Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • VIVE хелп деск контакти

VIVE хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на VIVE. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на VIVE. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на VIVE и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на VIVE като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на VIVE

Свържете се с клиентското обслужване на VIVE чрез имейл

VIVE Поддръжка на имейл

vive_care@vive.com

Чат с представител на VIVE

VIVE Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на VIVE

VIVE Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на VIVE

VIVE База знания

https://www.vive.com/eu/support/

Участвайте във форумните дискусии на VIVE

VIVE Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

VIVE Instagram

VIVE Instagram

instagram.com/htcvive/

VIVE Facebook Page

VIVE Facebook Page

facebook.com/HTCVIVE/

VIVE Twitter

VIVE Twitter

twitter.com/htcvive

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на VIVE

Общи условия на VIVE

N/A

Политика за поверителността на VIVE

Политика за поверителността на VIVE

N/A

Политика за сигурността на VIVE

Политика за сигурността на VIVE

N/A

VIVE ОРЗД

VIVE ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за VIVE

Страница в Уикипедия за VIVE

N/A

Партньорска програма на VIVE

Партньорска програма на VIVE

N/A

Често задавани въпроси

Какво е VIVE?

Vive създава напълно завладяващи, с невероятно високо качество продукти за виртуална реалност за всеки един със спиращи дъха графики и реалистични звуци. 

Какъв вид обслужване предлага VIVE?

Екипът за клиентско обслужване на VIVE предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.

 

Как да се свържа с VIVE?

Можете да се свържете с VIVE, като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на VIVE?

Можете да се свържите с тяхното обслужване, като напишете имейл на vive_care@vive.com

Има ли VIVE чат на живо?

Да, VIVE има обслужване с чат на живо. Отидете на сайта:  https://www.vive.com/eu/support/contactus/

Как да разговарям с някой на VIVE?

VIVE няма клиентско обслужване по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо