research_6_illu

Най- предпочитани канали

Всяка група потребителите има различни предпочитания що се отнаса до контактите с бизнесите. Например, някои предпочитат лайв чат, докато други предпочитат обслужване по телефона. Една характеристика която почти всички групи потребители споделят е предпочитанието към възможности за самообслужване пред свързването с реален човек, Според проучване на American Express, 60% от потребителите в САЩ казват, че първият им избор за прости запитвания е дигиталният инструмент за самопомош.

Самообслужването е много търсено защото е по-бързо от традиционното обслужване и изисква по-малко усилия. В резултат, страницата за поддръжка на средностатичтическия бизнес бива посетена над 325 000 пъти годишно.

И така, колко популярни са другите канали? Според SuperOffice, 42% от потребителите предпочитат онлайн чат, 23% имейл и 16% социални медии или форуми.

Въпреки предпочитанията на клиентите обаче, откритията ни показват, че имейлът е най-използваният канал за обслужване, като средностатистическият бизнес получава приблизително 10 500 имейла на месец. Лайв чатът е вторият най-популярен, със средно над 6 000 чата на месец, следвай 0т 672 телефонни обаждания и 394 запитвания през базата знания. Най-малко използваният канал за комуникация са социалните медии, с над 60  съобщения във Facebook, 60 Tweet-а и 2 коментара в Instagram на месец.

Имайте предвид, че статистиката ни за клиентското обслужване е изцяло базирана на данни, събрани от нашите клиенти, които работят в най-различни отрасли. Следователно данните могат да са изцяло различни за бизнеси, фокурисани изцяло върху електронна търговия или такива в друг сектор.

#Самообслужване
#ПростиВъпроси

60%

от потребителите в САЩ казват, че любимият им канал за прости въпроси е дигитаелен инструмент за самообслужване.

American Express

Meditator graf man

#ОбемСапитвания

Обем на запитвания по канали

LiveAgent

#УебТрафик

Средната база знания има

325 000

LiveAgent

research_6_325000

#ПредпочитаниКанали

42%

от клиентите препоръчват лайв чат, в сравнение с едва 23% за имейл и 16% за социални медии и форуми.

Super Office

research_6_42
Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо