Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейли за изоставена пазарска количка

Шаблони за имейли за изоставена пазарска количка

зоставянето на пазарски колички винаги е било едно от най-големите предизвикателства, с които се срещат електронните магазини. Всъщност, Statista разкрива, че в световен мащат процентът изоставени пазарски колички е бил 69,57% през 2019 г. Такъв висок процент изоставени колички означава голяма загуба на приходи за много бизнеси.

Въпреки че е невъзможно да елиминирате напълно изоставянето на пазарски колички, можете да минимизирате броя им като направите процеса по завършване на поръчката възможно най-лесен, предлагате проактивно обслужване чрез лайв чат на страницата за завършване на поръчката и като изпращате имейли за изоставена пазарска количка на тези, които не успяват да завършат процеса по поръчката.

Защо да изпращате имейли за изоставени пазарски колички?

Шаблони за имейли за изоставена пазарска количка
Запазете имейл шаблоните ни и ги изпращайте с един клик директно през таблото си в LiveAgent

Имейлите за изоставени пазарски колички са едни от най-ефективните и генериращи най-големи приходи имейли, които маркетолозите могат да изпратят на потенциалните си клиенти. Според Moosend, 45% от всички имейли за изоставени колички биват отваряни, на 21% от всички имейли за изоставени пазарски колички се клика и 50% от тези кликове водят до завършване на поръчката. Това означава, че можете да върнете 11% от купувачите си като просто им напомните, че са изоставили количката си.

5 най-добри стратегии, които да използвате в имейлите си за изоставена пазарска количка

  1. Интересна тема на имейла: 64% от хората решават дали да отворят имейла единствено на реда “относно”. Уверете се, че измисляте убийствени теми, тъй като това може да бъде единственият ви шанс да привлечете вниманието на клиента в препълнената му кутия.
  1. Персонализация: Персонализираните имейли винаги имат по-добър процент отваряне и кликане. Имейлите за изоставена пазарска количка могат да се персонализират чрез обръщане към клиента по име и изреждане на продуктите, които е оставил в количката си.
  1. Време и честота: Обмислете създаването на поредица от три имейла, за да заинтригувате отново клиентите, изоставили количките си, и настройте първия имейл да бъде изпратен в рамките на първия половин час след като количката е била изоставена. Изследване от Barilliance показва,че изпращането на имейла в идеалния момент може да доведе до процент на конверсиите от 20,3%.
  1. Призив към действие с ниско ниво на ангажираност: Дайте ясен призив към действие, като същевременно избягвате думи, които създават по-голяма съпротива, от рода на “купете” и “платете”. Вместо това е препоръчително да използвате алтернативи като “върни се в количката”, “виж количката”, “прегледай отново” и т.н.
  1. Социално доказателство: При положение, че 91% от хората четат отзиви онлайн редовно или от време на време, социалната валидация потвърдено се отразява на решението за покупка онлайн. Използвайте отзиви и препоръки, за да изградите доверие и достоверност и да убедите колебаещите се.
Пример за имейл за изоставена пазарска количка - Sephora
Имейл за изоставена пазарска количка от Sephora

Идеи за теми (относно) на имейли за изоставена пазарска количка

  • Запазихте продуктите в количката ти за теб.
  • Оставихте някои неща в количката си в [име на фирмата].
  • Продуктите, които остави, те очакват.
  • [Име], пазарската ти количка скоро ще изтече.
  • 3…2…1 Времето изтича. Вземете [продукт] сега!
  • Останаха само няколко [име на продукта], [име]. Вземи своя.
  • Хей, почти се разпродадоха.
  • Вземете [име на продукта] докато е все още в наличност.
  • Ще свариш ли? Количката ти изтича скоро.
  • Количката ти изтича след 10…9…8…
  • Скоро ще изгубите количката си…
  • Може да не успеем да задържим количката ти, последно повикване!
  • Остават [дни]: запазете количката си сега.
  • Почти си готов…
  • Забрави ли ме, [име]? 😱
  • [Име], количката ти се чуди къде отиде.❤️
  • Пазарската ти количка ни НАКАРА да ти изпратим това напомняне. 🙂
  • Тази количка твоя ли е, [име]?
  • [Име], не позволявай [име на продукта] да ти избяга.
  • [Име], разбрахме, че се интересуваш от [име на продукта].
  • [Име], да ти запазим ли [име на продукта]?
  • Хей, [име], къде замина?
  • Стигнал си до тук, [име], не се отказвай!
  • Върнете се и спестете! Намаление в имейла!
  • Х% намаление на пазарската ми количка? Да, моля!
  • [Име], безплатна доставка за продуктите от количката ти!
  • Завършете поръчката и вземете Х% намаление.
  • Вземи Х% намаление на пазарската си количка преди да свърши.
  • Х% намаление на количката ти ще те убедят ли?

10 примерни шаблона за имейли за изоставена пазарска количка

Създаването на имейли за изоставена пазарска количка, привличащи вниманието, които да убедят клиентите да завършат покупката, може да е предизвикателство. Ето 10 основни шаблона за имейли за изоставена пазарска количка, които можете да използвате в имейл маркетинговите си кампании, за да подобрите процента за изоставените пазарски колички и да спечелите отново клиентите и потенциалните клиенти, които са изоставили количките си.

Имейлът “Ще се радваме да помогнем”

Имейлът “Безплатна доставка”

Имейлът “Предложение за отстъпка”

Имейлът “Обратно броене”

Имейлът “Грабнете офертата”

Имейлът “Вижте това”

Имейлът “Вижте какво казват другите”

Имейлът “Запазихме продуктите ви”

Имейлът “Отличен избор”

Имейлът “Върнете се в количката си”

Имейл шаблони за изоставена пазарска количка – често задавани въпроси

Струва ли си да намаля процента на изоставените пазарски колички?

Карта на пътя

Има само един отговор на този въпрос и той е да! Според данни относно изоставените пазарски колички, електронните магазини губят 18 млрд долара приходи годишно, защото потенциалните клиенти напускат магазините без да завършат поръчките си (източник). Освен да намалите процента на изоставените колички, трябва да се фокусирате върху създаването на ясна стратегия за изоставените пазарски колички.

Какъв е средният процент изоставени колички?

Шаблони за имейли за изоставена пазарска количка

Може и да е изненадващо, но средният процент изоставени колички във всички отразли е почто 70%. 7 от 10 потенциални клиенти не завършват поръчката си (източник). Това не означава, че няма проблем да достигнете този показател, но може да сте спокойни, че това е нормално предизвикателство, с което всеки онайн бизнес трябва да се сблъсква.

Колко имейла “върнете се в количката си” трябва да изпратя?

Стрелка за препращане на имейл, сочеща надясно

Изпратете един имейл, за да напомните на потенциалния клиент за стоките в количката му, но не бъдете прекалено настоятелни или досадни. Все пак, не искате ценни контакти да се отпишат от маркетинговата ви комуникация просто защото сте прекалено настоятелни.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Струва ли си да намаля процента на изоставените пазарски колички?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има само един отговор на този въпрос и той е да! Според данни относно изоставените пазарски колички, електронните магазини губят 18 млрд долара приходи годишно, защото потенциалните клиенти напускат магазините без да завършат поръчките си.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какъв е средният процент изоставени колички?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Може и да е изненадващо, но средният процент изоставени колички във всички отразли е почто 70%.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко имейла “върнете се в количката си” трябва да изпратя?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изпратете един имейл, за да напомните на потенциалния клиент за стоките в количката му, но не бъдете прекалено настоятелни или досадни. Все пак, не искате ценни контакти да се отпишат от маркетинговата ви комуникация просто защото сте прекалено настоятелни.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо