Контакти за помощ на USPS - имейл, телефон, социални медии и други. Научете как да се свържете с клиентско обслужване на USPS за всякакви въпроси и проблеми.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на USPS. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на USPS. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на USPS и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на USPS като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
https://faq.usps.com/s/
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://about.usps.com/publications/pub141/html/summary-of-tnc.html
https://about.usps.com/who/legal/politika-za-lichnite-danni/full-privacy-policy.htm
N/A
N/A
https://about.usps.com/management-instructions/as610123/as610123_014.htm
USPS е отговорен за предоставяне на пощенски услуги в Съединените щати, включително нейните островни области и асоциирани държави.
USPS е отговорен за предоставяне на пощенски услуги в Сащ, включително нейните островни области и асоциирани държави.
Обслужване на USPS предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване support.
Можете да се свържете с USPS, като ги изпратите по имейл, обадите се на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до socialmedia@usps.gov
Не, USPS няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжката на обажданията, можете да се свържете с +1 800-275-8777
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.