research_16_illu

Употреба на лайв чат

Лайв чатът е популярен инструмент за обслужване и е лесно достъпен. Потребителите не се налага да се вписват в различни платформи или да свалят допълнителен софтуер или плъгини. Вместо това, клиентите могат просто да кликнат бутона за чат в уеб страницата на търговеца и да получат съдействие в реално време. Заради това повече от 42% от клиентите го предпочитат пред имейл, 23% пред социални медии и 16% пред форуми.

Лайв чатът е популярна функционалност сред всички възрастови групи, като клиенти на възраст 18-34 казват, че са го ползвали “много пъти”, а тези на възрат 35+ казват, че са го ползвали “няколко пъти”.

Бизнесите, които продават на други бизнеси (B2B) и на крайни клиенти (B2C) също използват лайв чат, най-вече за продажби и клиентско обслужване. Според проучванията почти от 85% B2B компаниите и 74% B2C компаниите използват чат за целите на продажбите.

Така както всички канали за обслужване имат пикови часове,  лайв чат сътрудниците получават най-много чатове между 11 и 15 часа.

#ЧатЗаПродажби

85%

от компаниите, обслужващи други фирми и 74% от тези, обслужващи крайни клиенти, го използват за продажби. Zoho

Meditator graf man

#УпотребаНаЛайвЧат

Клиентите на възраст

18-34

са използвали лайв чат “много пъти”, а клиенти на възраст

35+

казват, че са използвали лайв чат за обслужване “няколко пъти”.

Help Scout

#БизнесЧат

B2B и B2C

бизнесите използват лайв чат основно за продажби и клиентско обслужване.

Zoho

research_16_b2b

#ЧатЧасПик

Пиковите часове за лайв чат са

11

-

15

Zendesk

research_16_11 3

#ЧатПредпочитания

42%

от клиентите предпочитат лайв чат, в сравнение с 23%, които предпочитат имейл и 16%, които предпочитат социални медии или форуми. Super Office

Meditator graf standing woman
Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо