research_27_illu

Потребители и навици

Нека погледнем отблизо потребителите в социалните медии и поведението им, за да видим цялата картина и защо клиентското обслужване в социалните медии е толкова важно. Има над 2,85 милиарда Facebook потребители, 1 милиард Instagram потребители и 330 милиона Twitter потребители.

Повечето потребители използват социални медии, с 90,4% от 20- и 30-годишните, 77,5% от 40- и 50-годишните и 48,2% от 60- и 70-годишните, използващи социални медии под някаква форма. Нашите статистики за социалнтие медии показват, че в световен мащаб, тийнейджърите и хората в 20-те и 30-те си години имат средно по 8,8 профила в социалните медии на човек. Нещо повече, средния потребител прекарва 145 минути (2 часа и 25 минути) на ден в социалните медии.

Освен за общуване със семейство и приятели, 55% използват социалните медии да търсят информация за бизнеси. Освен това, 18% от потребителите използват социалните медии за пазаруване и завършват покупки без дори да излизат от съответното приложение.

#Потребители

Потербители на социални медии:

Statista

Research 27 social

#СоциалниМедии

55%

от клиентите търсят

информация за бизнеса ви в социални медии.

Biznology

Choose the right domain name graphic

#ВъзрастНаПотребителите

research_27_person1
90.4%

от родените между 1981 и 1996 г.

research_27_person2
77.5%

от родените между 1965 и 1980 г.

research_27_person3
48.2%

от родените между 1946 и 1964 г. използват социални медии под някаква форма.

eMarketer

#СоциалниМедии

18.7%

от купувачите в социалните медии в САЩ са завършили последната си покупка без да напускат приложението на социалната медия.

HootSuite

Meditator graf standing woman

#БройПрофили

Средният брой профили в социалните медии на родените в периода 1981-2012 г. е

8.8

в световен мащаб.

Global Web Index

Research inbox

#Употреба

Средностатистическият човек прекарва

145 мин

2 часа и 25 минути всеки ден в социалните медии.

Statista

Woman on social media statistic

#Потребители

Повечето клиентски съобщения в социалните медии са в B2C индустрии (продаващи на крайни клиенти).

B2B

компаниите (продаващи на други фирми) получават повече внимание в LinkedIn.

Facelift

Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо