• Папка
  • Контакти на Консорциума на световната мрежа (W3C)

Контакти на Консорциума на световната мрежа (W3C)

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на W3C. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на W3C. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на W3C и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на W3C като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на W3C

Свържете се с клиентското обслужване на W3C чрез имейл

W3C Поддръжка на имейл

https://www.w3.org/Help/

Чат с представител на W3C

W3C Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на W3C

W3C Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на W3C

W3C База знания

https://www.w3.org/Consortium/

Участвайте във форумните дискусии на W3C

W3C Форум

https://www.w3.org/Help/

Контакти за поддръжка на социални медии

W3C Instagram

W3C Instagram

N/A

W3C Facebook Page

W3C Facebook Page

N/A

W3C Twitter

W3C Twitter

twitter.com/W3C

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на W3C

Общи условия на W3C

N/A

Политика за поверителността на W3C

Политика за поверителността на W3C

N/A

Политика за сигурността на W3C

Политика за сигурността на W3C

N/A

W3C ОРЗД

W3C ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за W3C

Страница в Уикипедия за W3C

N/A

Партньорска програма на W3C

Партньорска програма на W3C

N/A

Локация

Frequently asked questions

Какво е W3C?

W3C е компания за софтуер и интернет. Консорциумът на световната мрежа (The World Wide Web Consortium - W3C) е международна общност, в която членуващите организации, слжителите и широката публика работят заедно за разработката на уеб стандарти.

Какъв тип обслужване предлага W3C?

Екипът за клиентско обслужване на W3C предлага следните канали за обслужване: имейл, лайв чат, обслужване чрез социални медии, форум и самообслужване.

Как да се свържа с W3C?

Можете да се свържете с W3C като им изпратите имей или като им оставите съобщение в социалните медии. Като алтернатива, можете да използвате базата им знания ако предпочитате да намерите отговорите на въпросите си сами.

Какъв е имейл адресът на W3C?

Можете да се свържете с клиентското им обслужване като напишете имейл: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help It depends on what kind of support you need.

W3C има ли лайв чат?

Не, W3C не предлага лайв чат обслужване.

Как да говоря с някого от W3C?

W3C не предлага обслужване по телефон.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо