Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти в Бюрото за помощ на Verizon

Контакти в Бюрото за помощ на Verizon

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Verizon. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Verizon. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Verizon и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Verizon като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Verizon

Свържете се с клиентското обслужване на Verizon чрез имейл

Verizon Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Verizon

Verizon Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Verizon

Verizon Поддръжка на телефонна централа

+1 800-922-0204

Научете повече за продуктите на Verizon

Verizon База знания

https://www.verizon.com/support/

Участвайте във форумните дискусии на Verizon

Verizon Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Verizon Instagram

Verizon Instagram

instagram.com/verizon/

Verizon Facebook Page

Verizon Facebook Page

facebook.com/verizon

Verizon Twitter

Verizon Twitter

twitter.com/verizon

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Verizon

Общи условия на Verizon

N/A

Политика за поверителността на Verizon

Политика за поверителността на Verizon

N/A

Политика за сигурността на Verizon

Политика за сигурността на Verizon

N/A

Verizon ОРЗД

Verizon ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Verizon

Страница в Уикипедия за Verizon

N/A

Партньорска програма на Verizon

Партньорска програма на Verizon

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Verizon?

Verizon е световен лидер, който предлага иновативни решения в областта на комуникациите и технологиите, които подобряват начина, по който нашите клиенти живеят, работят, учат и играят.

Каква подкрепа предлага Verizon?

Обслужващ екип на Verizon предлага следните канали за поддръжка: кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Verizon?

Можете да се свържете с Verizon, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адреса на Verizon?

Verizon няма имейл support.

 

Има ли Verizon чат наживо?

Не, Verizon няма поддръжка на чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Verizon?

Ако предпочитате поддръжката на обажданията, можете да се свържете с +1 800-922-0204

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо