Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ) са полезен начин за потребителите да намерят информация за продукт/услуга. Организирайте въпросите логически и отговаряйте кратко и по същество. Използвайте страницата за самообслужване на потребителите.
Днешните потребители се обръщат към възможностите за самообслужване когато искат да решат дребен проблем или да намерят информация за продукт/услуга. Поради това, наличието на подробна страница с често задавани въпроси е задължителна за всички бизнеси. FAQ страниците са полезни както за клиентите, така и за служителите. Те спестяват на клиентите ненужните контакти с отдела за клиентско обслужване и спестяват на служителите ви времето, което биха изгубили да отговарят на често задаваните въпроси.
Защо бизнесът ви се нуждае от FAQ страница
Базите знания, включващи често задавани въпроси, са най-често използваните ресурси за самопомощ в днешно време. (Forrester)
90% от потребителите в световен мащаб очакват брандовете и организациите да предлагат онлайн портал за самопомощ, а 74% от тях вече са използвали такъв. (Microsoft)
98% от потребителите са пробвали възможностите за самообслужване, включително разглеждане на често задавани въпроси, помощен център или други онлайн ресурси. (Dimensional Research)
39% от хората в 20-те и 30-те си години проверяват FAQ страницата когато имат въпрос, демонтрирайки явно предпочитание към самостоятелното намиране на информация. (Salesforce)
59% от потребителите и 71% от бизнесите казват, че наличността на ресурси за самопомощ се отразява на лоялността им. (Salesforce)
Как да създадете ефективна страница с често задавани въпроси в 4 стъпки
Направете списък с най-често задаваните въпроси. Може да потърсите идеи от екипа си за клиентско обслужване, за да разберете кои въпроси се повтарят и за какви проблеми клиентите се свързват често с вас.
Организирайте и категоризирайте FAQ раздела си. Определете кои са общите теми в списъка ви с въпроси и ги групирайте логически, за да могат потребителите лесно да прегледат страницата и да открият това, което търсят.
Отговаряйте кратко и по същество. Според сложността на въпроса, може да използвате от 1-2 изречения до 2-4 кратки абзаца, за да отговорите. Сложете връзки към свързани ресурси в базата си знания да по-детайлна информация.
Поддържайте често задаваните си въпроси и обновявайте съдържането. Преглеждайте редовно FAQ страницата когато компанията или продукта ви расте и се променя, за да сте сигурни, че съдържанието продължава да бъде уместно и актуално.
Шаблони за често задавани въпроси: Често срещани примери
На база на типа на бизнеса ви, отрасъла и специфичните нужди на аудиотрията ви, вашият шаблон за често задавани въпроси може да съдържа различни раздели, които да покриват разлини теми. Може да включват обща информация, използване на продукта или услугата, детайли за цените и доставката, връщане на стоки и пари и други. По-долу ще намерите някои примери за често задавани въпроси, които можете да използвате когато започнете да създавате FAQ страницата си.
Общи въпроси
Поръчки
Моят профил
Плащане
Фактуриране
Доставка
Връщане на стоки/пари
Сигурност
Ready to build your knowledge base?
LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br>
Можете да създадете FAQ раздел като използвате базата знания на LiveAgent в акаунта си в LiveAgent.
Създаването на страница с често задавани въпроси е чудесен начин да подобрите базата си знания и да осигурите на клиентите си отговорите на често срещаните въпроси. FAQ секцията дава на клиентите ви достъп до информацията, която търсят, с бързо търсене вместо да се налага да изпращат имейл. Освен това, страниците с често задавани въпроси са един от най-ефективните начини да популяризирате продукта и да генерирате трафик.
Страницата с често задавани въпроси на уебсайта ви дава възможност да отговорите на най-честите въпроси, които хората задават за бизнеса или продукта ви.
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
Контролен списък за сигурност в кол центъра
Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team