Отзив за базата знания на Zoho Desk

Zoho Desk предоставя лесен за работа редактор на статии в базата си. Възможни са добавяне на изображения, видеоклипове и други елементи. Организацията на статиите може да е по-удобна. Цените на плановете се различават според за повече или по-малко функционалности, като Professional планът предлага всички функционалности на Standard плана и повече.
Отзив за базата знания на Zoho Desk
Compare Отзив за базата знания на Zoho Desk with other in: How Отзив за базата знания на Zoho Desk is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
7672 reviews

Софтуерът за база знание е софтуерно решение, което е съществена част от клиентския портал на софтуера за хелп деск. Този тип софтуер позволява на потребителите да изградят и да управляват база знания, която служи като първата спирка в търсене на статии, ръководства,…

Pricing
Starting from:
$ 20   на месец
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Потребителско изживяване
4.5
Цена
4
Въвеждане в употреба
5

Key takeaways

Pros

  • База знания с пълен набор от функции
  • Отличен текстов редактор
  • Добре проектиран интерфейс

Cons

  • Не биха били излишни по-добри функции за организиране

Базата знания на Zoho Desk предлага всичко, което бихте искали от софтуер за база знания. Лесна е за употреба, предлага всички необходими функции и работи без проблеми. Няма много за какво да се оплачете от базата знания на Zoho Desk. Трябва единствено да имате предвид другите функционалности, свързани с различни части на разширения пакет инструменти на Zoho Desk, както и цялостната цена и съотношение цена-полза.

Как да започнете работата си със Zoho Desk

Zoho Desk е добре познат хелп деск софтуер, който обслужва нуждите от клиентско обслужване на огромен брой бизнеси по целия свят. Познат е по-скоро като система за управление на запитвания, която може да се справи с важните за комуникацията с клиенти канали. Това включва функционалността Zoho Desk Community, каквото е името на базата знания.

За да започнете да използвате Zoho Desk, трябва просто да си създадете тестов профил. Няма да мине много време докато започнете да се запознавате с потребителския интерфейс. Трябва само да се регистрирате и впишете в профила си. Няма нужда да минавате през демонстрационни обаждания или да давате информацията на банковата си карта, за да започнете, което винаги оценявам във всеки тип софтуер.

Общ преглед на таблото на Zoho Desk

Zoho Desk е добре разработено приложение с прост, но ефективен интерфейс. Изглежда професионално и е лесен за навигация. Опциите в главното меню изпъкват в контрастна тъмна лента в горната част на уеб приложението. Потребителският интерфейс на Zoho Desk е много изчистен и с подреден вид, но все пак аз лично сметнах някои неща за леко объркващи. Например, функционалността за база знания в Zoho Desk се нарича Help Center. Това може да е било просто малко недоразбиране от моя страна, но ми отне няколко минути търсене в Google, за да разбера колко лесно достъпна всъщност е функционалността за база знания в приложението.

Zoho Desk - добавяне на статия към базата знания

Потребителско изживяване и функции

Сблъсках се и с друго леко объркване когато най-накрая отворих базата знания. но не успях да намеря опцията да напиша нова статия. За тези, които четат преди да са изпробвали софтуера, можете да намерете опцията с бутона “+” в дясната част на горния панел на менюто. Трябва да отбележа, че този бутон можеше да е много по-видим, за да направи потребителския интерфейс малко по-ясен за нови потребители. Не мога да не подчертая обаче, че това, което следва, е пример за отличен дизайн.

Zoho Desk  Добавяне на изображение към статия в база знания

Редакторът за база знания е просто чудесен. Цялата важна функционалност за писане и форматиране е видима веднага, както и текстовите полета и възможностите за прикачени файлове. Почти няма от какво да се оплачете в текстовия редактов в базата знания на Zoho Desk. Освен това разполагате с някои допълнителни настройки за оптимизация за електронни търсачки, срок за показване на статията, категории и други.

Работата с редактора за статии е безпроблемна и няма да се сблъскате със затруднения при намирането на която и да е функционалност. Писането на статии е напълно безпроблемно и можете да добавяте изображения. Има и възможности за вграждане на видеоклипове, HTML код, таблици и други елементи. Винаги можете да превключите към преглед на цял екран, за да се фокусирате по-добре върху писането. Това е наистина чудесна база знания, на която не ѝ липсва нищо важно.

Zoho Desk - Добавяне на линк към статия в базата знания

Когато запазите статията си, можете да се върнете към началния екран на базата знания, за да видите всички статии. Организацията на статиите, макар и достатъчна като функционалност, можеше да е по-удобна. Можете да изберете категория на статията в подробностите за всяка статия, но няма възможност да промените категориите наведнъж. Трябва да промените категорията за всяка статия поотделно, така че не забравяйте да го направите преди да я публикувате.

Zoho Desk - данни за публикувана статия в базата знания

Цени

Цените на Zoho Desk включват три плана с различни цени според това дали искате да плащате на годишна или на месечна база. Всеки план надгражда набора от функции, така че от вас зависи колко желаете да плащате за този софтуер за база знания.

Standard

Планът Standard е най-евтиният план на Zoho Desk и струва €20 на потребител на месец или €15 на потребител на месец при годишен абонамент. Предлага всички важни хелп деск функции, като 5 имейл канала, помощен център (база знания), пет усъвършенствани уеб формуляра и поддръжка на социални медии за един бранд, както и други.

Professional

Планът Professional струва €30 на потребител на месец или €23 на потребител на месец с годишен абонамент. С този план получавате всичко от план Standard в по-голям обем – десет имейл канала, десет усъвършенствани уеб формуляра на отдел, телефония и много други.

Enterprise

Планът Enterprise започва от €50 на потребител на месец или €40 на потребител на месец при годишен абонамент. Получавате целия наличен набор от функции на Zoho Desk, който включва помощен център с множество брандове и статии с възможност за HTML персонализация.

Заключение

Като цяло, функционалността за база знания на Zoho Desk е силен претендент. Получавате всичко, от което се нуждаете в един текстов редактор и е малко вероятно да не откриете функциите, които очаквате и от които се нуждаете в редактор в база знания. Потребителският интерфейс е лесен за навигация и няма да се сблъскате с бъгове в това софтуерно решение. Въпреки че няма да са излишни малко по-добри функции за организация, за да управлявате статиите си, това е дребен проблем в иначе добре представящ се софтуер за база знания.

Често срещани проблеми и затруднения

Не мога да намеря базата знания в Zoho Desk

Базата знания на Zoho Desk се нарича Help Center. Просто кликнете върху Help Center в горното меню и ще бъдете пренасочени към базата знания на Zoho Desk.

Не знам как да създам нова статия в базата знания на Zoho Desk

Можете да създадете статия в базата знания на Zoho Desk като кликнете върху бутона + в горния панел на менюто. Там можете да откриете опцията за създаване на нова статия.

Product reviews

Как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Ticksy чрез имейл, поддръжка на чат на живо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

Контакти на бюрото за помощ на Тicksy

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни функции, интеграции и алтернативи. Компанията предоставя безплатна демонстрация и тестов период, за да се уверят клиентите в качествата на продукта. В допълнение, LiveAgent има различни партньорски програми, шаблони, терминологичен речник, блог и обучение чрез уебинари и програма за управление на имейли.

Zoho Mail integration allows you to keep track of events and more from LiveAgent. Simply integrate it via Zapier and start gaining benefits.

Zoho Mail

Zoho Mail integration allows you to keep track of events and more from LiveAgent. Simply integrate it via Zapier and start gaining benefits.

Refresher е онлайн списание за лайфстайл, посветено на модата, съвременните тенденции, технологии, изкуство и спорт, фокусирано към младите хора.

Refresher | LiveAgent

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване и входяща телефонна централа. Предлагат се различни софтуерни решения, включително VoIP телефонни системи и системи за управление на имейли. LiveAgent има партньорска програма, в която можете да се включите. Също така можете да научите повече за софтуера на желаното от вас училище или университет, като се запишете за уебинари или посетите блога им. LiveAgent организира демо през телефон или мейл.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Клиентите ви си помагат сами с бързи отговори

Управлявайте и персонализирайте вашата база знания за подобряване на клиентското обслужване. Создавайте, конфигурирайте и напълнете със съдържание базата си знания.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо