Премествате се от Helpshift?

Търсите алтернативен софтуер на Helpshift? Пробвайте LiveAgent като софтуер за клиентско обслужване или техническа поддръжка и вижте преимуществата му.

Прехвърлете екипа си по поддръжката от Helpshift към LiveAgent или заявете още днес вашия безплатен пробен период. Лесно е. Нужно е само да се регистрирате за достъп до безплатната ни версия, да въведете данните си и сте почти готови за действие.

Какви данни можете да прехвърлите от Helpshift?

Supervisor

Контакти

Прехвърляне на профилите на администраторите и сътрудниците ви, както и данните за контакт на клиентите ви

Mail envelope

Тикети

Прехвърляне на тикети включително серии от съобщения, съобщения от сътрудниците ви и всичко свързано с тях

Tags - icon

Тагове

Прехвърляне на тагове

customer feedback satisfaction rewards

Отзиви

Прехвърляне на всички отзиви от клиентите на компанията ви

Maximum queue time

Безплатна миграция от Helpshift

Прехвърлянето на данни няма да бъде сложен процес, когато заложите на нас. Нашият екип поддръжка с удоволствие ще ви помогне с процедурата по прехвърляне – и то безплатно. Междувременно можете да си починете, а ние ще ви уведомим, когато процесът по преноса на данни приключи.

Ще прехвърлим вашите тикети, профили на клиентите и сътрудниците ви, таговете и всички ваши отзиви, за да разполагате с всичко необходимо за организацията на работния процес.

4 предимства на преминаването към LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Безупречно клиентско обслужване

Осигурете безупречна клиентска поддръжка и получавайте по-добри отзиви с помощта на нашия продукт

Service desk

Help Desk софтуер с всички необходими функции

Разполагате с всички необходими ви инструменти, функции и възможности за интеграция, за да работите безпроблемно

Reports

Пестете и печелете повече

Превърнете потенциалните клиенти в активни и пестете с нашите платени планове

On time resolution

Оптимизация на работния процес

Свършете повече работа за по-кратко време с набора ни от инструменти

Запознайте се с нашите инструменти и функции

Добрият софтуер за клиентска поддръжка трябва да разполага с всички необходими ви инструменти за осигуряването на безупречно обслужване. Оптимизирайте процеса на работа със страхотния ни набор от инструменти и свършете повече с LiveAgent.

LiveAgent включва надеждна система за управляване на тикети, която съдържа всички ваши съобщения от електронната поща, месинджърите и други източници, осигурявайки ви безпроблемно общуване с клиентите ви. LiveAgent включва и обслужване на клиентите по мейл, супер бърз чат на живо, кол център и дори възможности за интеграция със социалните медии като Facebook Messenger, Twitter и Instagram. Също важи и за Viber. И така, какво мислите? Искате ли да опитате нашите инструменти?

Нека опитам
liveagent tools

Инструментите на LiveAgent

get inspired

Петзвездно обслужване на клиенти

Знаем, че клиентите ни очакват петзвездно обслужване. Затова сътрудниците от отдела по поддръжка на LiveAgent са готови да ви помогнат 24/7.

Имате проблеми с настройките, шаблоните или просто искате да ни попита нещо? Свържете се с нас по желания от вас начин. Обадете ни се, пишете ни в чата, потърсете информация в библиотеката ни за клиентска поддръжка или ни изпратете имейл, когато имате проблем или просто се нуждаете оп повече информация.

Искам да стана ваш доволен клиент

3,000+ отзива в Trustpilot | GetApp | G2 crowd

Пренос на данни от друг софтуер за клиентска поддръжка?

Прехвърлете безплатно вашите данни от всеки един от изброените по-долу доставчици на софтуер за клиентска поддръжка. Вземете решение още днес. Ние сме зад гърба ви.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Пренос на данни от Helpshift
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x