Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони за препращане към електронната търговия

Имейл шаблони за препращане към електронната търговия

Намирането на правилния метод за привличане на нови клиенти към вашата фирма не е лесно. През следващите години индустрията за e-commerce  ще разбере, че лидерите на пазара ще се съсредоточат върху персонализирането на преживяванията и обучението на машини за ливъридж и алгоритмите за ИИ, за да привлекат нови потребители. Въпреки това, има друга тактика, наета от уеб гиганти като Amazon, Booking.com, Slack, и Airbnb, която е доказала, че непрекъснато привлича клиенти. Методът, който всички те използват, се нарича сезиране маркетинг.

Имейл шаблони за препращане към електронната търговия

Програмите за препращане са помогнали на всяка от тези компании да се разраства експоненциално, като са ангажирали и капитализирали най-важните си активи: клиенти. Това, което започна като добри идеи за развитие на тези предприятия, доведе до скачане на техния растеж с добре изпълнени програми, които сезират ливъридж маркетинг.

Програмите за препращане са помогнали на всяка от тези компании да се разраства експоненциално, като са ангажирали и капитализирали най-важните си активи: клиенти. Това, което започна като добри идеи за развитие на тези предприятия, доведе до скачане на техния растеж с добре изпълнени програми, които ливъридж сезиране маркетинг.

Имейл шаблони за препращане към електронната търговия

Като собственик на магазин за електронна търговия , можете да ливъридж сезиране маркетинг по много различни начини. В тази статия искаме да покажем ползите от маркетинга за препращане и да ви предоставим правилните инструменти, които ще ви помогнат да получите реферали от съществуващите си клиенти. Преди да влезем в основите, разгледайте Post Affiliate Pro, чудесен инструмент за управление на вашата партньорска програма.  

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Какво е маркетинг на сезиране?

Сезиране маркетинг е форма на промоция, която се възползва от различни стратегии за насърчаване на препоръките на продукта. В същото време тя може да се възприема и като шофиране на продажби от препоръки, направени от трета страна.

Предимства на маркетинга на сезиране

Няколко проучвания са потвърдили предимствата на сезиране маркетинг.

Докладът за маркетинг на състоянието на сезирането за 2019 г. подчертава, че 30% от компаниите вече имат въведена програма за сезиране, а 75% от тези казват, че това е най-евтиният метод за придобиване на нови клиенти. Нещо повече, според доклада на Nielsen  92% от потребителите се доверяват на препоръки от хора, които познават.

Най-важното предимство на маркетинга за сезиране е, че хората са склонни да се доверяват на препоръки от някой, когото познават много повече от информацията, предоставена от самата марка, онлайн ревюта, доклади или пазарни проучвания.

Разгледайте допълнителни маркетингови ползи за сезиране по-долу.

Ценни клиенти за вашия онлайн магазин

Почти гарантирано е, че ще спечелите по-доволни клиенти, защото те вече ще са по-наясно с вашите продукти или услуги и са стимулирани от някой, на когото имат доверие. Вярно е, че крайните резултати от продажбите все още ще зависят от търговската ви способност, но това несъмнено проправя пътя за успех.

Имейл шаблони за препращане към електронната търговия
LiveAgent витрини сайт рефери в своя уебсайт функция за наблюдение на посетителите

Повишен ROI

С маркетинга на сезирането нагоре и тичане, циклите на продажби стават по-кратки и маркетинговият бюджет се държи под по-стегнат контрол, тъй като се фокусира върху насърчаването на едно-единствено, просто действие – сезиране

Сезиране маркетинг в електронната търговия е лесно да се реализира

Маркетинговата стратегия за препращане не променя процесите на продажби на компанията или цялостния маркетинг план. Също така не изисква много време или усилия от страна на маркетинговия екип, защото клиентите ви вършат много от промоционалната “работа” за вас по отношение на техните препоръки към приятели или членове на семейството.

Персонализиране на имейл шаблон
След като създадете вашите шаблони за имейл за препращане в LiveAgent, можете да седнете и да се отпуснете.

Повишава видимостта на вашата марка за електронна търговия

Всеки потенциален клиент, привлечен от вашия онлайн магазин от маркетингови дейности за препращане, ще получи индиректен достъп до информация за вашата марка, така че информираността им за марката ще бъде автоматично подсилена в резултат на това.

Система, съобразена с нуждата ви.

Стимулите за програмата за препращане могат да бъдат създадени и персонализирани въз основа на обширната информация, получена от клиенти, които се интересуват от вашите продукти или услуги, и която се допълва от знания от лоялни клиенти, които aктивно препращат вашата марка към други хора

Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

Електронна търговия препращане имейл шаблон тема редове

  • Refer a Friend – нашата нова програма с тонове ползи
  • Препоръчайте на приятелите си и спечелете награда
  • Имаме нещо за теб и приятелите ти
  • Направете справка [продукт/услуга] и получете [стимул]
  • Споделянето е грижовно – предложете [продукт/услуга] на приятелите си
  • Доведете приятели или семейство с вас!

Имейл шаблони за препращане към електронната търговия

Имейл шаблон за препращане към електронната търговия #1

Имейл шаблон за препращане към електронната търговия #2

Имейл шаблон за препращане към електронната търговия #3

Често задавани въпроси

Какво трябва да предложа като стимул за препращане?

Практически всичко може да е стимулът ти за препращане. В замяна на популяризирането на вашите продукти, услуги или онлайн магазин като цяло, можете да предложите на клиентите си отстъпка, пари за харчене в магазина, ваучер за подарък, физически подарък или примерен продукт. Силно зависи от предлагането и вътрешните ви изчисления. 

Колко често трябва да изпращам имейли за препращане и да предлагам стимули?

Трудно е да дадеш категоричен отговор на този въпрос. Ако вашите продукти или услуги не се купуват често, можете да изпращате имейли за препращане до клиентите след всяка покупка. Ако обаче продавате бързо движещи се потребителски стоки или като цяло имате много завърнали се клиенти, можете да зададете специални изисквания, на които клиентите Ви трябва да отговарят, за да получат оферта за препращане.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво представлява маркетингът на сезиране?” “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Маркетингът на препратки е форма на промоция, която се възползва от различни стратегии за насърчаване на препоръките за продукти. Същевременно може да се възприема и като шофиране на продажби от препоръки, направени от трета страна.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво да предложа като стимул за препращане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “В замяна на популяризирането на вашите продукти, услуги или онлайн магазин като цяло, можете да предложите на клиентите си отстъпка, пари за харчене в магазина, ваучер за подарък, физически подарък или примерен продукт. Силно зависи от предлагането и вътрешните ви изчисления.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко често трябва да изпращам имейли за препращане и да предлагам стимули?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Трудно е да дадеш категоричен отговор на този въпрос. Ако вашите продукти или услуги не се купуват често, можете да изпращате имейли за препращане до клиентите след всяка покупка. Ако обаче продавате бързо движещи се потребителски стоки или като цяло имате много завърнали се клиенти, можете да зададете специални изисквания, на които клиентите Ви трябва да отговарят, за да получат оферта за препращане.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо