Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Udacity Контакти за помощ

Udacity Контакти за помощ

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Udacity. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Udacity. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Udacity и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Udacity като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Udacity

Свържете се с клиентското обслужване на Udacity чрез имейл

Udacity Поддръжка на имейл

support@udacity.com

Чат с представител на Udacity

Udacity Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Udacity

Udacity Поддръжка на телефонна централа

+16509389090

Научете повече за продуктите на Udacity

Udacity База знания

https://udacity.zendesk.com/hc/en-us

Участвайте във форумните дискусии на Udacity

Udacity Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Udacity Instagram

Udacity Instagram

instagram.com/udacity/

Udacity Facebook Page

Udacity Facebook Page

facebook.com/Udacity

Udacity Twitter

Udacity Twitter

twitter.com/udacity

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Udacity

Общи условия на Udacity

N/A

Политика за поверителността на Udacity

Политика за поверителността на Udacity

N/A

Политика за сигурността на Udacity

Политика за сигурността на Udacity

N/A

Udacity ОРЗД

Udacity ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Udacity

Страница в Уикипедия за Udacity

N/A

Партньорска програма на Udacity

Партньорска програма на Udacity

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво представлява Udacity?

Udacity е онлайн платформа за обучение, предлагаща иновационни програми за идентификационни данни в области като изкуствен интелект, машинно самообучение, автомобили, които се самоуправление и др.

Каква подкрепа предлага Udacity?

Екипът за обслужване на клиенти на Udacity предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа с Udacity?

Можете да се свържете с Udacity, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също така да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.

 

Какво представлява имейл адресът на Udacity?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@udacity.com

Дъртата има ли чат на живо?

Не, Udacity няма поддръжка в чата на живо.

 

Как да говоря с някой в Udacity?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +16509389090

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо