Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Zazzle хелп деск контакти

Zazzle хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zazzle. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zazzle. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zazzle и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zazzle като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Zazzle

Свържете се с клиентското обслужване на Zazzle чрез имейл

Zazzle Поддръжка на имейл

social@zazzle.com

Чат с представител на Zazzle

Zazzle Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Zazzle

Zazzle Поддръжка на телефонна централа

1-408-983-2800

Научете повече за продуктите на Zazzle

Zazzle База знания

https://help.zazzle.com/hc/en-us

Участвайте във форумните дискусии на Zazzle

Zazzle Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Zazzle Instagram

Zazzle Instagram

instagram.com/zazzle/

Zazzle Facebook Page

Zazzle Facebook Page

facebook.com/zazzle

Zazzle Twitter

Zazzle Twitter

twitter.com/zazzle

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Zazzle

Общи условия на Zazzle

N/A

Политика за поверителността на Zazzle

Политика за поверителността на Zazzle

N/A

Политика за сигурността на Zazzle

Политика за сигурността на Zazzle

N/A

Zazzle ОРЗД

Zazzle ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Zazzle

Страница в Уикипедия за Zazzle

N/A

Партньорска програма на Zazzle

Партньорска програма на Zazzle

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Zazzle?

Zazzle.com предлага дигитално принтиране и бродирана декорация на техния асортимент от облекла, както и други техники за персонализиране и артикули. 

Какъв вид обслужване предлага Zazzle?

Екипът за клиентско обслужване на Zazzle предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка на самообслужване.

 

Как да свържа със Zazzle?

Можете да се свържете със Zazzle , като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Zazzle?

Можете да се свържете с тяхното обслужване като напишете имейл на social@zazzle.com

Има ли Zazzle чат на живо?

Да, Zazzle има обслужване с чат на живо. Отидете на сайта: https://help.zazzle.com/hc/en-us

Как да разговарям с някой на Zazzle?

Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи 1-408-983-2800

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо