Софтуер за помощ за eGaming и eSports

Водени от потребителското търсене, технологичните иновации и новите стратегии за дистрибуция, хазартните игри и пазарите на електронни спортове, бързо се разрастват. Те се превръщат от индустрия на ниши в основна форма на забавление по целия свят.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
video game controller headphones boy and girl

Какво представлява eGaming и eSпортовете?

eGaming и eSports обикновено се определят по много сходен начин и двата термина често се припокриват. eSports (известни още като електронни спортове, е-спорт, или конкурентна игра) се организират мултиплейър видео игри състезания между професионални играчи, докато eGaming (електронни игри или e-gaming) се случва извън официално санкционирани състезания и служи чисто развлекателни цели.

 

Как eGaming и eSports могат да се възползват от софтуер за помощ?

Подобрете поддръжката си

Наблюдавайте поведението на посетителя на уебсайта си и проактивно се свържете с него. Отговорете на всички въпроси, които могат да имат и да си осигурят нови сделки.

 

Намаляване на броя на билетите

Намалете броя на входящите билети за поддръжка, като предоставите цялостен портал за самообслужване, който е достъпен 24/7/365.

 

Увеличаване на ангажираността

Разширете своята онлайн общност, като създавате общностни форуми, които дават възможност на клиентите ви да водят дискусии и да задават въпроси.

 

Предоставя отлично обслужване като част от игрите

Управлявайте общностите на играчите си без усилие и осигурете отлична потребителска поддръжка с мощно софтуерно решение за помощно бюро за eGaming и eSports индустрии.

 

social notifications - illustration

Поддръжка на многоканални потребители

Независимо от каналите, които играчите използват, за да достигнат до поддръжката на клиенти – имейл, глас, уеб формуляри, чат на живо или социални медии – всички заявки за поддръжка ще бъдат автоматично прехвърлени в билети и безопасно се съхраняват в универсална пощенска кутия. Всички билети са лесно достъпни от едно табло за управление, за да ги улесните да управлявате от вашия екип за помощ.

 

Мощни функции за билети

За да се гарантира бързо и ефикасно разрешаване на билети, LiveAgent предлага пълна гама от надеждни функции за управление на билети, включително интелигентни опции за разпределение на билети, автоматизация на работния поток, потребителски отговори и шаблони, управление на SLA, инструменти за екипно сътрудничество, лесно управление на отговорността, откриване на колизия, разделяне и сливане на билети, вграден CRM с клиентски данни, отчети, анализи и много други.

 

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Чат в реално време

Лесно се справяйте с заявки за поддръжка в реално време, като активирате чата на живо. Осигурете на играчите незабавна подкрепа в движение, без да прекъсвате игрите. LiveAgent е роден чат на живо – с най-бързия чат джаджа на пазара – включва както общи, така и уникални функции като множество опции за чат маршрутизиране, проактивни чат покани, онлайн наблюдение на посетителите и др.

 

Интеграция на социалните медии

Лесно интегрирайте социалните си медийни страници с бюрото за помощ и поддържайте връзка с потребителите, които се протягат чрез социалните канали. LiveAgent безпроблемно се свързва с Facebook, Twitter и Instagram. Интеграции ви позволяват да наблюдавате и отговаряте на всички ваши съобщения, коментари и споменавания от вашия help desk администрация панел, без да се налага да превключвате между профили.

 

 

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent
LiveAgent knowledge base

База знания и често задавани въпроси

Настройте база знания с често задавани въпроси, за да предоставите на потребителите мощен ресурс за самообслужване, където те бързо и лесно могат да намерят отговорите, които търсят. LiveAgent идва с усъвършенствани инструменти за публикуване на съдържание, които ви позволяват без усилие да създавате полезно съдържание и да давате възможност на играчите да си помагат сами, дори когато екипът ви за поддръжка не е онлайн.

 

Портал за самообслужване на клиенти

Подобрете практическата работа на потребителя със себе си с цялостен клиентски портал, който включва потребителски форум, където играчите могат да си взаимодействат и да си помагат, да споделят съвети и трикове за игри, както и собствените си изживявания. Можете също да активирате обратна връзка и събиране на предложения, за да получите представа за мненията, предпочитанията и очакванията на играчите.

woman behind computer organizing support documentation

Повече функции за помощен център за подобряване на потребителската поддръжка и поддържане на ефективността на вашия екип

Опростявайте всяка заявка за поддръжка в без усилие работен процес за вашия екип, като същевременно създавате персонализирана поддръжка за вашите потребители.

customer filter - illustration

Автоматично разпространяване на билети въз основа на предварително определените от вас правила, за да се гарантира, че потребителите винаги са свързани с правилните агенти. Прочетете повече…

IT ticketing system - Canned responses in LiveAgent

Отговаряйте по-бързо на заявки и поддържайте няколко потребители едновременно с предварително зададени отговори и шаблони. Прочетете повече…

woman designing website

Създавайте и персонализирайте многобрандовите портали за поддръжка, всеки от които със собствен уникален дизайн, настройки и съдържание.  Прочетете повече…

customer FAQ - illustration

Активирайте приспособление за търсене, което автоматично генерира предложения в реално време за свързано съдържание в базата ви от знания. Прочетете повече…

Мобилни приложения

Инсталирайте родни приложения с Android или iOS, за да отговаряте на потребителски заявки, докато сте далеч от бюрото си в офиса. Прочетете повече…

connected world map

Позволете на потребителите и агентите по поддръжката да използват родния си език. Понастоящем LiveAgent поддържа над 40 езика. Научете повече…

Какво прави нашия софтуер за помощния център правилният избор?

colorful review - icon

Най-търсената и #1 оценка на отзиви

LiveAgent е най-рецензираният и #1 на помощния софтуер за малки фирми през 2019-2020 г.

hearts - icon

Предпочитан от 21K фирми

Над 21 000 фирми в различни индустрии са избрали LiveAgent за нуждите си от поддръжка на клиенти.

Integrations pricing-icon

Опаковани с 180+ функции

С над 180+ функции, 40+ интеграции и безкрайни персонализации, инструментът лесно се адаптира към вашите бизнес изисквания.

Shared inbox keeps data securely stored

Cloud-базирани и сигурни

Напълно базирана на облак, сигурна, лесна за настройване и използване. Започнете с LiveAgent след минути.

Изберете план, който най-добре отговаря на вашия бизнес

Някои от ключовите eSports и eGaming индустрията вече получават ползи от използването на софтуера за издаване на билети на бюрото за помощ на LiveAgent. Защо не се присъединиш към тях? Изберете от 4 различни планове – включително безплатен – с опростено и прозрачно ценообразуване. Плащате, докато отивате, без фиксирани договори или скрити такси, понижите или надстройте плана си, когато имате нужда от него.

Package Name

All-Inclusive

For Small Businesses and Professional Marketers

$39 /mo
Try it
Package Name

Ticket+Chat

For Small Businesses and Professional Marketers

$29 /mo
Try it
Related Articles to Софтуер за обслужване на клиенти за eGaming & eSports индустрия
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x