Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Xero хелп деск контакти

Xero хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Xero. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Xero. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Xero и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Xero като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Xero

Свържете се с клиентското обслужване на Xero чрез имейл

Xero Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Xero

Xero Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Xero

Xero Поддръжка на телефонна централа

+6498893100

Научете повече за продуктите на Xero

Xero База знания

https://central.xero.com/s/

Участвайте във форумните дискусии на Xero

Xero Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Xero Instagram

Xero Instagram

instagram.com/xero/

Xero Facebook Page

Xero Facebook Page

facebook.com/Xero.Accounting

Xero Twitter

Xero Twitter

twitter.com/xero/

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Xero

Общи условия на Xero

N/A

Политика за поверителността на Xero

Политика за поверителността на Xero

N/A

Политика за сигурността на Xero

Политика за сигурността на Xero

N/A

Xero ОРЗД

Xero ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Xero

Страница в Уикипедия за Xero

N/A

Партньорска програма на Xero

Партньорска програма на Xero

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво представлява Xero?

Xero е онлайн счетоводен софтуер, който Ви свързва до всички видове бизнес: счетоводство, одит, банки, предприятие & приложения.

Какъв вид обслужване предлага Xero?

Екипът за клиентско обслужване на Xero предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.

 

Как да се свържа с Xero?

Можете да се свържете с Xero, като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Xero?

Xero няма имейл обслужване. 

 

Има ли Xero чат на живо?

Не, Xero няма обслужване с чат на живо.

 

Как да разговарям с някой на Xero?

Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи +6498893100

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо