Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ)

Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ)

Днешните потребители се обръщат към възможностите за самообслужване когато искат да решат дребен проблем или да намерят информация за продукт/услуга. Поради това, наличието на подробна страница с често задавани въпроси е задължителна за всички бизнеси. FAQ страниците са полезни както за клиентите, така и за служителите. Те спестяват на клиентите ненужните контакти с отдела за клиентско обслужване и спестяват на служителите ви времето, което биха изгубили да отговарят на често задаваните въпроси.

Защо бизнесът ви се нуждае от FAQ страница

  • Базите знания, включващи често задавани въпроси, са най-често използваните ресурси за самопомощ в днешно време. (Forrester)
  • 90% от потребителите по света очакват брандовете и организациите да предлагат онлайн портал за самопомощ, а 74% от тях вече са използвали такъв. (Microsoft)
  • 98% от потребителите са пробвали възможностите за самообслужване, включително разглеждане на често задавани въпроси, помощен център или други онлайн ресурси. (Dimensional Research)
  • 39% от хората в 20-те и 30-те си години проверяват FAQ страницата когато имат въпрос, демонтрирайки явно предпочитание към самостоятелното намиране на информация. (Salesforce)
  • 59% от потребителите и 71% от бизнесите казват, че наличността на ресурси за самопомощ се отразява на лоялността им. (Salesforce)
Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ)
Пример за база знания

Как да създадете ефективна страница с често задавани въпроси в 4 стъпки

Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ)

Направете списък с най-често задаваните въпроси. Може да потърсите идеи от екиша си за клиентско обслужване, за да разберете кои въпроси се повтарят и за какви проблеми клиентите се свързват често с вас.

Позволения

Организирайте и категоризирайте FAQ разледа си. Определете кои са общите теми в списъка ви с въпроси и ги групирайте логически, за да могат потребителите лесно да прегледат страницата и да открият това, което търсят.

Време за отговор

Отговаряйте кратко и по същество. Според сложността на въпроса, може да използвате от 1-2 изречения до 2-4 кратки абзаца, за да отговорите. Сложете връзки към съврзани ресурси в базата си знания да по-детайлна информация.

Отзиви за клиентско обслужване

Поддържайте често задаваните си въпроси и обновявайте съдържането. Преглеждайте редовно FAQ страницата когато компанията или продукта ви расте и се променя, за да сте сигурни, че съдържанието продължава да бъде уместно и актуално.

Шаблони за често задавани въпроси: Често срещани примери

На база на типа на бизнеса ви, отрасъла и специфичните нужди на аудиотрията ви, вашият шаблон за често задавани въпроси може да съдържа различни раздели, които да покриват разлини теми. Може да включват обща информация, използване на продукта или услугата, детайли за цените и доставката, връщане на стоки и пари и други. По-долу ще намерите някои примери за често задавани въпроси, които можете да използвате когато започнете да създавате FAQ страницата си.

Общи въпроси

Поръчки

Моят профил

Плащане

Фактуриране

Доставка

Връщане на стоки/пари

Сигурност

Често задавани въпроси

Как да създам FAQ страница?

Можете да създадете FAQ раздел като използвате базата знания на LiveAgent в акаунта си в LiveAgent.

Как работят страниците с често задавани въпроси?

Създаването на страница с често задавани въпроси е чудесен начин да подобрите базата си знания и да осигурите на клиентите си отговорите на често срещаните въпроси. FAQ секцията дава на клиентите ви достъп до информацията, която търсят, с бързо търсене вместо да се налага да изпращат имейл. Освен това, страниците с често задавани въпроси са един от най-ефективните начини да популяризирате продукта и да генерирате трафик.

Защо ми трябва страница с често задавани въпроси?

Страницата с често задавани въпроси на уебсайта ви ви дава възможност да отговорите на най-честите въпроси, които хората задават за бизнеса или продукта ви.

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br />

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да създам FAQ страница?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да създадете FAQ раздел като използвате базата знания на LiveAgent в акаунта си в LiveAgent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как работят страниците с често задавани въпроси?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Създаването на страница с често задавани въпроси е чудесен начин да подобрите базата си знания и да осигурите на клиентите си отговорите на често срещаните въпроси. FAQ секцията дава на клиентите ви достъп до информацията, която търсят, с бързо търсене вместо да се налага да изпращат имейл. Освен това, страниците с често задавани въпроси са един от най-ефективните начини да популяризирате продукта и да генерирате трафик.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо ми трябва страница с често задавани въпроси?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Страницата с често задавани въпроси на уебсайта ви ви дава възможност да отговорите на най-честите въпроси, които хората задават за бизнеса или продукта ви.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо