research_23_illu

Twitter

Клиентското обслужване в Twitter може да направи бизнесите да изглеждат по-надеждни, точно както се случва във Facebook. Според Twitter, 83% от потребителите в Twitter, които са изпратили tweet към компания – и са получили отговор – имат по-добро мнение за компанията и са били по-склонни да купят от нея.

Въпреки че Twitter не е най-популярната социална медия, той най-често се използва за клиентско обслужване. Според Forrester 31% от клиентите казват, че за се свързвали с компания чрез Twitter.

Колкото и да е учудващо обаче, само 3% от tweet-овете за проблеми с клиентското обслужване споменават потребителското име на компанията със символ @, което изключително затруднява покриването на очакванията за времето за отговор. Според Lithium, 78% от клиентите, които се оплакват на бранд в Twitter, очакват отговор до час.

#Twitter

31%

от клиентите казват, че са се свързвали в компания чрез Twitter.

Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

от клиентите, които се оплакват на бранд в Twitter, очакват отговор до час.

Lithium

#ПроблемиСОбслужването

3%

от tweet-овете за проблеми с клиентското обслужване отбелязват потребителското име на компанията със символ @.

MarketingLand

research_23_3percent

#Twitter

83%

от потребителите в Twitter които изпратят tweet на компания – и получат отговор – имат по-високо мнение за компанията и е по-вероятно да купят от нея.

Twitter

research_23_83percent
Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо