research_12_illu

Предпочитания на клиентите

Въпреки че инстументите за самопомощ са предпочитани, понякога все пак е необходимо клиентите да се свържат с клиентското обслужване. Що се отнася до предпочитанията за канал за обслужване, CMO Council твърди, че 86% от клиентите предпочитат обслужване по имейл, 65% по телефон, 53% обслужване чрез лайв чат, 52% обслужване чрез приложения за директни съобщения и 48% предпочитат личното обслужване.

70% от клиентите също така оценяват проактивната поддръжка и често гледат с добро око на брандове, които предлагат такава. Що се отнася до времето за отговор, клиентите твърдо вярват, че по-бързо е по-добре. Те очакват бизнесите да отговарят на имейлите им до един час и почти половината (46%) от всички клиенти очакват компаниите да отговарят на запитванията им за по-малко от 4 часа.

#ПредпочитанияЗаОтговор
#БързиОтговори

46%

от клиентите очакват компаниите да отговарят по-бързо от 4 часа.

Super Office

Meditator graf woman

#КомуникацияСКлиенти

Предпочитани канали за комуникация за клиентско обслужване:

CMO Council

#ИмейлПредпочитания

Клиентите очакват бизнесите да отговарят на имейлите им до

1 час

Toister Performance Solutions

research_12_an_hour

#ВъзпроеманеНаБранда

70%

от клиентите гледат с по-добро око на брандове, които предлагат проактивно клиентско обслужване.

Statista

research_12_70%
Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо