Отдел Клиентско обслужване на UPI - контакти и начини за свързване с тях чрез имейл, гореща линия или социални медии. Страницата съдържа политики за поверителност и сигурност на UPI.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на UPI. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на UPI. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на UPI и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на UPI като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
centralbankofindia.co.in/sites/default/files/UPI_TermsAndConditions_V1.pdf
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
UPI е услуга за новини в традиционния смисъл на думата, изпращайки изпращания и снимки от цял свят, предлагаща покритие за медийни организации по целия свят.
UPI е новинарска услуга в традиционния смисъл на думата, изпращайки изпращания и снимки от цял свят, предлагаща покритие за медийни организации по целия свят.
Екипът за обслужване на клиенти на UPI предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете с UPI, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до media@upi.com
Не, UPI няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия (202) 898-8000
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.