Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ)

Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ)

Днешните потребители се обръщат към възможностите за самообслужване когато искат да решат дребен проблем или да намерят информация за продукт/услуга. Поради това, наличието на подробна страница с често задавани въпроси е задължителна за всички бизнеси. FAQ страниците са полезни както за клиентите, така и за служителите. Те спестяват на клиентите ненужните контакти с отдела за клиентско обслужване и спестяват на служителите ви времето, което биха изгубили да отговарят на често задаваните въпроси.

Защо бизнесът ви се нуждае от FAQ страница

  • Базите знания, включващи често задавани въпроси, са най-често използваните ресурси за самопомощ в днешно време. (Forrester)
  • 90% от потребителите по света очакват брандовете и организациите да предлагат онлайн портал за самопомощ, а 74% от тях вече са използвали такъв. (Microsoft)
  • 98% от потребителите са пробвали възможностите за самообслужване, включително разглеждане на често задавани въпроси, помощен център или други онлайн ресурси. (Dimensional Research)
  • 39% от хората в 20-те и 30-те си години проверяват FAQ страницата когато имат въпрос, демонтрирайки явно предпочитание към самостоятелното намиране на информация. (Salesforce)
  • 59% от потребителите и 71% от бизнесите казват, че наличността на ресурси за самопомощ се отразява на лоялността им. (Salesforce)
Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ)
Пример за база знания

Как да създадете ефективна страница с често задавани въпроси в 4 стъпки

Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ)

Направете списък с най-често задаваните въпроси. Може да потърсите идеи от екиша си за клиентско обслужване, за да разберете кои въпроси се повтарят и за какви проблеми клиентите се свързват често с вас.

Позволения

Организирайте и категоризирайте FAQ разледа си. Определете кои са общите теми в списъка ви с въпроси и ги групирайте логически, за да могат потребителите лесно да прегледат страницата и да открият това, което търсят.

Време за отговор

Отговаряйте кратко и по същество. Според сложността на въпроса, може да използвате от 1-2 изречения до 2-4 кратки абзаца, за да отговорите. Сложете връзки към съврзани ресурси в базата си знания да по-детайлна информация.

Отзиви за клиентско обслужване

Поддържайте често задаваните си въпроси и обновявайте съдържането. Преглеждайте редовно FAQ страницата когато компанията или продукта ви расте и се променя, за да сте сигурни, че съдържанието продължава да бъде уместно и актуално.

Шаблони за често задавани въпроси: Често срещани примери

На база на типа на бизнеса ви, отрасъла и специфичните нужди на аудиотрията ви, вашият шаблон за често задавани въпроси може да съдържа различни раздели, които да покриват разлини теми. Може да включват обща информация, използване на продукта или услугата, детайли за цените и доставката, връщане на стоки и пари и други. По-долу ще намерите някои примери за често задавани въпроси, които можете да използвате когато започнете да създавате FAQ страницата си.

Общи въпроси


What is [Product/ Service] and how does it work?
How much does [Product/ Service] cost?
In what countries can I use [Product/ Service]?
Which languages does [Product/ Service] support?
How does your product differ from the others?
Are there any benefits to using your product / having an account with you?
Is there a way I can learn more about your company?
Do you have a catalog?
How can I be notified about the latest promotions, new arrivals, or any ongoing sales?
What is your privacy policy?
How can I get assistance if I need it?
Do you offer live chat support?

Поръчки


What happens after I place my order?
How do I redeem my discount/ promo code/ coupon/ reward voucher?
What is the status of my order?
How do I view my order?
What do I do if there is a problem with my order?
Will I be able to change my address after the order is confirmed?
Can I change my order after checkout?
Can I add another item to my order after checking out?
Can I cancel my order?
Why was my order canceled?
The item in my shopping cart disappeared when I tried to check out. What do I do?
What if the item I want is out of stock?
Do you restock items? Will you let me know when an item has been restocked?
Has my order shipped?
How do I track my order?
My order never arrived. What do I do?
I received defective/ incorrect/ missing items in my order. What do I do?

Моят профил


How do I create an account?
How do I edit my account information?
How do I update my address?
What do I do if I have forgotten my password or my password doesn’t work?
How do I add or delete a credit card connected to my account?
When will my credit card appear on my account?
How do I use my coupon code/ gift certificate?
My account has been suspended, how can I reactivate it?
How do I close my account?
How do I unsubscribe from your mailing list?

Плащане


Can I get a free trial before I purchase your service?
What forms of payment do you accept?
How do I pay for my order?
Can I split my payment into smaller payments?
Do you match prices if an item goes on sale after my purchase?
Which currency will I be charged in?
Do you accept international credit cards?
Do you charge sales tax on any item?
When will my credit card be charged?
I received an error when trying to make a payment. What do I do?
My purchase was denied, why do I still have a pending authorization hold on my card?

Фактуриране


How can I pay for your service?
What kind of pricing plans are available?
Is there a setup fee? Monthly fee? Are there any additional payments?
Will I be billed automatically each month?
When does my billing cycle start?
How do I access my billing information?
How do I upgrade/ downgrade my subscription?
I upgraded by accident, what do I do?
Is it possible to suspend my account for some time?

Доставка


What is your shipping policy?
Where do you ship?
How long does it take to ship my order?
What are my shipping charges?
Can I combine shipping on two or more orders?
Do you offer fast shipping?
Will I pay taxes for international shipping?
How can I track my package?

Връщане на стоки/пари


Do you accept returns?
Are returns free?
I want to return my purchase. What do I do?
Can I exchange my order instead of returning it?
How long does it take to process a return?
I’m returning an item purchased with a gift card, how does that work?
What is your refund policy?
How long does it take for me to get a refund?

Сигурност


Is your website secure?
Do I need to set my browser to accept cookies to use your website?
How secure is [Product/ Service]?
What types of data does [Company] collect?
Does [Company] protect my personal information?
How do you protect credit card and financial information?
Where is my data stored and how are [Company’s] data centers secured?
How is my password secured?
Will you use my data to build advertising products or sell it to third parties?
Will you disclose or sell the data that I provide to you about my customers?
Do you do background checks on your employees?

Често задавани въпроси

Как да създам FAQ страница?

Можете да създадете FAQ раздел като използвате базата знания на LiveAgent в акаунта си в LiveAgent.

Как работят страниците с често задавани въпроси?

Създаването на страница с често задавани въпроси е чудесен начин да подобрите базата си знания и да осигурите на клиентите си отговорите на често срещаните въпроси. FAQ секцията дава на клиентите ви достъп до информацията, която търсят, с бързо търсене вместо да се налага да изпращат имейл. Освен това, страниците с често задавани въпроси са един от най-ефективните начини да популяризирате продукта и да генерирате трафик.

Защо ми трябва страница с често задавани въпроси?

Страницата с често задавани въпроси на уебсайта ви ви дава възможност да отговорите на най-честите въпроси, които хората задават за бизнеса или продукта ви.

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br />

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да създам FAQ страница?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да създадете FAQ раздел като използвате базата знания на LiveAgent в акаунта си в LiveAgent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как работят страниците с често задавани въпроси?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Създаването на страница с често задавани въпроси е чудесен начин да подобрите базата си знания и да осигурите на клиентите си отговорите на често срещаните въпроси. FAQ секцията дава на клиентите ви достъп до информацията, която търсят, с бързо търсене вместо да се налага да изпращат имейл. Освен това, страниците с често задавани въпроси са един от най-ефективните начини да популяризирате продукта и да генерирате трафик.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо ми трябва страница с често задавани въпроси?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Страницата с често задавани въпроси на уебсайта ви ви дава възможност да отговорите на най-честите въпроси, които хората задават за бизнеса или продукта ви.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо