Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за информационни имейли

Шаблони за информационни имейли

Ясно е, че почти всички имейли са информативни по някакъв начин. В крайна сметка, имейлите обикновено се използват за предаване на информация от една страна на друга. Поради това е трудно да се измисли пример, в който имейлите да не са информативни, особено когато се разглеждат съобщения, изпратени от бизнеса до съществуващи или потенциални клиенти.

И така, какво точно разбираме под информационен имейл тогава? Е, те са класифицирани като съобщения, които споделят някакъв вид новини или кратко изявление относно текуща и може би уникална ситуация или предизвикателство.

Съдържанието на този тип имейли няма как да бъде добавено към редовен бюлетин, тъй като съдържанието е твърде важно, за да бъде свързано с друга информация или заровено в дълъг текст.

Информационен имейл на United Airlines 2
Информационен имейл на United Airlines

Какви са причините за изпращане на информационни имейли?

Има определени ситуации, към които всяка компания трябва да реагира (например COVID-19 ). През тези периоди е важно да уведомите клиентите и персонала си как Вашият бизнес ще продължи да работи и евентуалните промени. Тези имейли не трябва да съдържат каквато и да е маркетингова комуникация, а просто да уверяват хората, че техните данни, поръчки или абонаменти, например, са в безопасност. Целта на тези имейли е просто да пожелаете на клиентите си най-доброто, без да включвате каквато и да е форма на продажби. Накратко, целта е да се поддържат добри отношения с клиента, като се информира за всичко, което трябва да се знае.

Другият тип информационни имейли се фокусира върху специфични за компанията новини. Тези имейли могат да включват актуализации на политиките, бизнес структурата или промяна в дейността. Тези нови подходи може да са резултат от отзиви на клиентите, поради което те трябва да бъдат информирани директно и да им се благодари за приноса чрез лично съобщение . Това също ще спомогне за изграждане на лоялност и доверие на клиентите – като им покажете, че мненията им са високо ценени.

Шаблони за информационни имейли
Тихоокеанският университет в Хавай изпраща на възпитаниците имейл за режима на обучение в университета по време на пандемията COVID-19.

Основни тематични линии на информационните имейли

  • Бележка до нашите ценни членове на общността [марка / продукт / услуга]
  • Не се тревожете, ние сме тук за Вас
  • Ето как [компания] помага във времена на нужда
  • Какво правим, за да предоставяме непрекъсната услуга
  • Поглед към бъдещето …
  • Ето на къде се насочва [името на компанията]. Ще се присъедините ли към нас?

Информационни шаблони

Шаблон за информационен имейл 1 – изявление, даващо уверение за нещо

Шаблон за информационен имейл 2 – изпращане на актуализация във времена на криза

Шаблон за информационен имейл 3 – кратко изявление на компанията

Информационни имейли – Често задавани въпроси

Колко дълъг трябва да бъде информационния имейл?

Отворен имейл

Информационните имейли трябва да бъдат кратки изявления, подчертаващи текущата ситуация и как компанията ще се справи с нея. Следователно тези имейли трябва да са сравнително сбити, обобщаващи важните подробности в рамките на 3 до 5 абзаца, които се състоят само от няколко реда текст.

Трябва ли информационните имейли да съдържат маркетингови елементи?

Отворен имейл с признателност и подарък

Краткият отговор на този въпрос е не. Има време и място за маркетинг и това определено не е едно от тях. Ако информативният имейл е за криза или трудна ситуация, рекламата е неуместна.

Информационните имейли са създадени само за да успокоят клиентите, да им пожелаят всичко добро и да ги уведомят как промените в несигурни времена могат да им повлияят.

Колко често могат да се изпращат информационни имейли?

време на изчакване

Това наистина зависи от това колко кризи или важни събития действително се случват. Ако определена ситуация се развива дълго време, информативният имейл може да се превърне в обикновен имейл с актуализации. Тези кратки изявления обаче наистина трябва да бъдат запазени за най-важните, редки случаи, в противен случай те ще станат твърде банални, за да окажат желаното въздействие.

Free 14-day trial. No credit card required.

Save our informative email templates as canned messages, predefined answers, or as email templates.

Free Trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо