research_17_illu

Предимства на лайв чата

Знае се, че увеличаването на текущите усилия за предоставяне на обслужване чрез лайв чат осигурява много предимства. На първо място, кара бизнеса да изглежда по-реномиран и надежден. Например, 63% от потребителите са склонни да се върнат в уебсайт, който предлага лайв чат. Освен това, 79% от бизнесите казват, че вкарването в употреба на лайв чат е увеличило лоялността на клиентите, продажбите и приходите.

На второ място, лайв чатът дава възможност на бизнесите да предоставят проактивно обслужване. Според Statista, 70% от клиентите имат по-добро мнение за брандовете, които предлагат проактивно клиентско обслужване. Освен това, 60% от брандовете, които предлагат проактивно клиентско обслужване, отчитат увеличение в продажбите. Увеличението на продажбите е директен резултат от обслужването в реално време. Отговарянето на въпросите на клиентите точно преди да завършат поръчката си може да елиминира съмненията или страховете им, придвижвайки ги право към завършване на покупката. По този начин лайв чатът води до 48% увеличение в приходите за един час чат и 40% увеличение на процента на конверсиите.

#ОбслужванетоПовишаваПродажбите
#ПроакивноОбслужване

60%

от компаниите отчитат ръст в продажбите с проактивно клиентско обслужване.

Super Office

Meditator graf woman

#УвеличаваКонверсиите

Лайв чатът води до

48%

увеличение в приходите на час чат и 40% повишение на процента на конверсиите.

Super Office

research_17_48percent

#ПроактивноОбслужване

70%

от клиентите гледат по-благосклонно на брандове, които предлагат проактивно клиентско обслужване.

Statista

Call center agent on phone with customer

#ЧатътПодобрява

79%

от бизнесите казват, че въвеждането на лайв чат е довело до увеличение в клиентската лоялност, продажбите и приходите.

Super Office

research_17_79percent

#ЛоялностКъмБранда

63%

от клиентите са по-склонни да се върнат към уебсайт, който предлага лайв чат.

Emarketer

Meditator graf man
Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо