Helpdesk софтуер за Forex компании

Възможността за бърза и ефективна комуникация с другите участници на пазара е важна чат от живота на трейдъра. Качеството на обслужването и поддръжката на клиентите на компанията е един от основните приоритети на трейдъра и един от водещите фактори за задържане.

Изградете общност от трейдъри и брокери с помощта на LiveAgent, най-обсъжданият и с висок рейтинг Help Desk софтуер за малкия и средния бизнес за 2020 година.

 

LiveAgent ви гарантира, че няма да пропуснете нито минута от деня си. Напълно интегрираният софтуер за клиентска поддръжка ви осигурява рационализирана комуникация за изучаване и обсъждане на всичко от света на търговията и пазара на валута. Светът на търговията и обмяната на валута никога не спи. Ако в едната част на света е време за почивка, то другата се подготвя за усилена работа. Затова факторът време е изключително важен в света на трейдинга. Бездействието може да доведе до значителна загуба на приходи.

Открийте LiveAgent - най-модерният
софтуер осигуряващ комуникация на компании в Forex сферата

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent съчетава безупречен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим първокласно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

С какво може да бъде полезен Help Desk софтуерът на компаниите работещи на Forex пазара?

Изпратете покана за по-рационализирана комуникация с личен привкус и нарисувайте картина на компания, която е заела своето място в една индустрия, която никога не спи. 

Омниканална поддръжка

Бъдете в крак с последните тенденции в света на търговията и пазара на валута с помощта на един програмен продукт. Работата с опитни трейдъри е предизвикателство. Информирайте трейдинг партньорите си на секундата и реагирайте на различни социални събития със скоростта на светлината, независимо от канала за комуникация, който използвате. С над 180 Help Desk функции и повече от 40 възможности за интеграция, можете перфектно да отговаряте на изискванията на трейдърите си и да осигурявате безупречно обслужване на клиентите си 24/7. Не можем да не споменем и интеграцията на 40+ езика, както и възможността за настройка на специални символи и ударения на букви за справяне с езиковата бариера с цел комфортно търгуване по цял свят, независимо какъв език се използва на съответния пазар.  

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Система за управление на тикети

Обединете всички канали за комуникация, които използвате, в една обща входяща кутия достъпна за всички, използващи системата за управление на тикети на LiveAgent. Всеки един получен имейл, съобщение в чата, обаждане или съобщение в социалните медии се трансформира в тикет с цел по-добра организация и следене. Забравете за претоварените сътрудници от отдела за поддръжка. Възлагайте оптимален брой тикети на отделните служители и отдели чрез задаването на ясни правила и SLA (нива на обслужване) за разпределение на тикетите и оптимално време за разглеждането им. Сортирайте бързо проблемите на клиентите си. Независимо дали става въпрос за по-незначителни или по-сериозни въпроси, нищо не остава неразрешено с помощта на надеждната система за управление на тикети.

Чат на живо

Внедряването на чат на живо може значително да подобри динамиката в служебните взаимоотношения с клиентите ви. Обслужвайте клиентите си с вещина и познание в реално време и демонстрирайте професионалния си подход. С помощта на интегрираната функция за едновременна работа на няколко чат сесии, няма да оставите клиентите си да чакат. Искаме да подчертаем, че независимо от това колко чат сесии работят едновременно, поддръжката в чата във всички случаи е по-изгодна финансово от обслужването по телефона. А бонусът идва под формата на съкратено средно време необходимо за отговаряне.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Интеграция на социалните медии

Бъдете винаги в крак с последните новости в социалните мрежи с помощта на LiveAgent. Бъдете във връзка с вашите Forex последователи чрез платформите на различни социални медии. LiveAgents позволява лесна и ефективна интеграция с платформите на основни социални медии като Facebook, Twitter и Instagram. Без да е необходима да превключвате от един профил към друг, ще можете да следите и да отговаряте на всички коментари и съобщения на последователите си, както и да привличате нови потенциални трейдъри и да ги добавяте към онлайн общността си. 

База знания и често задавани въпроси

Трейдърите, за които времето е ценно, могат бързо да открият отговорите на всичките си въпроси в нашата добре структурирана база знания и секцията с често задавани въпроси. С помощта на вградения WYSIWYG редактор ще можете да оформяте съдържанието и структурата на статиите си в зависимост от предпочитанията на пазара.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Тагове и отчети

Получавате значителен брой запитвания чрез каналите си за комуникация? Трудно ви е да сортирате всички постъпващи съобщения? Таговете ще ви помогнат да подобрите организацията на работата си и да я направите по-ефективна. Можете ръчно или автоматично да зададете неограничен брой различни тагове на определени тикети и след това да зададете филтри за по-бързо търсене. След това в системата на LiveAgent можете да изискате отчет по определени тагове и да промените планираната си бизнес стратегия след като се запознаете с резултатите от отчета. Таговете ви предоставят ценната възможност да организирате работната си среда според предпочитанията си.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Уморихте ли се от непрестанното превключване между телефони, чатове, имейли и други инструменти за комуникация?

С LiveAgent няма да губите и секунда от ценното си време. Точно обратното. Можете да фокусирате всичките си усилия върху осигуряването на безупречно и детайлно обслужване на всеки един от клиентите си. Сравнете нашето омниканално решение с алтернативните продукти на другите доставчици на пазара.

3,000+ отзива в Trustpilot | GetApp | G2 crowd

Upset man-illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте историите на успеха ни и отзивите на клиентите ни, и открийте положителните страни от внедряването на Help Desk софтуер в сферата на счетоводството и правната индустрия

“Превъзходен софтуер, който може да бъде използван като мултиканален контактен център”

За щастие от доста време използваме този софтуер. LiveAgent ни помогна да повишим удовлетвореността на клиентите ни, както и приходите ни. Лесен за използване: потребителският интерфейс е интуитивен и изключително лесен за научаване дори за хората, които не са запознати с технологиите. Имаме възможност да използваме програмния продукт на много от нашите уебсайтове, като за всеки от тях си има създадени собствени БЗ, форуми и възможности за споделяне на идеи/предложения. Нуждаехме се от система, лесна за използване и с възможност за работа чрез различни канали за комуникация.

LiveAgent Review

Vasileios A. P Founder – Изпълнителен директор

Financial Services

Help desk софтуер на достъпна цена

Сферата на финансите се развива изключително бързо в наше време. За да се справите с всички изисквания на клиентите си, инвестирайте в програмен продукт, който няма да утежни бюджета на компанията ви.

Package Name

Тикет

За малкия бизнес и предприемачи.

$15 /мес.
Заяви
Package Name

Тикет+Чат

За средния бизнес и професионалните агенции.

$29 /мес.
Заяви
Related Articles to Forex
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x