research_22_illu

Facebook

През годините Facebook еволюира до основен канал за клиентско обслужване. Facebook отчита, че над 20 милиарда съобщения биват обменяни между хора и бизнеси всеки месец във Facebook Messenger.

Според проучване в отрасъла, 59% от клиентите използват Facebook, за да се свързват с бизнеси и 33% от клиентите са се свързвали с компания, използвайки Facebook или подобен канал в социална медия.

Тъй като потребителите вече общуват със семейството и приятелите си във Facebook, той е привлекателен канал за клиентско обслужване. Освен това, клиентите считат бизнесите, които предлагат обслужване във Facebook, за по-реномирани и надеждни, като почти 69% от потребителите в САЩ твърдят, че това ги прави по-уверени относно бранда.

#Facebook

33%

от клиентите са се свързвали с компания чрез Facebook или подобни канали в социални медии.

Forrester

#Facebook

59%

от клиентите използват Facebook, за да се свързват с бизнеси.

Khoros

research_22_59percent

#Facebook

20милиарда

съобщения биват обменяни между хора и бизнеси всеки месец във Facebook Messenger.

Mixpanel

#Facebook

69%

от потребителите в САЩ, които изпращат съобщения на бизнеси твърдят, че това ги прави по-уверени относно бранда. HootSuite

Meditator graf man
Съдържание
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо