research_8_illu

Инвестиция в софтуер за телефонна централа

Всеки бизнес трябва да се стреми да създаде изключително преживяване в телефонната централа. Колкото по-положително е преживяването на клиента, толкова по-склонен е той да остане ангажиран и лоялен. Ангажираните клиенти купуват 90% по-често, харчат 60% повече на трансакция и е пет пъти по-вероятно да твърдят, че брандът, към който са лоялни, е единственият, от който биха купили в бъдеще. Освен това, клиентите с добро клиентско изживяване харчат 140% повече от тези, които са имали лошо преживяване с клиентското обслужване.

Според Temkin Group, клиентите, рекламиращи бранда, са 4,2 пъти по-склонни да купят отновo, 5,6 пъти по-склонни да простят на компанията след допусната грешка и 7,2 пъти по-склонни да опитат нов продукт от тези, които не одобряват бранда. Ангажираните клиенти са също по-склонни да рекламират бизнеса ви и да доведат нови клиенти. Те са и по-склонни да простят лошо клиентско преживяване.

Както виждате, ангажираните клиенти са ценни. Затова е във ваш интерес да им създавате положителни преживявания и да ги държите лоялни към бранда си. Помнете, едва 5% повишение в задъжрането на клиентите може да увеличи печалбите с до 95% в дългосрочен план.

#ЗадържанеНаКлиентите
#Печалби

5%

увеличение в задържането на клиентите може да увеличи печалбите с до 95% в дългосрочен план.

HBS

Meditator graf woman

#КлиентскиСтатистики

Ангажираните клиенти купуват

90%

по-често, харчат 60% повече на трансакция и са пет пъти по-склонни да твърдят, че това е единственият бранд, от който биха купили в бъдеще.

Rosetta

#КлиентскоОбслужване

Клиентите, които имат добро клиентско преживяване, харчат

140%

повече от тези, които имат лош опит.

Harvard Business Review

research_8_140percent

#NPSРейтинг

Рекламиращите бранда, са

4.2

по-склонни да купят отново

5.6

пъти по-склонни да простят на компанията след допусната грешка

7.2

пъти по-склонни да опитат нови предложения, в сравнение с недоброжелателите.

Temkin Group

Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо