Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • UCAS хелп деск контакти

UCAS хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на UCAS. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на UCAS. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на UCAS и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на UCAS като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на UCAS

Свържете се с клиентското обслужване на UCAS чрез имейл

UCAS Поддръжка на имейл

feedback@ucas.ac.uk

Чат с представител на UCAS

UCAS Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на UCAS

UCAS Поддръжка на телефонна централа

+44 371 468 0468

Научете повече за продуктите на UCAS

UCAS База знания

https://www.ucas.com/contact-us

Участвайте във форумните дискусии на UCAS

UCAS Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

UCAS Facebook Page

UCAS Facebook Page

facebook.com/ucasonline

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на UCAS

Общи условия на UCAS

N/A

Политика за поверителността на UCAS

Политика за поверителността на UCAS

N/A

Политика за сигурността на UCAS

Политика за сигурността на UCAS

N/A

UCAS ОРЗД

UCAS ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за UCAS

Страница в Уикипедия за UCAS

N/A

Партньорска програма на UCAS

Партньорска програма на UCAS

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е UCAS?

UCAS свързва хората в университета, завършили специализанти, включва също така и обучения на учители, професионална подготовка & стажове.

Какъв вид обслужване предлага UCAS?

Екипът за клиентско обслужване на UCAS предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.

 

Как да се свържа с UCAS?

Можете да се свържете с UCAS, като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на UCAS?

Можете да се свържете с тяхното обслужване, като напишете имейл на feedback@ucas.ac.uk

Има ли UCAS чат на живо?

Не UCAS няма обслужване с чат на живо.

 

Как мога да разговаря с някой на UCAS?

Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи +44 371 468 0468

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо