Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

Тук сме, за да ви помогнем! Прехвърлете данните си в LiveAgent с помощта на отзивчия ни екип за поддръжка и започнете да използвате новия си Help Desk софтуер още днес! Предлагаме ви напълно безплатен пренос на данните ви, като ви гарантираме пълна безопасност, за да можете да се съсредоточите върху обслужването на клиентите си.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Ще прехвърлим всичките ви данни напълно безплатно!

Ако искате да прехвърлите данните си в LiveAgent, просто се свържете с нас. Екипът ни за поддръжка с радост ще отговори на въпросите ви и ще ви помогне с преноса на данните ви. Междувременно можете да си дадете кратка почивка и да почакате докато ние се погрижим за всичко.

Искате да се справите сами?

LiveAgent поддържа плъгини за преноса на данни от различни програми, в това число и от LiveChat! Просто влезте в акаунта си в LiveAgent и открийте необходимия ви плъгин в настройките на системата.

Migrate data to LiveAgent on your own

Какви данни могат да бъдат прехвърлени от LiveChat?

Контакти

Лесен пренос на вашите сътрудници, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Пренос на всички тагове свързани с отдели и тикети.

Тикети

Пренос на тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета на тикети.

Готови ли сте да преминете от LiveChat в LiveAgent?

Вижте част от предимствата, които получавате при преминаването си към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Безупречно обслужване на клиенти

24/7 поддръжка от нашите сътрудници. До вас сме, когато имате нужда от помощ.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Система Help Desk с всички необходими функции

Полезни инструменти, над 175 функции и повече от 40 интеграции. Предлагаме ви всичко, от което имате нужда.

Person collecting papers into the net

Увеличете спестяванията и възвръщаемостта на инвестициите си

Използвайте LiveAgent безплатно или изберете един от трите ни платени тарифни плана.

Multilingual support in LiveAgent

Избор на език

Изберете един от 43-те поддържани езика. LiveAgent предлага и джаджи с езикова адаптация.

Прехвърлете данните си от LiveChat още днес

LiveAgent е най-обсъжданият и номер 1 Help Desk софтуер за малкия и среден бизнес за 2020 година. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет и осигурете първокласно обслужване на клиентите си.

Package Name

Тикет

За малки компании и предприемачи

$15 /мес.
Заяви
Package Name

Тикет+Чат

Идеално решение за МСБ и големи компании

$29 /мес.
Заяви

Прехвърляте се от друг софтуер за чат на живо?

Прехвърлете данните си от който и да е било от доставчиците на софтуер за чат на живо от долния списък безплатно. Вземете решение още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от LiveChat
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x