Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Шаблони за имейли за изоставена пазарска количка

Шаблони за имейли за изоставена пазарска количка

зоставянето на пазарски колички винаги е било едно от най-големите предизвикателства, с които се срещат електронните магазини. Всъщност, Statista разкрива, че в световен мащат процентът изоставени пазарски колички е бил 69,57% през 2019 г. Такъв висок процент изоставени колички означава голяма загуба на приходи за много бизнеси.

Въпреки че е невъзможно да елиминирате напълно изоставянето на пазарски колички, можете да минимизирате броя им като направите процеса по завършване на поръчката възможно най-лесен, предлагате проактивно обслужване чрез лайв чат на страницата за завършване на поръчката и като изпращате имейли за изоставена пазарска количка на тези, които не успяват да завършат процеса по поръчката.

Защо да изпращате имейли за изоставени пазарски колички?

Шаблони за имейли за изоставена пазарска количка
Запазете имейл шаблоните ни и ги изпращайте с един клик директно през таблото си в LiveAgent

Имейлите за изоставени пазарски колички са едни от най-ефективните и генериращи най-големи приходи имейли, които маркетолозите могат да изпратят на потенциалните си клиенти. Според Moosend, 45% от всички имейли за изоставени колички биват отваряни, на 21% от всички имейли за изоставени пазарски колички се клика и 50% от тези кликове водят до завършване на поръчката. Това означава, че можете да върнете 11% от купувачите си като просто им напомните, че са изоставили количката си.

5 най-добри стратегии, които да използвате в имейлите си за изоставена пазарска количка

  1. Интересна тема на имейла: 64% от хората решават дали да отворят имейла единствено на реда “относно”. Уверете се, че измисляте убийствени теми, тъй като това може да бъде единственият ви шанс да привлечете вниманието на клиента в препълнената му кутия.
  1. Персонализация: Персонализираните имейли винаги имат по-добър процент отваряне и кликане. Имейлите за изоставена пазарска количка могат да се персонализират чрез обръщане към клиента по име и изреждане на продуктите, които е оставил в количката си.
  1. Време и честота: Обмислете създаването на поредица от три имейла, за да заинтригувате отново клиентите, изоставили количките си, и настройте първия имейл да бъде изпратен в рамките на първия половин час след като количката е била изоставена. Изследване от Barilliance показва,че изпращането на имейла в идеалния момент може да доведе до процент на конверсиите от 20,3%.
  1. Призив към действие с ниско ниво на ангажираност: Дайте ясен призив към действие, като същевременно избягвате думи, които създават по-голяма съпротива, от рода на “купете” и “платете”. Вместо това е препоръчително да използвате алтернативи като “върни се в количката”, “виж количката”, “прегледай отново” и т.н.
  1. Социално доказателство: При положение, че 91% от хората четат отзиви онлайн редовно или от време на време, социалната валидация потвърдено се отразява на решението за покупка онлайн. Използвайте отзиви и препоръки, за да изградите доверие и достоверност и да убедите колебаещите се.
Пример за имейл за изоставена пазарска количка - Sephora
Имейл за изоставена пазарска количка от Sephora

Идеи за теми (относно) на имейли за изоставена пазарска количка

  • Запазихте продуктите в количката ти за теб.
  • Оставихте някои неща в количката си в [име на фирмата].
  • Продуктите, които остави, те очакват.
  • [Име], пазарската ти количка скоро ще изтече.
  • 3…2…1 Времето изтича. Вземете [продукт] сега!
  • Останаха само няколко [име на продукта], [име]. Вземи своя.
  • Хей, почти се разпродадоха.
  • Вземете [име на продукта] докато е все още в наличност.
  • Ще свариш ли? Количката ти изтича скоро.
  • Количката ти изтича след 10…9…8…
  • Скоро ще изгубите количката си…
  • Може да не успеем да задържим количката ти, последно повикване!
  • Остават [дни]: запазете количката си сега.
  • Почти си готов…
  • Забрави ли ме, [име]? 😱
  • [Име], количката ти се чуди къде отиде.❤️
  • Пазарската ти количка ни НАКАРА да ти изпратим това напомняне. 🙂
  • Тази количка твоя ли е, [име]?
  • [Име], не позволявай [име на продукта] да ти избяга.
  • [Име], разбрахме, че се интересуваш от [име на продукта].
  • [Име], да ти запазим ли [име на продукта]?
  • Хей, [име], къде замина?
  • Стигнал си до тук, [име], не се отказвай!
  • Върнете се и спестете! Намаление в имейла!
  • Х% намаление на пазарската ми количка? Да, моля!
  • [Име], безплатна доставка за продуктите от количката ти!
  • Завършете поръчката и вземете Х% намаление.
  • Вземи Х% намаление на пазарската си количка преди да свърши.
  • Х% намаление на количката ти ще те убедят ли?

10 примерни шаблона за имейли за изоставена пазарска количка

Създаването на имейли за изоставена пазарска количка, привличащи вниманието, които да убедят клиентите да завършат покупката, може да е предизвикателство. Ето 10 основни шаблона за имейли за изоставена пазарска количка, които можете да използвате в имейл маркетинговите си кампании, за да подобрите процента за изоставените пазарски колички и да спечелите отново клиентите и потенциалните клиенти, които са изоставили количките си.

Имейлът “Ще се радваме да помогнем”


Hi [Name],

I noticed that you added some [Brand] items to your cart but have yet to check out.

I just wanted to make sure all your questions are answered, and that you’re not having any problems with the checkout process.

I’m committed to doing everything I can to help you out. If you’re having trouble placing your order online or have any questions, simply reply to this email. Otherwise, you can finish your check out here:

RETURN TO BASKET
I look forward to hearing from you.
[YOUR SIGNATURE]

Имейлът “Безплатна доставка”


[Name], your favorites can be shipped to you for FREE!

Did you know that you’re eligible for free shipping?

Not everyone gets this offer. Lucky you! Simply use this code [code number] at checkout and get your package delivered free of charge.

[cart details]

FINISH CHECKING OUT

Trouble checking out? We’re here to help! For any questions, just email us at [email address] or call us at [phone number] Monday through Friday 8 am – 6 pm EST.

Имейлът “Предложение за отстъпка”


Hey [Name],

We noticed that you left some great stuff in your cart. To make it worth your while, here’s a 10% discount off of your entire purchase if you complete your order in the next 24 hours.

Just enter this code [coupon code] at checkout! But hurry as this code will expire shortly …

TAKE ME BACK TO MY CART

Here’s a reminder of what you added to your cart:

[cart details]

Issues? Just call us at [phone number] or drop us an email at [email address].
[YOUR SIGNATURE]

Имейлът “Обратно броене”


[Name],

Did you leave something behind?

Oh yes, you did. A bunch of your favorites from your wishlist are still waiting in your cart.

Now is your chance to complete the order — the clock is ticking and we can’t hold them for you any longer. The demand is simply too high.

[countdown timer]

[cart details]

RESTORE MY CART

Don’t miss this opportunity.

Имейлът “Грабнете офертата”


Hi [Name],

What happened? You almost ordered:

[cart details]

We’ve got a special deal for you! Use discount code [code number] when you checkout and save 10% on your order. The deal is available to you for the next 48 hours. Click this link to head back to your cart and grab your discount:

BACK TO [NAME’S] CART

P.S. If the discount coupon doesn’t work, simply notify us by responding to this email. We will resolve it.

Имейлът “Вижте това”


Hi [Name],

It’s been a while since you left your shopping bag. Come back and show it some love. A simple click will do, and it’s all yours.

[cart details]

GET MY BAG

Here are some recommendations. Just for you.

[personalized product recommendations]

Having trouble checking out? Email us at [email address] or give us a call at [phone number].

Имейлът “Вижте какво казват другите”


Hey [Name],

Your shopping cart is about to expire. Still thinking about purchasing these items?

[Cart details]

RETURN TO CHECKOUT

If you still can’t decide, check out some reviews from recent purchasers:

[Review 1]
[Review 2]
[Review 3]
[More reviews]

Questions? Concerns? Please don’t hesitate to contact us!

Имейлът “Запазихме продуктите ви”


Hey [Name],

Heads up! To make your life easier we’ve saved the items that you recently put in your cart. Hurry back before they sell out! (Side note: shipping and returns are always free, so there’s no harm in just going for it.)

Here’s what you picked:

[cart details]

VIEW MY CART

If you’re on the fence or have any questions, call us at [phone number] or email us at [email address] – we’re around 24 hours, 7 days a week.

P.S. Take a peek at WHAT’S NEW THIS WEEK at [www.companywebsite.com]

Имейлът “Отличен избор”


Hey [Name],

This is [Name] from [Company]. How’s it going?

I saw you left some products in your cart but didn’t put the order through. Did you need any assistance?

By the way, I really like [item/ items a customer picked], great choice!

If you need anything – let me know, I’m happy to help. Just shoot me an email. You can return to your cart by clicking the button below:

RETURN TO MY CART

I hope this helps.
[YOUR SIGNATURE]

Имейлът “Върнете се в количката си”


Hey [Name],

Looks like you left some [items] in your shopping cart on our site. Please, allow me to transport you back to your shopping cart. Free of charge.

Feel free to click literally any link in this email. They all go back to your shopping cart.

TELEPORT TO YOUR CART

If you have any questions or need a hand, just reply to this email and a customer service Ninja will help you out.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл шаблони за изоставена пазарска количка – често задавани въпроси

Струва ли си да намаля процента на изоставените пазарски колички?

Карта на пътя

Има само един отговор на този въпрос и той е да! Според данни относно изоставените пазарски колички, електронните магазини губят 18 млрд долара приходи годишно, защото потенциалните клиенти напускат магазините без да завършат поръчките си (източник). Освен да намалите процента на изоставените колички, трябва да се фокусирате върху създаването на ясна стратегия за изоставените пазарски колички.

Какъв е средният процент изоставени колички?

Шаблони за имейли за изоставена пазарска количка

Може и да е изненадващо, но средният процент изоставени колички във всички отразли е почто 70%. 7 от 10 потенциални клиенти не завършват поръчката си (източник). Това не означава, че няма проблем да достигнете този показател, но може да сте спокойни, че това е нормално предизвикателство, с което всеки онайн бизнес трябва да се сблъсква.

Колко имейла “върнете се в количката си” трябва да изпратя?

Стрелка за препращане на имейл, сочеща надясно

Изпратете един имейл, за да напомните на потенциалния клиент за стоките в количката му, но не бъдете прекалено настоятелни или досадни. Все пак, не искате ценни контакти да се отпишат от маркетинговата ви комуникация просто защото сте прекалено настоятелни.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Струва ли си да намаля процента на изоставените пазарски колички?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има само един отговор на този въпрос и той е да! Според данни относно изоставените пазарски колички, електронните магазини губят 18 млрд долара приходи годишно, защото потенциалните клиенти напускат магазините без да завършат поръчките си.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какъв е средният процент изоставени колички?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Може и да е изненадващо, но средният процент изоставени колички във всички отразли е почто 70%.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко имейла “върнете се в количката си” трябва да изпратя?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпратете един имейл, за да напомните на потенциалния клиент за стоките в количката му, но не бъдете прекалено настоятелни или досадни. Все пак, не искате ценни контакти да се отпишат от маркетинговата ви комуникация просто защото сте прекалено настоятелни.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо