call over internet-illustration

Възвръщаемостта на отличното обслужване

Доволните клиенти са ангажирани и лоялни. Много от тях действат като посланици на марката, рекламирайки с удоволствие бизнеса без парична или предметна компенсация. Статистиките на Temkin Group за клиентско обслужване демонстрират, че след като са имали положително преживяване с една компания, 77% от клиентите биха я препоръчали на приятел. Освен това, 72% от клиентите споделят положителния си опит с шест или повече хора, което показва точно колко влияние може да има положителното клиентско преживяване.

Но това не е всичко. Препоръките от семейство и приятели са една от най-мощните форми на реклама. Почти 83% от онлайн респондентите в 60 държави казват, че вярват на препоръките от семейство и приятели и купуват от бизнеси, които те им препоръчват.

Както виждате, ангажираните текущи клиенти могат да привлекат нова клиентела, да ви помогнат да повишите лоялността на бранда и в крайна сметка да генерирате повече приходи. В подкрепа на това твърдение, от Rosetta казват, че ангажираните клиенти харчат 300% повече в продължение на годината от тези, които не са ангажирани с бранда. Освен това, повишаването на процента на задържане на клиентите с едва 5% може да повиши печалбите с между 25% и 95%. И за сравнение, 2% повишение в задържането на клиентите има същия резултат върху печалбите като намаляване на разходите с 10%.

Но ангажирането на клиентите не е достатъчни. Служителите ви трябва също да участват, за да създадат запомнящо се преживяване и да привлекат повече продажби. Чрез увеличаване на ангажираността на служителите с едва 10%, организацията може да повиши продажбите с $2 400 за всеки сътрудник обслужване на клиенти на година.

За да покажем нагледно силата на ангажираността и положителните преживявания, представете си следния пример: компания с $1 млрд годишни приходи може да повиши приходите си с $823 млн за 3 години чрез умерено подобрение на клиентското преживяване. За да извлечете ползите от отличното обслужване обаче, трябва първо да постигнете високи нива на Индекса на клиентската удовлетвореност (NPS) като увеличине NPS индекса си до 41% или повече.

#ПозитивниИзживявания
#СподелянеНаДобърОпит

72%

от клиентите споделят положителния си опит с 6 или повече човека. Kolsky

Meditator graf man

#КлиентитеХарчат

Ангажираните клиенти харчат над

300%

повече

в рамките на годината.

Rosetta

research_3_spendmore

#АнгажираностНаСлужителите

Огранизациите могат да повишат печалбите си с

$2 400

на служител на година като повишат ангажираността на служителите си с едва 10%.

IES

research_3_increaseprofits

#КлиентскоИзживяване

Компания с годишни приходи $1 млрд може да повиши приходите си с

$823

млрд за 3 години с умерено подобрение на клиентското изживяване.

Temkin Group

research_3_increaserevenue

#ЗадържанеНаКлиентите
#НамаляванеНаРазходите

2%

увеличение в задържането на клиентите е същото що се отнася до печалбите като намаляване на разходите с 10%.

Forbes

Meditator graf woman

#ЗадържанеНаКлиентите

Повишаването на процента на задържане на клиентите с

5%

повишава печалбите с от 25% до 95%.

Harvard Business Review

research_3_increase_retention

#ПоложителнаРепутация

След като са имали положителен опит с компания,

77%

от клиентите биха я препоръчали на приятел.

Temkin Group

research_3_positive_experience

#NPS

Най-добрите брандове имат среден NPS резултат

41%

Rosetta

#ЗадържанеНаКлиенти
#Печалби

5%

повишение в задържането на клиентите може да донесе 25% повече печалба.

Forbes

Meditator graf standing woman
Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо