Приветствените имейли са ключови за създаване на връзка с нови клиенти, задавайки тон за бъдеща комуникация. Те са важна част от онлайн бизнеса и могат да увеличат лоялността към марката. Разгледайте шаблони за електронна търговия.
Приветсвените мейли са невероятен инструмент за установяване на връзка с нов клиент. Те задават тон за бъдеща комуникация и дават на клиента поглед към стила на комуникация на вашата компания. Като такива имейлите за добре дошли са неразделна част от всеки онлайн бизнес.
Приветствените съобщения попадат в категорията на транзакционните имейли, които са видове имейли, които се изпращат автоматично, след като потребителите са взаимодействали с вас по някакъв начин. Когато се използват правилно, транзакционните имейли могат да създадат лоялност към марката и увеличава на възвръщаемостта на инвестициите като същевременно давате глас на вашия бранд и изграждате страхотни взаимоотношения между бизнеса и клиентите както за B2B, така и за B2C компании.
Приветствените съобщения са едни от най-важните видове имейли за транзакции. Те ви дават възможност да създадете връзка между потенциален клиент и марката на вашия онлайн магазин от самото начало.
Без да губим повече време, нека преминем към някои шаблони за приветствени имейли, които можете да използвате за:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.
Няма такова нещо като идеална дължина за приветствен имейл, как звучи и изглежда вашият имейл зависи от вашите цели. Може да бъде просто, еднопосочно съобщение, информиращо получателя, че процесът на създаване на акаунта му е бил успешен и че може да започне да пазарува. Можете също така да използвате имейла, за да поздравите нов потенциален клиент и да ги запознаете с вашия онлайн магазин. Това би означавало да ги информирате накратко за вашата мисия, визия и това, което има значение за вас като предприемач. Може също да искате да акцентирате върху стойността която вашият потенциален клиент може да получи от пазаруване с вас.
Списъкът с възможни теми продължава и продължава, поради което е трудно да се определи „идеалната“ дължина на приветствения имейл. Един съвет, който можем да ви дадем, е да бъдете кратки. Не разтягайте съобщението си и не се опитвайте да включите твърде много информация в един имейл. Спомнете си краткия обсег на внимание на хората, който изглежда става все по-кратък с течение на времето. Приемайте имейла като възможност да поздравите нови потребители и, ако е необходимо, добавете един параграф, който съдържа информация важна за вас.
Времето, изминало между създаването на акаунт и получаването на приветствен имейл, може да изглежда като проблем, който не бива да притеснява собствениците на онлайн магазини, но това всъщност не е така.
Приветствените имейли, които също могат да се представят и като съобщения за потвърждение, трябва да бъдат изпратени веднага след като потребителят се регистрира или създаде акаунт в онлайн магазин. Той трябва да бъде доставен във входящата поща на потребителя буквално за секунди. В противен случай те могат да започнат да се притесняват, че нещо се е объркало с регистрацията им или че акаунтът им е неактивен. Те или ще се свържат с вашия контакт център, или, още по-лошо, ще се обезсърчат и ще се откажат от покупката. Наясно сме, че някои имейл системи може да изпратят имейла 3-5 минути след регистрацията. Има два начина за решаване на такъв проблем: първо, сменете пощенската система, и второ, покажете съобщение с надпис „Може да отнеме до 5 минути, за да получите вашия имейл за потвърждение“, след като потребителят натисне бутона „регистриране/създаване на акаунт“.
Както при идеалната дължина на приветсвения имейл, няма списък с информация, която трябва да се споменава във всяко такова съобщение. Това, което трябва или може да бъде включено, очевидно е поздрав, който може да бъде прост или по-сложен, както и допълнителна информация в зависимост от целта на вашето съобщение.
Както бе споменато по-горе, тази информация може да обхваща мисията и визията на вашия бизнес, или алтернативно, може да съдържа кратки инструкции за настройка, кратко съобщение от изпълнителния директор или списък с принципи. Може да включва и „полезни връзки“ или призив за действие, насърчаващ нови потребители, да споделят информация за магазина със света.
Най-добре е да изберете конкретна информация и да се съсредоточите върху предаването на съобщението. Не се опитвайте да включвате твърде много съвети или новини в един приветствен имейл, защото можем да ви уверим, че новите ви клиенти няма да отделят 10 минути, за да го прочетат.
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.