Отзив за IVR системата на Infobip

Compare Отзив за IVR системата на Infobip with other in: How Отзив за IVR системата на Infobip is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
107 reviews

Infobip е добре позната платформа в областта на маркетинга, продажбите и клиентското обслужване. Разполага с широк набор от функции, които клиенти от целия свят са обикнали. IVR функционалността на Infobip е просто желязна, като същевременно е много достъпна.

Pricing
Starting from:
$ 499   на месец
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
4.3
Потребителско изживяване
4
Цена
4.5
Въвеждане в употреба
4.5

Key takeaways

Pros

  • Много възможности за персонализация
  • Лесна за употреба
  • Стабилна

Cons

  • Използваните термини може да са малко объркващи
  • Разпознаването на език понякога е малко тромаво

С множеството си опции за настройки, тази IVR функция е отлична за по-големи бизнеси, които искат да автоматизират работата на контактния си център. Но и за малките компании софтуерът на Infobip може да се окаже също толкова полезен. Въпреки огромния брой функции и опции, можете да го настроите без да се притеснявате, че ще се изгубите или объркате.

Как да започнете настройката на IVR функцията на Infobip

Тествах софтуера на Infobip на Windows 10, но може да работи и под Linux. Започването на безплатен тестов период в Infobip беше изненадващо сложно. След като кликнах върху бутона “регистрация”, бях препратен към анкета за клиентско удовлетворение. След като разгледах уебсайта, се опитах да създам безплатен профил с помощта на ръководствата. Прегледах няколко статии и най-накрая успях да се регистрирам за безплатен тестов период.

След като получих имейл за потвърждение и код за активация на телефона си, можех да започна да настройвам IVR функцията си.

Това обаче се оказа предизвикатество. Ако сте като мен, ще се изгубите ако търсите познати термини от рода на “поток” или “автоматизация на обажданията”. Реших, че най-добрият избор е да се върна в портала за поддръжка. Намирането на информация как да настроя IVR функцията беше доста лесно. Документацията за поддръжка обаче не споменава настройката на неща от рода на личния ви профил, етикети, събития и т.н. След като приключите с тези, можете да се върнете към ръководствата.

Въпреки че първите стъпки бяха леко изнервящи, след това всичко беше безпроблемно.

За да настроите IVR функцията, кликнете върху Moments в лявото меню. Ако го правите за пръв път, Infobip предлага кратки ръководства, които ви показват основните стъпки.

Ръководство за настройка на IVR-а на Infobip

Продължете като кликнете бутона Create flow и след това Start from scratch.

Създаване на нов поток в Infobip

След това ще имате възможност да изберете един от няколко тригера. За да създадете ново разпределяне на обаждания, кликнете върху Inbound Call.

Варианти за тригери в Infobip

Вече можете да си поиграете с IVR функцията. Потребителският интерфейс на Infobip е много изчистен и интуитивен, така че дори и нов потребител няма да се чувства претоварен.

Можете да изберете текст към реч или предварително записани аудио файлове за автоматичен отговор на входящо обаждане. Можете просто да качите аудио файл в софтуера директно от компютъра си. За да персонализирате съобщението с текст към реч, можете да избирате между множество възможни гласове. Освен това можете да настроите темпа на речта, продължителност на паузите и много други.

IVR настройки в Infobip

Infobip ви дава възможност да настроите съвсем просто разпределение на обажданията, както и много сложни потоци. Можете да добавите други канали за комуникация към разклоненията си, например SMS, имейл и Whatsapp. Така Infobip създава многоканално изживяване за вас и клиентите ви.

Готово разпределяне на обаждания в Infobip

Това, което наистина ми харесва в този софтуер, е огромния брой възможности, които предлага. Можете да зададете проследими цели за IVR системата си или да я конфигурирате да събира и съхранява данни за цифрите, които потребителите въвеждат.

Възможности за събиране на въведените от потребителите данни в Infobip

Има множество допълнителни опции, които можете да настроите, за да създадете подробен и изключително персонализиран поток. В зависимост от нуждите на бизнеса ви, IVR-ът ви може да е толкова прост или толкова сложен, колкото пожелаете.

Как се представя IVR системата?

Въпреки че първите стъпки за настройване на разпределянето на обажданията може да са леко изнервящи, функционалността се представя добре. Infobip е известен с надеждността си, така че не бях изненадан, че всичко работи гладко и без проблеми. Този софтуер ви дава възможност да се заиграете с конфигурацията, за да постигнете всичко, от което имате нужда. Дори и по-сложните опции са достъпни за потребители без много технически познания. И дори и ако се изгубите или объркате, страницата с документация на Infobip е лесна за навигация и предлага много статии и ръководства, които ще ви помогнат.

Цени

Най-често цените на Infobip са персонализирани. Можете да намерите цените на базовите им абонаментни пакети чак след като вече имате безплатен профил. Infobip има три варианта за цени – Moments, Conversations и Answers. За да използвате IVR функционалността, ви е нужен пакета Moments, който започва от €499 на месец. За да получите персонален план, можете да се свържете с клиентското им обслужване или екипа за продажби.

Заключение

За да обобщя IVR функционалността на Infobip, на ум идва думата “функционална”. Има много възможности за настройка, а същевременно остава достъпна за всякакви потребители. С удобния за потребителите интерфейс и прости падащи менюта, няма да се притесните дори и ако за пръв път настройвате разпределяне на обаждания. Изборът измежду множество канали за комуникация ви дава възможност да създадете истинско многоканално изживяване за клиентите си. Освен това можете да настроите проследяване директно в IVR-а, така че контактният ви център винаги да постига целите си. Въпреки някои дребни неудобства, Infobip е страхотен софтуер както за малки бизнеси, които искат да създадат контактен център, така и за големите лидери в индустрията, които имат нужда от автоматизация и стандартизиране на процесите си.

Често срещани проблеми и затруднения

Не мога да интегрирам IVR-а си в Infobip със CRM системата си

За да получавате информация от база данни или CRM система на трета страна, можете да използвате функцията Call API. Добавете URL на системата, която искате да интегрирате с потока. Уверете се, че URL-ът е правилен, така че комуникацията да е възможна. След това посочете методът, чрез който ще се изпращат заявки към URL-а. След като направите това, би трябвало да сте готови. Ако срещнете някакви затруднения по пътя, можете да се свържете с клиентската поддръжка на Infobip.

IVR-ът ми не работи

Проверете отново дизайна на IVR потока си за грешки и ги поправете. Ако все още срещате трудности с IVR-а си, се посъветвайте с помощната секция на Infobip или се свържете с клиентското им обслужване за съдействие.

Product reviews

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо