Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Подновяване на шаблони за имейл

Подновяване на шаблони за имейл

Запазването на текущата ви клиентска база и поддържането на дългосрочни взаимоотношения с клиенти никога не е било по-критично за бизнеса, особено тези с абонаментно базирани и месечни периодични бизнес модели на приходите. Добре написаните и стратегически изпратени имейли за напомняне за подновяване могат да извървят дълъг път в ангажирането на съществуващите ви клиенти, насърчаването им да се придържат към вашата марка, да подобрят задържането и да намалят урна на клиентите. Следната статия предоставя 10 шаблона за имейл за подновяване, които можете да използвате при създаването на собствени имейл кампании за подновяване.

Подновяване на имейл шаблон PMI

Какво представляват имейлите за подновяване?

Имейлите за подновяване са автоматизирани съобщения, изпратени до съществуващи клиенти, за да им напомнят, че членството или абонаментът им изтичат, и ги призовават да предприемат действия. Тези видове имейли обикновено се използват за абонаментно базирани услуги, както и продукти с периодични плащания. 

Имейлите за подновяване работят най-добре, когато се изпращат като част от по-широки кампании. Обикновено поредица от имейли за напомняне за подновяване може да включва един или повече имейли, преди абонаментът да изтече, имейл за деня на изтичане и последващ имейл, след като членството приключи, за да насърчи потребителите да подновят още веднъж.

подновяване имейл шаблон

Подновяване имейл тема линия примери

  • [Име], не поднови членството си – но не е късно!
  • Вашият [Company] Pro акаунт изтича скоро!
  • [Име], членството ви предстои да изтече!
  • Вашият достъп до [Продукт/ Услуга] изтича след 15 дни
  • Вашият акаунт в [Продукт/ Услуга] се подновява тази седмица
  • Ъ-о, членството ти изтича!
  • 1 Седмица преди изтичането на абонамента Ви
  • 5 Дни преди автоматично подновяване
  • Остават само още 3 дни в профила Ви
  • Подновете членството си в [Company] рано и спестете 10%!
  • Подновете сега – вашата специална оферта приключва тази вечер!
  • Поднови сега и да получите един месец безплатно
  • 30% отстъпка от редовна цена, ако подновите сега
  • Още една година награди биха могли да бъдат ваши
  • Последна покана за подновяване на членството ви
  • [Име], не губи ценностите си!
  • [Име], ще се радваме да ви върнем!
  • Благодаря [Име] за всички добри години заедно!

10 шаблони за имейл за подновяване

Имейл за напомняне за ранно членство подновяване (90 дни преди датата на подновяване)

Членството изтича скоро напомняне имейл (15 дни преди датата на подновяване)

Последно повикване членство подновяване напомняне имейл (24 часа преди датата на подновяване)

Имейл за деня на изтичане на членството

Имейл с напомняне за подновяване, фокусиран върху ползата

Специално подновяване оферта имейл

Проследяване на имейла след изтичане на членството

B2B имейл за напомняне за подновяване на абонамент

B2B автоматизиран напомняне за подновяване имейл

B2B абонамент изтече последвайте имейл

Имейл за подновяване – Често задавани въпроси

Какво е напомняне за подновяване?

Напомняне за подновяване е имейл, изпратен приблизително 30 дни преди изтичането на услугата. Тя се изпраща на всеки, който има liveAgent акаунт и трябва да се поднови.

Как да насърчавам подновяванията на членството?

Ако искате да насърчите членовете си да подновят членствата, можете да започнете, като предложите отстъпка за подновяване на членството. Тя може да бъде голям тласък за член да направи последната стъпка и да завърши процеса.

Как пишете писмо за подновяване на членството?

Едно писмо за подновяване на членството трябва първо да благодари на клиента за членството му и да попита дали би искал да поднови още една година. Обяснете, че абонаментът им изтича скоро и че имате нужда от подновяването им през следващите две седмици, или ще трябва да отмените абонамента им.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е напомняне за подновяване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Напомняне за подновяване е имейл, изпратен приблизително 30 дни преди изтичането на услугата. Тя се изпраща на всеки, който има акаунт в LiveAgent и трябва да поднови.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да насърчавам подновяванията на членството?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако искате да насърчите членовете си да подновят членствата, можете да започнете, като предложите отстъпка за подновяване на членството. Тя може да бъде голям тласък за член да направи последната стъпка и да завърши процеса.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как пишете писмо за подновяване на членството?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Писмо за подновяване на членството трябва първо да благодари на клиента за членството им и да попита дали би искал да поднови още една година. Обяснете, че абонаментът им изтича скоро и че имате нужда от подновяването им през следващите две седмици, или ще трябва да отмените абонамента им.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо