на реализация от 10-15%. Това означава, че имейлите за попълване са златна възможност за марките да генерират повтарящи се приходи чрез насочване на клиенти, които са най-вероятно да прекупува своите продукти.

Как да извлечете максимума от кампаниите за попълване на имейли

  • Определете точния момент за кампаниите си за попълване на имейли, като вземате предвид критични фактори, като например кой използва продукта, колко често го използва, колко време преди да изтече обикновено, навиците за купуване на клиента и др. Обмислете проучването на клиентите си, за да получите възможно най-много информация, за да сте сигурни, че получавате правилния момент
  • Препоръчително е да изпратите поне два имейла за попълване. Първото напомняне трябва да пристигне около 10 дни преди продуктът да се изчерпи, а вторият трябва да бъде изпратен в деня преди или в деня, в който смятате, че продуктът действително се изчерпва. Клиентите, които не попълват, могат да бъдат ангажирани допълнително с кампании за обратна електронна поща.
  • Направете процеса на попълване възможно най-лесно и безпроблемно. Свържете директно с пазарската кошница на клиента с вече добавения продукт и предлагайте автоматично попълване, ако е налично. По-малкото кликвания, които клиентът трябва да направи, за да пренаредите поръчката, по-добре. 
  • Ако има някакви подходящи възможности за продажба или продажба на кръстосани продажби, обмислете включването на персонализирани препоръки за продукти, които съответстват на интересите или нуждите на клиентите Ви, въз основа на данните от предишни покупки. Това може да подобри опит като клиент, като същевременно увеличи стойността на поръчката.
Шаблони за имейл за попълване
Имейл шаблон за попълване на Clinique призовава клиентите да купят две бутилки крем за бръснене

Редове за тема на имейл за попълване

  • Време до Повторно зареждане/ Повторна поръчка
  • Време ли е да се заредите?
  • Време ли е да се запасите с [продукти]?
  • Време е за попълване!
  • Имате нужда от презареждане?
  • Хей, [име] ! Ние мислим, че може да се наложи да презаредите
  • Готови ли сте да заредите, [име]?
  • До последната ти капка?
  • Пренареждане [product] преди да изчертате
  • Запасите O’clock – Време е да пренаредите вашия [продукт]
  • [Име], Изчерпване на вашия [продукт]?
  • Никога не се избягвайте от вашите любими отново
  • Да не си се натвърнила? Пренареждане на вашите предпочитани преди да се изчертаете
  • Нищо не трае вечно
  • Вашата доставка е почти вън
  • Почти нямате продукти
  • Свърши ли с доставките?
  • Достигане до края на вашата доставка? Пренареждане на [Марка]
  • Пренареждане сега за безплатна доставка / 15% Отстъпка / бонус подарък
  • Получете безплатна доставка / 10% Изключване Ако се заредите сега

7 шаблони за попълване на имейл

Шаблон за автоматично попълване на програма

Шаблон за попълване на имейл за продукти за лична грижа

За красота и грим продукти попълване имейл шаблон

Шаблон за попълване на имейла за хранителни запаси

Шаблон за попълване на имейли за напитки

Добавки за попълване на имейл шаблон

Шаблон за попълване на имейл за продукти за домашни любимци

Имейли за попълване – Често задавани въпроси

Колко дълго трябва да бъде имейл за попълване?

Имейлите за попълване трябва да са кратки и до точката. Първото впечатление е важно. Затова е от съществено значение да се направи имейл предмет линия за затвърди и кратко, за да привлече вниманието на клиента.

Какви са ползите от изпращането на имейли за попълване на клиентите?

Изпращането на имейли за попълване е ефективен начин да информирате клиентите за останалите продукти. Това помага за увеличаване на трафика на уебсайта, задържането на клиентите и информираността за марката.

Кога трябва да изпратя имейли за попълване?

Времето може да бъде различно за всеки продукт/услуга, както и за човек. Въпреки това, можете грубо да определите това въз основа на предишните покупки или продукта. Освен това, уверете се, че сте изпратили имейла в определено време на деня. Нашата препоръка е да изпратим имейли за попълване в средата на седмицата, особено по обед. Навсякъде от 10 до 15 часа е за предпочитане.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълго трябва да бъде имейл за попълване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпращането на имейли за попълване е ефективен начин да информирате клиентите за останалите продукти. Това помага за увеличаване на трафика на уебсайта, задържането на клиентите и информираността за марката.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви са ползите от изпращането на имейли за попълване на клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпращането на имейли за попълване е ефективен начин да информирате клиентите за останалите продукти. Това помага за изграждане на задържане на клиентите, увеличава трафика на уебсайта и в крайна сметка продажбите.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кога трябва да изпратя имейли за попълване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: Времето е различно за всеки продукт, както и за човек. Въпреки това, можете грубо да определите това въз основа на предишните покупки или продукта. Освен това, уверете се, че сте изпратили имейла в определено време на деня. Нашата препоръка е да изпратим имейли за попълване в средата на седмицата, особено по обед. Навсякъде от 10 до 15 часа е за предпочитане. } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо