Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Колко е важно управлението на запитвания

Системите за управление на запитвания могат да подобрят клиентското обслужване както за сътрудниците, така и за клиентите.

Системите се интегрират с приложения от трети страни и съдържат вградени системи за управление на връзките с клиенти, което улеснява събирането, разглеждането и редакцията на информацията за клиентите. Като цяло, системите за управление на запитвания предоставят на сътрудниците основата на доброто клиентско обслужване и им помагат да са успешни.

Системата им дава възможност да предоставят информирано и персонализирано обслужване, подобрявайки клиентското изживяване и приходите на компанията. Корелацията е неоспорима. Според Forbes, 84% от компаниите, които работят в посока подобряване на клиентското изживяване, казват, че приходите им са се увеличили. Освен това, удовлетвореността на клиентите повишава приходите отчасти заради добрата реклама от уста на уста. Според Salesforce, цели 72% от доволните клиенти са готови да споделят опита си с приятели, членове на семейството, колеги и онлайн.

Много компании обаче смятат, че инвестицията в софтуер за управление на запитванията е ненужна. В резултат на това страда целия им бизнес – от сътрудниците обслужване на клиенти до приходите. Според анкета, проведена от Parature, 42% от сътрудниците не могат да отговорят на клиентски запитвания заради остарели или несвързани системи. Това изнервя клиентите, като 22% изоставят пазарските си колични и 97% се обръщат към друга компания без да оставят обратна връзка или някакви подсказки защо.

#ОтговорНаЗапитвания

42%

от сътрудниците не успяват да отговорят на клиентски запитвания заради остарели или несвързани системи.

Parature

#ТекучествоНаСлужители

Средното текучество на сътрудници обслужване на клиенти е

29%

LinkedIn

research 13 29percent

#ИзгубениКлиенти

97%

от изгубените клиенти си заминават без да оставят обратна връзка или следа защо.

Mixpanel

research 13 97percent

#ПовишениПриходи

84%

от компаниите, които работят в посока подобряване на клиентското изживяване, казват, че приходите им са се увеличили.

Forbes

research 13 84percent

#ДобраРекламаОтКлиенти

72%

от клиентите споделят за доброто си изживяване с клиентско обслужване с други хора.

Salesforce

research 13 72percent

#ИзоставениКолички

22%

от клиентите са изоставяли пазарска количка заради недостатъчно информация.

Tyche Softwares

research 13 22percent

Съдържание

Customer service statistics
Call center statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо