Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Strava хелп деск контакти

Strava хелп деск контакти

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Strava. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Strava. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Strava и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Strava като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Strava

Свържете се с клиентското обслужване на Strava чрез имейл

Strava Поддръжка на имейл

support@strava.zendesk.com

Чат с представител на Strava

Strava Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Strava

Strava Поддръжка на телефонна централа

+18776608899

Научете повече за продуктите на Strava

Strava База знания

https://support.strava.com/hc/en-us

Участвайте във форумните дискусии на Strava

Strava Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Strava Instagram

Strava Instagram

instagram.com/strava/

Strava Facebook Page

Strava Facebook Page

facebook.com/Strava

Strava Twitter

Strava Twitter

twitter.com/strava

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Strava

Общи условия на Strava

N/A

Политика за поверителността на Strava

Политика за поверителността на Strava

N/A

Политика за сигурността на Strava

Политика за сигурността на Strava

N/A

Strava ОРЗД

Strava ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Strava

Страница в Уикипедия за Strava

N/A

Партньорска програма на Strava

Партньорска програма на Strava

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Strava?

Strava е интернет услуга за проследяването на физически тренировки, която включва характеристики на социални медии.

Какво обслужване предлага Strava?

Екипът за клиентско обслужване на Strava предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.

 

Как да се свържа със Strava?

Можете да се свържете със Strava , като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Strava?

Можете да се свържете с тяхното обслужване, като напишете имейл на support@strava.zendesk.com

Има ли Strava чат на живо?

Не, Strava няма обслужване с чат на живо.

 

Как да разговарям с някой в Strava?

Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи +18776608899

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо