research_11_illu

Употреба на help desk

Help desk софтуерът се използва основно за да се обработва цялата комуникация през една входяща кутия. Може да се използва също и за да се управляват сроковете за отговор (77% от системите за обслужване имат формализирани споразумения за нивото на обслужване), за съхранение на данни за клиентите и за създаване на клиентски портали.

Клиентските портали са центрове за самообслужване, които съдържат бази знания, пълни със статии, форуми и често задавани въпроси, които да отговорят на най-честите запитвания от клиенти. Порталите за самообслужване са една от най-търсените help desk функционалности, тъй като дават възможност на бизнеса да осигури обслужване 24/7.

Според Harvard Business Review, над 81% от клиентите се опитват да решат проблемите си сами преди да се свържат с представител на отдела за клиентско обслужване, тъй като това отнема по-малко време и усилия. Над 91% от респондендите в анкетата казват, че биха използвали онлайн база знания ако е налична и отговаря на нуждите им.

Ако клиентите не открият отговорите, от които се нуждаят, в базата знания, се обръщат към други канали. Според едно проучване, 40% от клиентите се свързват с контактен център след като не са успели да намерят отговори в раздела за самообслужване.

#РазпространениеНаSLA
#НивоНаОбслужване

77%

от софтуерите за обслужване имат формализирани споразумения за нивото на обслужване (SLA). SDI

Meditator graf standing woman

#БазиЗнания

91%

от респондентите в анкетата казват, че биха използвали онлайн база знания ако е достъпна и пригодена към нуждите им.

ZenDesk

#КлиентитеПредпочитат

81%

от всички клиенти се опитват да решат проблемите си сами преди да се свържат с отдел обслужване на клиенти.

Harvard Business Review

research_11_81percent

#КонтактенЦентър

40%

от клиентите се свързват с контактен център след като първо са се опитали да намерят отговори на въпросите си сами.

ZenDesk

research_11_40percent
Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо