Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 23 illu

Twitter

Клиентското обслужване в Twitter може да направи бизнесите да изглеждат по-надеждни, точно както се случва във Facebook. Според Twitter, 83% от потребителите в Twitter, които са изпратили tweet към компания – и са получили отговор – имат по-добро мнение за компанията и са били по-склонни да купят от нея.

Въпреки че Twitter не е най-популярната социална медия, той най-често се използва за клиентско обслужване. Според Forrester 31% от клиентите казват, че за се свързвали с компания чрез Twitter.

Колкото и да е учудващо обаче, само 3% от tweet-овете за проблеми с клиентското обслужване споменават потребителското име на компанията със символ @, което изключително затруднява покриването на очакванията за времето за отговор. Според Lithium, 78% от клиентите, които се оплакват на бранд в Twitter, очакват отговор до час.

#Twitter

31%

от клиентите казват, че са се свързвали в компания чрез Twitter.

Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

от клиентите, които се оплакват на бранд в Twitter, очакват отговор до час.

Lithium

#ПроблемиСОбслужването

3%

от tweet-овете за проблеми с клиентското обслужване отбелязват потребителското име на компанията със символ @.

MarketingLand

research 23 3percent

#Twitter

83%

от потребителите в Twitter които изпратят tweet на компания – и получат отговор – имат по-високо мнение за компанията и е по-вероятно да купят от нея.

Twitter

research 23 83percent

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо