WebSupport, водещ доставчик на хостинг услуги и домейни, постигна 47% подобрение в клиентското обслужване чрез интеграция с LiveAgent. Открийте как този мощен инструмент оптимизира комуникацията и увеличава клиентската удовлетвореност с напреднали функции за управление на чатовете и разпределение на тикети. Разберете повече за успеха на WebSupport с LiveAgent!
Открийте как LiveAgent революционизира клиентското обслужване с многоканална поддръжка по имейл, чат на живо, телефон и социални мрежи като Facebook и Twitter. Лесна интеграция и интуитивно управление на оплаквания, VoIP и база данни на клиенти. Регистрирайте се безплатно и усетете разликата във вашето обслужване!
Открийте как LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви чрез функцията за оценяване на служителите. Идентифицирайте и коригирайте негативни тенденции, като се възползвате от подробни отчети и обратна връзка в реално време. Започнете безплатен 14-дневен пробен период и подобрете удовлетвореността на клиентите си днес!
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.