Instagram е социална медия, която може да издигне или да съсипе бизнеса. Според HootSuite 80% от потребителите на Instagram вземат решение за покупка на база на това как изглжежда профила на компанията в Instagram.
Клиентите често проверяват коментарите под различни публикации, за да видят какво мисля останалите за бизнеса и продуктите му. Също така клиентите са склонни да правят изводи относно компанията на база на това дали отговаря на коментарите от клиенти.
Въпреки че някои компании имат ниски нива на ангажираност в Instagram (средното ниво на ангажираност за публикации от бизнес профили в Instagram е 0,96%), все пак е изключително важно да имат профил в Instagram и да го използват както всеки друг канал за обслужване. Според проучване на отрасъла, 34% от клиентите използват Instagram, за да се свързат с бизнеси, така че е от изключително значение да се погрижите за тази аудитория.
Instagram влияе на решенията за покупка
Instagram профила на компанията ви влияе върху
80%
от решенията на потребителите в Instagram дали да купят продукта или услугата ви.
HootSuite
Ангажираност с бизнес профилите в Instagram
Средното ниво на ангажираност за Instagram публикация от бизнес профил е
0.96%
HootSuite