Helpdesk софтуер за Forex компании

Възможността за бърза и ефективна комуникация с другите участници на пазара е важна чат от живота на трейдъра. Качеството на обслужването и поддръжката на клиентите на компанията е един от основните приоритети на трейдъра и един от водещите фактори за задържане.

Изградете общност от трейдъри и брокери с помощта на LiveAgent, най-обсъжданият и с висок рейтинг Help Desk софтуер за малкия и средния бизнес за 2020 година.

 

LiveAgent ви гарантира, че няма да пропуснете нито минута от деня си. Напълно интегрираният софтуер за клиентска поддръжка ви осигурява рационализирана комуникация за изучаване и обсъждане на всичко от света на търговията и пазара на валута. Светът на търговията и обмяната на валута никога не спи. Ако в едната част на света е време за почивка, то другата се подготвя за усилена работа. Затова факторът време е изключително важен в света на трейдинга. Бездействието може да доведе до значителна загуба на приходи.

Открийте LiveAgent - най-модерният
софтуер осигуряващ комуникация на компании в Forex сферата

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent съчетава безупречен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим първокласно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

С какво може да бъде полезен Help Desk софтуерът на компаниите работещи на Forex пазара?

Изпратете покана за по-рационализирана комуникация с личен привкус и нарисувайте картина на компания, която е заела своето място в една индустрия, която никога не спи. 

Омниканална поддръжка

Бъдете в крак с последните тенденции в света на търговията и пазара на валута с помощта на един програмен продукт. Работата с опитни трейдъри е предизвикателство. Информирайте трейдинг партньорите си на секундата и реагирайте на различни социални събития със скоростта на светлината, независимо от канала за комуникация, който използвате. С над 180 Help Desk функции и повече от 40 възможности за интеграция, можете перфектно да отговаряте на изискванията на трейдърите си и да осигурявате безупречно обслужване на клиентите си 24/7. Не можем да не споменем и интеграцията на 40+ езика, както и възможността за настройка на специални символи и ударения на букви за справяне с езиковата бариера с цел комфортно търгуване по цял свят, независимо какъв език се използва на съответния пазар.  

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Система за управление на тикети

Обединете всички канали за комуникация, които използвате, в една обща входяща кутия достъпна за всички, използващи системата за управление на тикети на LiveAgent. Всеки един получен имейл, съобщение в чата, обаждане или съобщение в социалните медии се трансформира в тикет с цел по-добра организация и следене. Забравете за претоварените сътрудници от отдела за поддръжка. Възлагайте оптимален брой тикети на отделните служители и отдели чрез задаването на ясни правила и SLA (нива на обслужване) за разпределение на тикетите и оптимално време за разглеждането им. Сортирайте бързо проблемите на клиентите си. Независимо дали става въпрос за по-незначителни или по-сериозни въпроси, нищо не остава неразрешено с помощта на надеждната система за управление на тикети.

Чат на живо

Внедряването на чат на живо може значително да подобри динамиката в служебните взаимоотношения с клиентите ви. Обслужвайте клиентите си с вещина и познание в реално време и демонстрирайте професионалния си подход. С помощта на интегрираната функция за едновременна работа на няколко чат сесии, няма да оставите клиентите си да чакат. Искаме да подчертаем, че независимо от това колко чат сесии работят едновременно, поддръжката в чата във всички случаи е по-изгодна финансово от обслужването по телефона. А бонусът идва под формата на съкратено средно време необходимо за отговаряне.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Интеграция на социалните медии

Бъдете винаги в крак с последните новости в социалните мрежи с помощта на LiveAgent. Бъдете във връзка с вашите Forex последователи чрез платформите на различни социални медии. LiveAgents позволява лесна и ефективна интеграция с платформите на основни социални медии като Facebook, Twitter и Instagram. Без да е необходима да превключвате от един профил към друг, ще можете да следите и да отговаряте на всички коментари и съобщения на последователите си, както и да привличате нови потенциални трейдъри и да ги добавяте към онлайн общността си. 

База знания и често задавани въпроси

Трейдърите, за които времето е ценно, могат бързо да открият отговорите на всичките си въпроси в нашата добре структурирана база знания и секцията с често задавани въпроси. С помощта на вградения WYSIWYG редактор ще можете да оформяте съдържанието и структурата на статиите си в зависимост от предпочитанията на пазара.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Тагове и отчети

Получавате значителен брой запитвания чрез каналите си за комуникация? Трудно ви е да сортирате всички постъпващи съобщения? Таговете ще ви помогнат да подобрите организацията на работата си и да я направите по-ефективна. Можете ръчно или автоматично да зададете неограничен брой различни тагове на определени тикети и след това да зададете филтри за по-бързо търсене. След това в системата на LiveAgent можете да изискате отчет по определени тагове и да промените планираната си бизнес стратегия след като се запознаете с резултатите от отчета. Таговете ви предоставят ценната възможност да организирате работната си среда според предпочитанията си.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Уморихте ли се от непрестанното превключване между телефони, чатове, имейли и други инструменти за комуникация?

С LiveAgent няма да губите и секунда от ценното си време. Точно обратното. Можете да фокусирате всичките си усилия върху осигуряването на безупречно и детайлно обслужване на всеки един от клиентите си. Сравнете нашето омниканално решение с алтернативните продукти на другите доставчици на пазара.

3,000+ отзива в Trustpilot | GetApp | G2 crowd

Upset man-illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте историите на успеха ни и отзивите на клиентите ни, и открийте положителните страни от внедряването на Help Desk софтуер в сферата на счетоводството и правната индустрия

“Превъзходен софтуер, който може да бъде използван като мултиканален контактен център”

За щастие от доста време използваме този софтуер. LiveAgent ни помогна да повишим удовлетвореността на клиентите ни, както и приходите ни. Лесен за използване: потребителският интерфейс е интуитивен и изключително лесен за научаване дори за хората, които не са запознати с технологиите. Имаме възможност да използваме програмния продукт на много от нашите уебсайтове, като за всеки от тях си има създадени собствени БЗ, форуми и възможности за споделяне на идеи/предложения. Нуждаехме се от система, лесна за използване и с възможност за работа чрез различни канали за комуникация.

LiveAgent Review

Vasileios A. P Founder – Изпълнителен директор

Financial Services

Help desk софтуер на достъпна цена

Сферата на финансите се развива изключително бързо в наше време. За да се справите с всички изисквания на клиентите си, инвестирайте в програмен продукт, който няма да утежни бюджета на компанията ви.

Package Name

Тикет

За малкия бизнес и предприемачи.

$15 /мес.
Package Name

Тикет+Чат

За средния бизнес и професионалните агенции.

$29 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Forex
Тъй като банковата индустрия се движи към дигиталния свят, е необходимо да се задоволят нуждите на клиентите. Агентът на "На живо" може да ви помогне.

Помощен софтуер за банковата индустрия

Хибридните тикет потоци и чат решения са важни за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. CRM услугите също са от значение за управление на взаимоотношенията с клиентите. Възможно е автоматизиране на обслужването на клиентите, което може да подобри качеството чрез изслушване на агентите.

Имейл маркетингът може лесно да се управляван с LiveAgent и неговия набор от инструменти. Възползвайте се от характеристиките и създайте най- добрата маркетинг стратегия.

Имейл маркетинг

Текстът обхваща представянето на софтуерния продукт LiveAgent. Той предлага множество функционалности за създаване на клиентски портали, включително статии в базата знания, форуми и раздели с отзиви. LiveAgent също така поддържа API интеграция и мултиезичност. Продуктът има много обхватни възможности, като например вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания, персонализирани бутони и API приложения. LiveAgent е алтернатива на Hubspot Service Hub и може да се интегрира с хиляди инструменти чрез Zapier. Безплатният тестов период и базата знания помагат на потребителите да научат повече детайли.

Инструментите за обслужване на клиенти могат да бъдат чудесен начин за известяването им. Компаниите разчитат няколко от тях, за да разберат повече.

Инструменти за обслужаване на клиенти

Register for free in the dictionary of abbreviations.

Когато нов тикет се покаже, никой не го притежава. След като отворите тикета, можете да го възложите на отдел или на определен агент. Възможно е Вие да настроите критериите.

Възлагане на тикет

Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.

Търсите алтернатива на Dashly? Have a look at LiveAgent, сравнете и опитайте безплатно в продължение на 14 дни, без прикачени низове.

Търсите си Dashly алтернатива?

Използвайте LiveAgent и X-Cart като алтернативи на Freshcaller и Dashly за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията.

Погрижете се за управлението на Вашите сметки, фактури, удостоверяване на плащания и много повече с инструменти за управление на сметките и интеграции за LiveAgent.

Управление на сметки

LiveAgent offers proactive chat invitations with business benefits such as increased sales, customer satisfaction, and a 14-day free trial. The software includes various designs and customization options for chat invitations. Additionally, LiveAgent has a docking station for chat windows that provides a customer service platform with self-service software, complaint management system, and other features. The platform is popular, certified, and reasonably priced. Good support and a support portal are also available.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо