Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Повишете ангажираността с LiveAgent

Клиентите ви разполагат с хиляди възможности за избор. Всеки ден те решават от къде да си купят кафе, къде да обядват, къде да пазаруват. Същото важи и за онлайн пазаруването. Има хиляди магазини предлагащи еднакви или сходни продукти на различни цени. И така, как решават потребителите от къде да купуват? Кое отличава успешния бизнес?

Освен цената и качеството на продукта, потребителите обръщат внимание на клиентския опит, предоставен им от компаниите. Бил ли е той ангажиращ и личен? Оставил ли е у тях положително впечатление?

Клиентите обичат да бъдат ангажирани и дори са готови да платят повече за по-качествено обслужване. И така, как можете да увеличите ангажираността на клиентите? Кои стратегии ще ви дадат преднина пред конкуренцията? Прочетете следващите редове и научете повече по темата.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of customer engagement

Какво представлява ангажираността на клиентите?

Ангажираността на клиентите представлява взаимодействието  между вашия бранд и клиентите. По своята същност, ангажираността на клиентите е онова специално нещо в бранда ви, което кара клиентите да се връщат отново и отново.

Как се изчислява ангажираността

Има различни начини за изчисляване на ангажираността. Най-важните показатели са броят на поръчките от гости, честотата на купуване, средната стойност на поръчката и броят на повторните покупки:

Money bag coin dollarsСредна стойност на поръчката

Growing trend moneyЧестота на купуване

Dollar bill Брой поръчки от гости

Repeat purchase rate heart Брой повторни покупки

How to calculate customer engagement

Изчисляване на показателя ангажираност на клиентите

Броят поръчки от гости е броят клиенти, направили поръчка, без да се регистрират. Броят на поръчките от гости е важен, тъй като при клиентите, които си направят профил, има по-голям шанс от повторна покупка.

Изчисляване: брой поръчки от гости/общ брой поръчки.

Този показател е важен, тъй като когато знаете колко време отнема на средния потребител да направи нова покупка, ще разберете по-добре колко е ангажиран.

Изчисляване: брой поръчки през последните 365 дни/брой уникални клиенти за последните 365 дни.

Това число ще ви покаже колко харчи средният потребител на поръчка, направена при вас. Като цяло постоянните клиенти харчат грубо 7X повече в сравнение с тези, поръчали веднъж, което прави този показател важен за разбиране.

Изчисляване: общият приход за последните 365 дни/общият брой поръчки за последните 365 дни.

Броят на повторните покупки ви дава ясна представа за ефективността на цялостната ви стратегия за задържане на клиентите, тъй като ви показва колко потребители са достатъчно ангажирани да направят повече от една покупка в магазина ви.

Изчисляване: брой клиенти направили повече от една покупка/общ брой клиенти.

Фокусирайте се върху качеството на обслужване

42% от клиентите казват, че биха платили повече за приятелско, предразполагащо обслужване, а 52% биха платили повече за бързо и ефективно такова.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Персонализирано съдържание и обмен на съобщения

80% oт потребителите са по-склонни да направят покупка от бранд с индивидуален подход към клиентите.

Създавайте полезно и ценно съдържание

48% потребителите на смартфони са по-предразположени да купуват от компании, чиито мобилни сайтове им предоставят полезно видео съдържание.

Create useful content

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме помощ при преноса на данни от най-известните системи за клиентска поддръжка.

badges

Как може LiveAgent да подобри ангажираността на клиентите?

Group 370 icon

Осигурете омниканална поддръжка

Осигурете  омниканална поддръжка с помощта на LiveAgent. Насочете всички запитвания от клиентите си към едно табло за управление и им отговаряйте с лекота.

Sport icon

Персонализирано обслужване в реално време

Спестете време използвайки функциите за автоматизация и се фокусирайте върху това, което е важно — персонализирането на клиентския опит.

1.st place icon

Предлагайте множество опции за самообслужване

Настройте външни бази знания, за да осигурите 24/7 поддръжка на клиентите си. Запълнете ги с отговори на често задавани въпроси, видеа, подробни статии с инструкции и още.

Call center that is part of help desk software

Персонализация и бързина във всички канали за връзка

Искате да увеличите ангажираността на клиентите си? Бъдете на разположение, когато клиентите ви потърсят. Осигурете поддръжка на всички платформи, които използват. Защо да превключват между приложенията, когато се свързват с вас?

С LiveAgent можете да осигурите безупречна поддръжка в реално време по имейл, телефон, чат на живо, в социалните медии, базите знания и още. Всички споменати канали за връзка са обединени в една обща входяща кутия на компанията, от която можете да виждате, управлявате и отговаряте на всички тикети.

Клиентите ви ще оценят безупречното ви обслужване, осигурено във всички канали. Доверете ни се.

Увеличете ангажираността на клиентите като им покажете загриженост

Накарайте клиентите си да се почувстват специални. Говорете с тях по име. Напомнете им за предишните им въпроси. Изпращайте им лични оферти. С LiveAgent е лесно.

Вградената ни CRM система улеснява онагледяването на цялата важна информация за клиентите ви, докато общувате в чата или говорите по телефона в реално време. Виждате предишни поръчки, тикети, данни за контакт и информация за клиента като размер на обувките или геолокация за осигуряване на максимално персонализирано обслужване.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Empower customers with self-service

Дайте повече възможности на клиентите чрез самообслужване

Клиентите ви са технически грамотни, родени в дигиталната ера. Ако им осигурите информацията, от която се нуждаят на сайта ви, те ще могат сами да открият отговори на въпросите си относно продуктите и услугите ви.

Предлагайки тази информация, ще можете да им осигурите мигновено 24/7 обслужване. Клиентите ви няма да търсят помощта на Google, нито ще се оглеждат за конкурентни сайтове. Какво чакате? Настройте своя собствена база знания и станете по-добри с помощта на смарт софтуер за ангажиране на клиенти още днес!

Помолете за мнение, повишете ангажираността

Получавайте отзиви и предложения от клиентите си чрез клиентския си портал. Разберете какво харесват и какво не, както и какво очакват в бъдеще. Този вид органично проучване е безценно и ще помогне да получите ценна информация, която ще повиши ангажираността на клиентите ви.

Клиентите ви обичат да бъдат чувани, затова защо не им осигурите платформа за целта?

Ask your customers for feedback

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Кое прави нашия Help Desk продукт правилният избор?

Най-обсъжданият, номер едно

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.

Предпочитан от 21K фирми

Над 21000 компании в различни сфери на дейност избраха LiveAgent като продукт за обслужване на клиентите си.

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 40  интеграции и безкрайни възможности за персонализиране, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.

Облачен и безопасен

Напълно облачен, сигурен, лесен за настройване и употреба. Започнете да работите с LiveAgent след минути.

Съотношение цена-качество? Без аналог

Имайки предвид внушителния брой функции, които предлага LiveAgent, нашето предложение е повече от добро. Опитайте LiveAgent още днес – заявете 14-дневна безплатна пробна версия. Не се изисква плащане с кредитна карта!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и големи компании

$39 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо