През годините Facebook еволюира до основен канал за клиентско обслужване. Facebook отчита, че над 20 милиарда съобщения биват обменяни между хора и бизнеси всеки месец във Facebook Messenger.
Според проучване в отрасъла, 59% от клиентите използват Facebook, за да се свързват с бизнеси и 33% от клиентите са се свързвали с компания, използвайки Facebook или подобен канал в социална медия.
Тъй като потребителите вече общуват със семейството и приятелите си във Facebook, той е привлекателен канал за клиентско обслужване. Освен това, клиентите считат бизнесите, които предлагат обслужване във Facebook, за по-реномирани и надеждни, като почти 69% от потребителите в САЩ твърдят, че това ги прави по-уверени относно бранда.
Клиенти, свързващи се с бизнеса в социалните медии
33%
от клиентите са се свързвали с компания чрез Facebook или подобни канали в социални медии.
Forrester
Използване на Facebook за контакт с бизнеси
59%
от клиентите използват Facebook, за да се свързват с бизнеси.
Khoros