Отговаряне на въпроси свързани с продукта/услугата - важна информация и ключови функции за продукта/услугата в нашата база знания, които ще Ви помогнат при избора и ползването на продукта/услугата. Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас!
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
В сферата на обслужването на клиенти, терминът база знания се използва за база данни или платформа, представляващи онлайн библиотека за самообслужване, използвани за отговаряне на въпроси свързани с продукта/услугата. Основната цел на базата знания е съхранението на информация свързана с компанията, нейните продукти, услуги, процеси и отдели.
Компаниите инвестират време, средства и други ресурси в своите бази знания, за да позволят на клиентите си да решават проблемите си свързани с продукта и и услугата самостоятелно. Освобождавайки служителите от екипа за обслужване от обработването на тикети, с които клиентите могат да се справят сами, компаниите могат да намалят обема на тикетите и да спестят значителни средства.
Ready to put our knowledge base article templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br> No credit card required.
Проучване на Oracle and Forrester Consulting дава ценна информация за за разходите за един контакт в различните канали за връзка. Цената за един телефонен разговор е приблизително $11. Чатът на живо струва $5 на контакт, отговорите по имейл $2.50, а опциите за самообслужване – $0.10.
Нека да направим малко бързи изчисления: ако служителите ви от екипа за обслужване правят по 50 обаждания дневно, това ще струва на компанията ви $2750 на седмица! Добавете и няколко разговора в чата на живо и отговори по имейл дневно и вече става въпрос за значителна сума. Това не е нещо лошо, тъй като клиентите ви заслужават безупречно обслужване (в интерес на компанията ви е да им осигурявате именно такова.)
Въпреки това, ако можете да създадете местенце, на което клиентите ви да могат да открият решение на проблемите си самостоятелно, защо да не го направите? Данни от Aspect Software сочат, че 73% от клиентите биха искали да решат проблемите си свързани с продукт или услуга самостоятелно. Проучване на Steven Van Belleghem показва, че 70% от анкетираните очакват сайтовете на компаниите да им предоставят опции за самообслужване. А доклад на Accenture сочи, че компаниите биха могли да спестят 1-3 милиона долара годишно, включвайки и инструменти за самообслужване към клиентската си поддръжка.
Изглежда, че създаването на база знания може да донесе редица ползи на клиентите, служителите от екипа за обслужване и на самата компания. За да започнете със създаването на своята база знания, подготвихме няколко безплатни шаблона, които можете да използвате, за да отговаряте на въпроси свързани с продукти или услуги. Запомнете, че ако един служител отговори правилно на едно клиентско запитване, стотици, дори хиляди други потребители могат да решат проблема си откривайки сами верния отговор.
Hello [Name],
Thank you for asking about [product’s/service’s] features. Here’s a list of some key features that product/service] provides. If you’d like to learn more, each item on the list includes a link to a more detailed description of the feature.
Feature 1
Feature 2
Feature 3
If you have any other questions related to [product’s/service’s] features, please head to this section of our knowledge base [a link to the section dedicated to the product’s/service’s features]. If this content doesn’t answer your questions, try consulting other customer portal users or reach out to our customer service agents.
Thanks for being a part of our community!
Best,
[customer service agent’s name]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that you experienced some technical issues with your [product name].
We created [product name] to be as reliable and easy to repair as possible. Please read this short manual on how to solve the most common issues our customers face.
If that doesn’t help, please review this list of our authorized service providers [link] and schedule an appointment to get [product name] fixed.
Remember to have your customer ID with you – our company covers the costs of [the first/two/three] repair[s] 🙂
I hope that helps!
Best,
[customer service agent’s name]
Hey there!
We are happy to get to know your suggestions about the improvements we could introduce to [product/service]. Your remarks are really on point and provide ideas that could make [product/service] better.
[Company name] values opinions and feedback from our customers. That’s why we’d love for you to fill out this quick feedback form [link to a feedback form].
It consists of a few [product/service]-related questions that are a bit more in-depth. Your answers will help us understand your ideas better and, hopefully, allows us to put them into practice.
We are waiting for more information from you!
Thank you for helping us improve [product/service].
[Customer service agent’s name]
Основната идея на базата знания е да намали до минимум ангажираността на служителите от екипа за поддръжка. Затова ви съветваме да не отговаряте поотделно на всеки един сходен въпрос, дори ако служителят ви трябва само да копира и вмъква един и същи отговор всеки път.
Най-добрият начин за справяне в тази ситуация е като създадете списък в вътрешни често задавани въпроси за служителите си, включително най-честите въпроси от потребители заедно с отговорите им. Служителите трябва да затварят новите въпроси, на които вече има даден отговор, да информират авторите им, че е най-добре да прегледат съществуващите въпроси и отговори, преда да зададат нов въпрос и да им посочат линк към решението, което търсят.
Промотирането на базата знания и достъпа до нея сред потребителите ви е от изключително значение. Най-добре е да подхождате към базата знания като към отделен вътрешен продукт и да провеждате непрекъсната, продължителна маркетингова кампания за нейното промотиране.
Нека клиентите ви знаят за базата знания, когато се присъединят към компанията ви или започнат да използват продуктите или услугите ви, и продължете да информирате съществуващите потребители за тази опция за самообслужване. Създайте уроци и раздел с често задавани въпроси, за да улесните клиентите си в навигирането в базата си знания и я използвайте ежедневно. Умението на клиентите ви да използват базата знания означава по-малко работа за вашите служители от екипа за поддръжка.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
Искате да подобрите обслужването на клиентите си?
Софтуерът за маркетинг подобрява обслужването на клиенти чрез управление на имейли и чат. Наблюдавайте клиентите, задържайте ги и подобрявайте приходите. LiveAgent предлага бизнес решения с ресурси и интеграции за различни индустрии. Удовлетворените клиенти се присъединяват към нас за по-добро клиентско преживяване.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Dealer
Dealer предлага автомобилен маркетинг и операции за поддръжка на автокъщи. Обслужва клиенти през кол център и социални мрежи. Няма имейл обслужване, нито лайв чат.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни