Тук можете да намерите информация за начините за контакт с екипа за клиентско обслужване на Yelp, включително имейл адрес, гореща линия и социални медии. Можете да се свържете с тях за въпроси, проблеми или жалби. Освен това, в статията има връзки към политиките на Yelp за поверителност и общи условия.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Yelp. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Yelp. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Yelp и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Yelp като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Yelp е фирма за софтуер и интернет. Yelp разработва, хоства и пуска на пазара уебсайта Yelp.com и мобилното приложение Yelp, които публикуват отзиви от клиенти за бизнеси.
Екипът за клиентско обслужване на Yelp предлага следните канали за обслужване: имейл, телефонна централа, обслужване чрез социални медии и самообслужване.
Можете да се свържете с Yelp като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в социалните им медии. Като алтернатива, можете да използвате базата им знания ако предпочитате да намерите отговорите на въпросите си сами.
Можете да се свържете с клиентското им обслужване като напишете имейл до bizoutreach@yelp.com, customersuccess@yelp.com
Не, Yelp не предлага обслужване чрез лайв чат.
Ако предпочитате да се обадите на екипа за клиентско обслужване, можете да се свържете с тях на (877) 767-9357
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.