research_26_illu

Очаквания за социалните медии

Въпреки че социалните медии са един от най-малко предпочитаните канали за клиентско обслужване, все пак има голямо търсене. Над 63% от клиентите очакват компаниите да предлагат клиентско обслужване в социалните си медии – и 90% от потребителите на социални медии вече са се свързвали с бранд или бизнес чрез избраната от тях платформа.

При свързване с бранд в социалните медии, 40% от клиентите очакват отговор в рамките на първия час, докато 79% очакват отговор в първите 24 часа. Ако очакванията им се оправдаят и имат положително преживяване, са 71% по-склонни да препоръчат бранда на други в социалните медии.

#СоциалниМедии

63%

от клиентите очакват компаниите да предлагат клиентско обслужване чрез социалните си медии и

90%

от потребителите на социални медии вече са се свързвали с бранд или бизнес чрез избраната от тях платформа

Super Office

#ЧудесноПреживяване

Вероятността

потребител да препоръча бранд в социалните медии на други след като е имал положително преживяване е около

71%

Statista

research_26_71percent

#СоциалниМедии

40%

от клиентите очакват брандовете да отговорят в рамките на първия час след като се се свързали с тях, докато

79%

очакват отговор в първите 24 часа.

Ambassador

Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо