Отзив за чатбот Quriobot

Quriobot е чатбот, който предлага планове за цена включително безплатен, Business, Agency и Enterprise. За стартиране на профила и пробно ползване, с налична възможност да се подбере име на LiveChat събдомейн, също така без ангажименти. Политиката за поверителност и общите условия са задължителни в случай на регистрация.
Отзив за чатбот Quriobot
Compare Отзив за чатбот Quriobot with other in: How Отзив за чатбот Quriobot is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
15 reviews

Quriobot е инструмент за създаване на чатботове. Той помага на потребителите да привличат потенциални клиенти и да автоматизират клиентското обслужване. Като цяло инструментът е що-годе стабителн, но има някои недостатъци, които биха могли да отблъснат много абонати. Прочетете повече в отзива.

Pricing
Starting from:
$ 14   на месец
Free trial: No
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.5
Потребителско изживяване
3
Цена
5
Въвеждане в употреба
2.5

Key takeaways

Pros

  • Широк набор от ценови планове
  • Голям брой шаблони
  • Режим за разработка с по-широки функции

Cons

  • Проблемен процес по регистрация с бъгове и проблеми със сървъри
  • Дълъг период за зареждане
  • Продължителен процес по начална регистрация
  • Липса на автоматично запазване

Как да започнете работата си с функцията Quriobot

Quriobot е популярен софтуерен инструмент за чатбот с функции, позволяващи употребата на чатботове на уебсайтове. Освен това, абонатите могат да използват функциите на Quriobot в различни приложения за обмен на съобщения, включително Facebook и WhatsApp. Сега ще разгледаме чатбот функцията на Quriobot и ще видим как се справя този софтуер с ежедневната работа.

Тъй като Quriobot предлага безплатен план, бих очаквал да е лесно да започнете работа с него. Това, което трябва да направите, е да отидете на уебсайта му и да кликнете на бутон “регистрирай се”. След като се съгласите с някои правила и политики, ви посрещат няколко опции за създаване на профил, включително: Google, Facebook, Office 365 и традиционния начин с имейла и името ви.

Ето тук се сблъсках с някои проблеми. Каквато и парола да въведа, Quriobot казваше, че не е достатъчно силна. Това се случи с поне 5 различни пароли, които пробвах (включително такива с цифри и специални символи, както и малки и големи букви). Накрая се наложи да се регистрирам с профил във Facebook.

Регистрация на началната страница на Quriobot
Съгласие с правилата и политиките на Quriobot
Опции за създаване на профил в Quriobot

След успешна регистрация ще бъдете отведени на началната страница на профила си. Тук ще ви посрещне ръководство с 16 стъпки как да започнете работата си с Quriobot. Не е нужно да го следвате, но може да се окаже полезно. Така може да се научите по-бързо как да използвате Quriobot. Ръководството ще ви научи неща като това как да наименувате ботовете си, да избирате шаблони, да добавяте нови стъпки и правила, да настройвате съобщения от бота и да ги въвеждате в употреба, и други.

Quriobot - ръководство за стартиране
Quriobot - настройки на чатбот

След като сте създали бот, е време да го сложите на избраните канали. Тук имате няколко варианта как да го направите. Може да сложите чатбот на целева страница, да го вградите в сайта си или да го добавите към някое от интегрираните приложения за обмен на съобщения, например WhatsApp.

Quriobot - опции за интеграция на чатбот

Някои акценти:

  • Процесът по регистрация е леко предизвикателен, защото уебсайтът създава впечатлението, че е бъгав и бавен
  • Процесът по инсталиране отнема няколко минути при обичайни обстоятелства, но може да отнеме повече ако се сблъскате с проблеми.
  • Сблъсках се с някои проблеми, най-вече с процеса по вписване, тъй като беше невъзможно да се впиша след като съм се отписал веднъж – и се наложи да си създам нов профил
  • Като начинаещ може да се обезкуражите от процеса по регистрация

Чатбот Quriobot – функции и въвеждане в употреба

Разглеждайки функциите и процеса по въвеждане в употреба на Quriobot, има много, което би могло да се подобри. След като стигнете до създаването на първия си чатбот, може да останете положително изненадани от някои от наличните опции, тъй като Quriobot предлага широк набор от възможности. Можете да създадете чатботове, които да помагат на клиентите ви, да намират информация за предишни разговори, да събират обратна връзка, както и информация за потенциални клиенти и да я препращат към Zapier, да насрочват срещи, да увеличат продажбите и много повече.

Функциите на Quriobot

На първо място, не мога да не поздравя Quriobot за функцията “преглед”. Прегледът на чатботовете на всяка стъпка от процеса по създаването им е мощен и полезен инструмент. Позволява ви да следите прогреса си и да виждате дали не правите грешки.

Quriobot - предварителен преглед на чатбот

Ако имате нужда да създадете чатботове на повече от един език, това няма да е никакъв проблем, благодарение на над 70-те езика на бота, в комбинация с динамичен превод от Google Translate. Това е особено полезно за компании с международна аудитория.

Quriobot - настройка за множество езици

Няма голям смисъл да използвате чатботове ако не въведете и накакъв тип проследяване и анализи. За щастие, можете да изпратите всичките действия на Quriobot към Google Analytics под формата на виртуални преглеждания на страници и събития (както и към Google Tag Manager).

Quriobot - настройки за проследяване и анализ

Що се отнася до въвеждането в употреба на самия чатбот, има много места, където можете да го добавите. Те включват: целиви страници, уебсайтът ви, приложения за обмен на съобщения (като Facebook, Viber), както и като отделен лайв чат. Всяко място има отделен процес по въвеждане в употреба, който е показан в раздел “канали” в таблото на Quriobot.

Quriobot - настройки на лайв чат

Представяне и полезно действие

Цялостното ми впечатление от Quriobot е, че не е най-лесният за употреба софтуер за чатбот, особено ако никога преди не сте създавали чатбот. Освен това отнема време да се запознаете с всички функции и как работят, дори и когато става въпрос за създаване на прост бот.

Хубаво предимство определено е функцията “предварителен преглед”, която ви позволява да видите как изглеждат чатботовете ви в действителност. По този начин можете да следите напредъка си в движение и да правите настройки по време на целия процес.

Не очаквайте обаче да прекарате малко време за изясняване на функционалността. Този софтуер създава впечатление, че е сложен и не особено удобен за потребителите. Това, което създава допълнителни затруднения тук са прекъсванията в системата и бъговете, които се появяват от време на време.

Като цяло, Quriobot определено има какво да подобри. Няма да забележените това обаче, ако не се нуждаете от нещо по-сложно.

Цени на Quriobot

На първо място, Quriobot предлага безплатен план за абонатите си. Това са добри новини за всички фенове на безплатните софтуерни решения. Освен това има и три платени плана, от които потребителите могат да се възползват. Всички налични планове и техните характеристики са обяснени по-долу.

Безплатен план

В този план можете да очаквате достъп до доста задоволителен набор от функции.

Те включват имейл обслужване, неограничен брой членове на организацията, типове на всички стъпки и персонализиран вид и усещане за всеки бот.

Освен това има някои интересни функции, от които можете да се възползвате, за различни приложения за обмен на съобщения, например: Facebook канал, тригер с коментар във Facebook, канали WhatsApp (Twilio), LINE, MessageBird, Telegram, Viber, WhatsApp (360Dialog) и дори лайв чат.

План Business

Планът Business започва от $14/месец и включва всичко от безплатния план плюс някои допълнителни предимства.

Те включват: премахване на брандирането на Quriobot, персонализиран домейн за целевата страница и база знания с пълен набор от функции за вас и вашите клиенти.

План Agency

След това имате план Agency, който започва от $1062/месец. С него можете да очаквате абсолютно всичко от план Business. Освен това има отстъпки за дъщерни организации и персонализиран домейн.

План Enterprise

И последно, но не на последно място, нека разгледаме план Enterprise, който започва от $5127/месец. Той включва всичко от план Agency. Като бонус получавате и други функции на Quriobot, персонализиран вид и усещане, персонализирани интеграции чрез API, персонализирани отчети, създаване на ботове по ваши спецификации от разработчиците на Quriobot и, разбира се, премиум обслужване по телефон, имейл и чат.

Quriobot - цени

Заключение

Като цяло, чатботът Quriobot е инструмент със средно представяне, който покрива основни нужди. Цялостното впечатлени е, че не предлага някакви необикновени функции.

От друга страна, върши работа що се отнася до създаването на прости ботове, въпреки че някои функции изглеждат объркващи или сложни, особено ако никога преди не сте писали код.

Някои от наистина големите предимства са изборът на ценови планове, разнообразието от шаблони и режимът за разработка. Затруднения като проблемна регистрация, дълъг процес по въвеждане в употреба и липсата на автоматично запазване са нещата, които се оказват недостатъците в този инструмент.

Забележка: Мненията, изразени в тази статия, са на гост автор, а не задължително на LiveAgent.

Често срещани проблеми и затруднения

Какво да направя ако не успея да запазя бота си?

В ситуация, в която опцията за запазване на бота не работи, има няколко възможни решения. Първо: опреснете уебсайта. В този случай обаче може да изгубите някои незапазени промени. Второ: кликнете върху бутона “revert your unsaved changes” (върни незапазените промени). По този начин обаче също ще изгубите промените (но поне не целия бот). Трето: свържете се с поддръжката на Quriobot за помощ. Четвърто: Проверете отговора им на въпроса защо не мога да запазя бота си и направете необходимите настройки или промени.

Мога ли да проверя дали има прекъсване в услугата на Quriobot?

Да, възможно е да проверите дали има прекъсване в услугата на Quriobot. За да го направите, можете например да отидете на уебсайта Statusgator и да проверите статуса на Quriobot там. Освен това, би трябвало да мжоете да видите и директно на сайта на Quriobot: ако работи правилно без проблем, това значи, че няма прекъсване в услугата.

Как да открия решение ако изпитвам проблеми при редактирането на бота?

Ако срещнете проблеми при редактирането на Quriobot, имате 2 опции. Първо, проверете полезните статии в Quriobot Academy. Ако това не помогне, се свържете с Quriobot по имейл с обяснение на проблема.

Product reviews

Анкетите и интервютата, които се попълват от клиентите се наричат анкети за клиентско обслужване. Те помагат за наблюдението и проследяването на удоволствието на клиентите.

Анкета за клиентско обслужване

Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.

Готови активни покани за чат за всеки повод. Използвайте ги, за да се комуникирате с Вашите клиенти на стратегически страници на Вашия уебсайт още днес.

Шаблони за активни чат покани

Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.

Прогнозни оценки за удовлетвореността са мярка за това дали тикетът е вероятно да получи положителен или отрицателен рейтинг на удовлетвореност.

Прогнозни оценки за удовлетвореността

LiveAgent е компания, която предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и системи за управление на оплаквания. Компанията има партньорски програма и предоставя уебинари и тестове за скорост на писане. Има контакти за продажби на няколко места и предлага бюлетин с последните новини и намаления.

Reviews - Reverse Phone Lookup - Obratno Tarsene Na Telefonni Nomera

Reviews - Reverse Phone Lookup - Obratno Tarsene Na Telefonni Nomera

В тази статия са разгледани няколко фактора, които да се има предвид при избора на услуга за търсене на номера. Въвеждат се понятия като лесната за употреба, обхвата на наличната информация, цената, поверителността и сигурността, доброто клиентско обслужване и точността. Важно е да се има представа за тези фактори, за да се избере правилната услуга, която да отговаря на нуждите на потребителя.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо