Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • ZARA хелп деск контакти

ZARA хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на ZARA. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на ZARA. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на ZARA и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на ZARA като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на ZARA

Свържете се с клиентското обслужване на ZARA чрез имейл

ZARA Поддръжка на имейл

contact.au@zara.com

Чат с представител на ZARA

ZARA Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на ZARA

ZARA Поддръжка на телефонна централа

1-855 635 9272

Научете повече за продуктите на ZARA

ZARA База знания

https://www.zara.com/au/en/help

Участвайте във форумните дискусии на ZARA

ZARA Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

ZARA Instagram

ZARA Instagram

instagram.com/zara/

ZARA Facebook Page

ZARA Facebook Page

facebook.com/Zara

ZARA Twitter

ZARA Twitter

twitter.com/ZARA

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на ZARA

Общи условия на ZARA

N/A

Политика за поверителността на ZARA

Политика за поверителността на ZARA

N/A

Политика за сигурността на ZARA

Политика за сигурността на ZARA

N/A

ZARA ОРЗД

ZARA ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за ZARA

Страница в Уикипедия за ZARA

N/A

Партньорска програма на ZARA

Партньорска програма на ZARA

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Кои са Zara?

Zara.com - онлайн продажби на дамско и мъжко облекло и аксесоари.

Какъв вид обслужване предлага Zara?

Екипът за клиентско обслужване на Zara предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа със Zara?

Можете да се свържете със Zara като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката на самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Zara'?

Можете да се свържете с обслужването, като изпратите имейл на contact.au@zara.com

Има ли Zara чат на живо?

Да, Zara има обслужване с чат на живо. Отидете на сайта:  https://www.zara.com/us/en/contact

Как да разговарям с някой на Zara?

Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи 1-855 635 9272

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо