Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Софтуер за помощ за eGaming и eSports

Водени от потребителското търсене, технологичните иновации и новите стратегии за дистрибуция, хазартните игри и пазарите на електронни спортове, бързо се разрастват. Те се превръщат от индустрия на ниши в основна форма на забавление по целия свят.

 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
video game controller headphones boy and girl

Какво представлява eGaming и eSпортовете?

eGaming и eSports обикновено се определят по много сходен начин и двата термина често се припокриват. eSports (известни още като електронни спортове, е-спорт, или конкурентна игра) се организират мултиплейър видео игри състезания между професионални играчи, докато eGaming (електронни игри или e-gaming) се случва извън официално санкционирани състезания и служи чисто развлекателни цели.

 

Как eGaming и eSports могат да се възползват от софтуер за помощ?

Message icon

Подобрете поддръжката си

Наблюдавайте поведението на посетителя на уебсайта си и проактивно се свържете с него. Отговорете на всички въпроси, които могат да имат и да си осигурят нови сделки.

 

Clock

Намаляване на броя на билетите

Намалете броя на входящите билети за поддръжка, като предоставите цялостен портал за самообслужване, който е достъпен 24/7/365.

 

Customers icon

Увеличаване на ангажираността

Разширете своята онлайн общност, като създавате общностни форуми, които дават възможност на клиентите ви да водят дискусии и да задават въпроси.

 

Предоставя отлично обслужване като част от игрите

Управлявайте общностите на играчите си без усилие и осигурете отлична потребителска поддръжка с мощно софтуерно решение за помощно бюро за eGaming и eSports индустрии.

 

undraw social notifications ro8o

Поддръжка на многоканални потребители

Независимо от каналите, които играчите използват, за да достигнат до поддръжката на клиенти – имейл, глас, уеб формуляри, чат на живо или социални медии – всички заявки за поддръжка ще бъдат автоматично прехвърлени в билети и безопасно се съхраняват в универсална пощенска кутия. Всички билети са лесно достъпни от едно табло за управление, за да ги улесните да управлявате от вашия екип за помощ.

 

Мощни функции за билети

За да се гарантира бързо и ефикасно разрешаване на билети, LiveAgent предлага пълна гама от надеждни функции за управление на билети, включително интелигентни опции за разпределение на билети, автоматизация на работния поток, потребителски отговори и шаблони, управление на SLA, инструменти за екипно сътрудничество, лесно управление на отговорността, откриване на колизия, разделяне и сливане на билети, вграден CRM с клиентски данни, отчети, анализи и много други.

 

Create-Ticket
quick quality customer service through live chat

Чат в реално време

Лесно се справяйте с заявки за поддръжка в реално време, като активирате чата на живо. Осигурете на играчите незабавна подкрепа в движение, без да прекъсвате игрите. LiveAgent е роден чат на живо – с най-бързия чат джаджа на пазара – включва както общи, така и уникални функции като множество опции за чат маршрутизиране, проактивни чат покани, онлайн наблюдение на посетителите и др.

 

Интеграция на социалните медии

Лесно интегрирайте социалните си медийни страници с бюрото за помощ и поддържайте връзка с потребителите, които се протягат чрез социалните канали. LiveAgent безпроблемно се свързва с Facebook, Twitter и Instagram. Интеграции ви позволяват да наблюдавате и отговаряте на всички ваши съобщения, коментари и споменавания от вашия help desk администрация панел, без да се налага да превключвате между профили.

 

 

LiveAgent knowledge base

База знания и често задавани въпроси

Настройте база знания с често задавани въпроси, за да предоставите на потребителите мощен ресурс за самообслужване, където те бързо и лесно могат да намерят отговорите, които търсят. LiveAgent идва с усъвършенствани инструменти за публикуване на съдържание, които ви позволяват без усилие да създавате полезно съдържание и да давате възможност на играчите да си помагат сами, дори когато екипът ви за поддръжка не е онлайн.

 

Портал за самообслужване на клиенти

Подобрете практическата работа на потребителя със себе си с цялостен клиентски портал, който включва потребителски форум, където играчите могат да си взаимодействат и да си помагат, да споделят съвети и трикове за игри, както и собствените си изживявания. Можете също да активирате обратна връзка и събиране на предложения, за да получите представа за мненията, предпочитанията и очакванията на играчите.

woman behind computer organizing support documentation

Повече функции за помощен център за подобряване на потребителската поддръжка и поддържане на ефективността на вашия екип

Опростявайте всяка заявка за поддръжка в без усилие работен процес за вашия екип, като същевременно създавате персонализирана поддръжка за вашите потребители.

Автоматично разпространяване на билети въз основа на предварително определените от вас правила, за да се гарантира, че потребителите винаги са свързани с правилните агенти. Прочетете повече…

Отговаряйте по-бързо на заявки и поддържайте няколко потребители едновременно с предварително зададени отговори и шаблони. Прочетете повече…

Създавайте и персонализирайте многобрандовите портали за поддръжка, всеки от които със собствен уникален дизайн, настройки и съдържание.  Прочетете повече…

Активирайте приспособление за търсене, което автоматично генерира предложения в реално време за свързано съдържание в базата ви от знания. Прочетете повече…

Инсталирайте родни приложения с Android или iOS, за да отговаряте на потребителски заявки, докато сте далеч от бюрото си в офиса. Прочетете повече…

Позволете на потребителите и агентите по поддръжката да използват родния си език. Понастоящем LiveAgent поддържа над 40 езика. Научете повече…

Какво прави нашия софтуер за помощния център правилният избор?

review

Най-търсената и #1 оценка на отзиви

LiveAgent е най-рецензираният и #1 на помощния софтуер за малки фирми през 2019-2020 г.

why liveagent 2

Предпочитан от 21K фирми

Над 21 000 фирми в различни индустрии са избрали LiveAgent за нуждите си от поддръжка на клиенти.

Integrations pricing

Опаковани с 180+ функции

С над 180+ функции, 40+ интеграции и безкрайни персонализации, инструментът лесно се адаптира към вашите бизнес изисквания.

Shared inbox keeps data securely stored

Cloud-базирани и сигурни

Напълно базирана на облак, сигурна, лесна за настройване и използване. Започнете с LiveAgent след минути.

Изберете план, който най-добре отговаря на вашия бизнес

Някои от ключовите eSports и eGaming индустрията вече получават ползи от използването на софтуера за издаване на билети на бюрото за помощ на LiveAgent. Защо не се присъединиш към тях? Изберете от 4 различни планове – включително безплатен – с опростено и прозрачно ценообразуване. Плащате, докато отивате, без фиксирани договори или скрити такси, понижите или надстройте плана си, когато имате нужда от него.

Package Name

All-Inclusive

For Small Businesses and Professional Marketers

$39 /mo
Package Name

Ticket+Chat

For Small Businesses and Professional Marketers

$29 /mo

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо